Odpis KRS

Data: 2010-09-22 18:20:49
Autor: FTaQ
Odpis KRS
Witam wszystkich.
Pragnę skorzystać z firm oferujących załatwienie odpisów z KRS za 100 zł. Jakie są Państwa doświadczenia w tej sprawie. Czy można się naciąć? Czy te firmy są godne uwagi? Czy też lepiej samemu wybrać się do sądu rejestrowego?

chodzi mi o firmy które pojawiają się w pierwszej 10 google

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2010-09-22 18:41:25
Autor: kam
Odpis KRS
W dniu 2010-09-22 18:20, FTaQ pisze:
[...]

za dużo masz pieniędzy?

KG

Data: 2010-09-23 08:52:35
Autor: Maddy
Odpis KRS
W dniu 22-09-2010 18:20, FTaQ pisze:
[...]

Odpis aktualny kosztuje 30zł. Powiedzmy ze zapłacisz 1zł za przelew.
Ile kosztuje CiÄ™ realnie dojazd do KRS?

Ja kiedyś podliczyłam - 10zł i to o ile nie mam akurat w tej okolicy innych interesów (a często mam, bo w tym samy fyrtlu jest US). A jak musze wziąć więcej niż jeden odpis, to koszt się robi się marginalny.
Ale to oczywiście zależy od wielkości miasta i odległości od sądu.

W każdym razie ja nie zapłaciłabym ekstra 70 zł od sztuki za luksus niepodnoszenia tyłka z fotela.

Skalkuluj, ile Ty byś zapłacił.

Swoją drogą - narzut 233%. Niezły biznes.
Oni to przysyłają oprawione w ramki, czy co?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-23 09:46:25
Autor: Alek
Odpis KRS
Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał

Odpis aktualny kosztuje 30zł. Powiedzmy ze zapłacisz 1zł za przelew.
Ile kosztuje CiÄ™ realnie dojazd do KRS?

W moim przypadku byłoby to ok. 150 km do przejechania
(w tym kilkanaście w korkach) i pół dnia w plecy.

Swoją drogą - narzut 233%. Niezły biznes.

Jaki sens ma taka kalkukacja? Gdyby odpis kosztował 7 zł
to "narzut" wyszedłby ci 1000% a gdyby dawali za darmo
to kalkulator by ci eksplodował.

Oni to przysyłają oprawione w ramki, czy co?

Ciekawe, że do sądu nie masz pretensji, że za wydruk
kilku kartek bierze 30 zł.

Data: 2010-09-23 12:14:16
Autor: Maddy
Odpis KRS
W dniu 23-09-2010 09:46, Alek pisze:
[...]

No to masz pecha i jesteś skazany na usługi za stówę o sztuki.
A nie masz w okolicy KRS kogoś znajomego kto by ci takie rzeczy załatwiał i brał za fatygę połowę?
Tzn. wiesz, każdy jest panem własnego pieniądza.
Ja pytałam, czy Ci sie opłaca. Może sie opłaca.

Swoją drogą - narzut 233%. Niezły biznes.

Jaki sens ma taka kalkukacja? Gdyby odpis kosztował 7 zł
to "narzut" wyszedłby ci 1000% a gdyby dawali za darmo
to kalkulator by ci eksplodował.

Widzisz, nie używałam kalkulatora, a mój mózg, w odróżnieniu od kalkulatora, potrafi dokonać wyliczenia metodą kolejnych przybliżeń.
A także doskonale radzi sobie z porównywaniem wartości bez wyliczania ich stosunku procentowego.
Taka taka funkcja ludzkiego mózgu, której nie daje się odtworzyć u maszyn - szacowanie a także porównywanie wielkości nie wyrażonych liczbowo.
To powoduje, że koncepcja narzutu na zerowy koszt nie wiąże się z eksplozją mózgu.

Oni to przysyłają oprawione w ramki, czy co?

Ciekawe, że do sądu nie masz pretensji, że za wydruk
kilku kartek bierze 30 zł.

Nie mam też pretensji, że za złożenie pełnomocnictwa do US muszę jeszcze zapłacić 17zł chociaż to ja wydrukowałam i zaniosłam im zębach.
Tzn. nie podoba mi się to i wolałabym nie płacić, ale wiem, że te opłaty nie odzwierciedlają kosztów czynności. To haracz nałożony prawem kaduka bo "klient" i tak nie ma wyjścia. Do konkurencji nie pójdzie.

Za to jak ktoś świadczy usługi, to zakładam że odzwierciedlają one poniesione koszty z jakimś tam, mieszczącym się w granicach przyzwoitości, narzutem.

Taka firma, która za Ciebie pobiera wyciągi, nie może być położona jakoś specjalnie daleko do informacji KRS (rozsądek nakazywałby odległość spacerową, bo zwykle przed takimi instytucjami nie ma gdzie zaparkować) i na pewno nie wysła człowiek po jeden wyciąg.

No chyba, że ma tak mało zleceń, że każde realizuje osobno.
Ale może ma tak mało zleceń, bo jest za droga?

Nie wiem. Jak dla mnie - zdzierstwo.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-23 18:32:00
Autor: Alek
Odpis KRS
[...]

Juz podrożało? Chwilę temu było to 70 zł.
A faktycznie tu: http://www.krsekspres.pl/cennik widzę 29 zł.

A nie masz w okolicy KRS kogoś znajomego kto by ci takie rzeczy załatwiał i brał za fatygę połowę?

Żenujący pomysł.

[...]

233% to nie jest liczba?

[...]

Tez tak myślę, dlatego pisałem o eksplozji kalkulatora a nie mózgu.
I na wszelki wypadek doprecyzuję, że pisząc o eksplozji nie miałem wybuchu w sensie dosłownym a odmowę wykonania działania i komunikat o błędzie.

[...]

Tylko że błędnie przyjęłaś, że opłata sądowa to jest ten koszt.
Opłata jest przekazywana od zleceniodawcy do sądu przy technicznym pośrednictwie usługodawcy. Nie jest dla niego przychodem ani kosztem.
Natomiast jego koszty to człowiek, lokal, energia, usługi telekomunikacyjne, materiały biurowe, znaczki pocztowe itd.
Nawiasem mówiąc cena nie koniecznie musi być wynikiem kalkulacji kosztów i "przyzwoitego" (cokolwiek miałoby to znaczyć) narzutu. W tym zakresie mamy wolny rynek.

Nie wiem. Jak dla mnie - zdzierstwo.

A ja myślę, że jak się nad tym lepiej zastanowisz to dojdziesz do wniosku, że dla klienta nie mieszkającego w spacerowej odległości od KRS te 29 zł to nie jest wygórowana opłata.

Data: 2010-09-24 11:16:03
Autor: Maddy
Odpis KRS
W dniu 23-09-2010 18:32, Alek pisze:
[...]

Kolega pisał "Pragnę skorzystać z firm oferujących załatwienie odpisów z KRS za 100 zł." 100zł to nie 70 zł ani 29 zł.
Może kłamał?
Nie wiem, nie korzystam, nigdy mnie to nie interesowało, ja odniosłam się do tego co pisze, nie robiłam badań rynku.
Czemu nie podasz po prostu koledze namiaru na tańsze firmy niż te za 100zł?

Uważasz, że stówa za odpis - czyli 70zł za fatygę (nie 12, nie 29 - siedemdziesiąt) to jest rozsądna cena?
Jak nie, to cała reszta Twoje postu jest do zwinięcia w trąbkę i rozważenia znaczenia słowa "czopek".

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-24 16:00:05
Autor: Johnson
Odpis KRS
Maddy pisze:

Ile kosztuje CiÄ? realnie dojazd do KRS?

A co to ma do rzeczy? Trzeba siê pytaæ o dojazd na pocztê :)

--
@2010 Johnson
Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

Data: 2010-09-24 20:29:48
Autor: Leszek
Odpis KRS
In article <4c9a2ce6$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>, fdav@wp.pl says...>
Witam wszystkich.
Pragne skorzystac z firm oferujacych zalatwienie odpisów z KRS za 100 zl. Jakie sa Panstwa doswiadczenia w tej sprawie. Czy mozna sie naciac? Czy te firmy sa godne uwagi? Czy tez lepiej samemu wybrac sie do sadu rejestrowego?

chodzi mi o firmy które pojawiaja sie w pierwszej 10 google

Pozdrawiam
Andrzej

Ja korzystam, nigdy nie bylo problemow. Dostajesz odpis taki sam jak z sadu.

Odpis KRS