Odpis z Księgi Wieczystej

Data: 2012-01-03 18:32:51
Autor: mArek
Odpis z Księgi Wieczystej
po co tyle papierologi/numerologii? dlaczego nie można zapłacić
przelewem? dlaczego kosztuje to aż 30zł?

mozna przelewem a 30 dychy to tanio

jk

Data: 2012-01-04 09:32:41
Autor: PH
Odpis z Księgi Wieczystej

Użytkownik "mArek" <mArek.voegels@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdve4g$a27$1inews.gazeta.pl...
>po co tyle papierologi/numerologii? dlaczego nie można zapłacić
przelewem? dlaczego kosztuje to aż 30zł?

mozna przelewem a 30 dychy to tanio

jk

Sąd w Oławie:
6zł jeśli księga jest wciąz papierowa
30zł jeśli księga jest już elektroniczna

:):):)

Data: 2012-01-04 02:30:01
Autor: Marcin
Odpis z Księgi Wieczystej

> mozna przelewem a 30 dychy to tanio

w jaki sposób przelewem?
pani w okienku kasowym drukuje 3 pokwitowania - 2 są "wewnętrzne",
liczba papierków musi się zgadzać! :)

S d w O awie:
6z je li ksi ga jest wci z papierowa
30z je li ksi ga jest ju elektroniczna

a tą księge papierową kserują czy jak?

a nie jest tak, że wszystkie księgi zostały już wprowadzone do bazy?

tak przy okazji - jaki w ogole jest schemat nadawania numeru KW?
bo czasami (patrząc po EKW) są jakieś dziury na kilka numerów...

Marcin

Data: 2012-01-07 18:18:07
Autor: szteffi
Odpis z Księgi Wieczystej
w jaki sposób przelewem?

sama płaciłam to wiem. Na www jest instrukcja.
Wydruk z www jest i musi być chonorowany jeśli jest napis że nie wymaga podpisu (lol)

Stefa

Odpis z Księgi Wieczystej