Odp³yw od zmywarki

Data: 2009-12-10 12:55:02
Autor: Another
Odp³yw od zmywarki
Jaka mo¿e byæ kasymalna d³ugo¶æ rury odprowadzaj±cej zu¿yt± wodê ze
zmywarki? Planujê postawiæ zmywarkê w takim miejscu, ¿e do pionu
kanalizacyjnego odleg³o¶æ bêdzie wynosiæ ok. 4 metry.
Da sobie radê pompa w zmywarce?

--
Another

Data: 2009-12-10 13:28:24
Autor: Another
Odp³yw od zmywarki
Dnia Thu, 10 Dec 2009 12:55:02 +0100, Another napisa³(a):

maksymalna oczywi¶cie

Data: 2009-12-10 13:37:05
Autor: Krzysiek
Odp³yw od zmywarki

[...]

Mam u siebie 4 mb i jak na razie jest ok
Zmywarka Bosch

Data: 2009-12-10 15:35:14
Autor: XL
Odp³yw od zmywarki
[...]

Nie widzê problemu - skoro w±¿ nie bêdzie skierowany wznosz±co; pompa ma
tylko za zadanie wypchn±æ s³up wody do najwy¿szego punktu odp³ywu, potem to
ju¿ raczej grawitacja potrzebna...
--

Ikselka.

Data: 2009-12-10 16:43:26
Autor: Prawusek
Odp³yw od zmywarki
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

Nie widzê problemu - skoro w±¿ nie bêdzie skierowany wznosz±co; pompa ma
tylko za zadanie wypchn±æ s³up wody do najwy¿szego punktu odp³ywu, potem

    Ten punkt przewy¿szenia powinien byæ jak najbli¿ej pralki / zmywarki.
Najlepiej mieæ syfon w ¶cianie na tej wysoko¶ci pod³±czony przez traper do
rury fi=50mm a ta do reszty instalacji - dziêki temu nie nast±pi cofanie
brudów wypompowanych do pralki czy zmywarki (powietrze przerwie zasysanie)

Data: 2009-12-10 17:34:26
Autor: XL
Odp³yw od zmywarki
Dnia Thu, 10 Dec 2009 16:43:26 +0100, Prawusek napisa³(a):

To chyba oczywiste :-)

PS. Ale mo¿liwe, ¿e nie dla ka¿dego ;-)
--

Ikselka.

Data: 2009-12-11 07:28:53
Autor: Krzysiek
Odp³yw od zmywarki
[...]

U mnie ten punkt przewy¿szenia jest na samym koñcu 4 mb i jest wszystko ok ju¿ ponad rok
Nie mam jak za meblami na wysoko¶ci syfonu zmie¶ciæ rurê fi 50 chyba, ¿e wkujê w ¶cianê.

Krzysiek

Data: 2009-12-11 07:56:33
Autor: Prawusek
Odp³yw od zmywarki
"Krzysiek" <krzysiek@zmuda.com.pl> wrote in message

> [...]
ju¿ ponad rok
Nie mam jak za meblami na wysoko¶ci syfonu zmie¶ciæ rurê fi 50 chyba, ¿e

    Problem polega na materiale ¶cian, czy da siê wkuæ i to bez zagro¿eñ.
Inna sprawa rura 50 mm nie musi byæ na ca³ej d³ugo¶ci wystarczy od syfonu
pionowy odcinek 30 do 50 cm potem znowy traper i reszta instalacji ze spadem
mo¿e byæ pó³calowa - jak wê¿e odprowadzaj±ce brudy do kanalizacji. W ten
sposób brudy nie zalegaj± w rurach przed punktem przewy¿szenia, ³atwo jest
przybór od³±czyæ np. do naprawy czy wymiany na nowy .

Odp³yw od zmywarki