Odplyw, pralka, prysznic

Data: 2014-10-11 01:59:57
Autor: Monika Z
Odplyw, pralka, prysznic
Witam,

mma problem z pralka oraz odplywem pod prysznicem. Nie wiem jak to jest powiazane, ale po skonczonym praniu w szufladce zostaje woda w pojemniku na plyn. Natomiast jesli chodzi o prysznic to odplyw jest zatkany, probowalam uporac sie z tym sama, ale nie pomoglo. Ma ktos pomysl jak sobie z tym poradzic?

Jakies porady?

Pozdrawiam

Data: 2014-10-11 13:06:25
Autor: Konspirator
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu 2014-10-11 10:59, Monika Z pisze:
[...]

Woda w pojemniku na płyn to normalka. Przemyj całą szufladkę.
Jak sobie próbowałaś radzić z tym odpływem? Ile rury mają lat?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-11 19:06:22
Autor: Tomek
Odplyw, pralka, prysznic
Zatkany syfon mozna oczyscic odkrecajac go i usuwajac wlosy i szlam. Innym sposobem moze byc wsypanie srodka "Kret" na bazie wodorotlenku sodowego - kty usunie tluszcze i zabruszenia z syfonu. Czasem czynnosc czyszczenia nalezy powtrzyc.
T.

Uzytkownik "Monika Z" <monica.zielinska@gmail.com> napisal w wiadomosci news:589acc15-16fb-4ac2-bab0-a67afabdcd95googlegroups.com...
Witam,

Data: 2014-10-12 17:46:03
Autor: Jeffrey
Odplyw, pralka, prysznic
Tomek wrote:
[...]

tomek wiesz co si wytworzy w poczeniu kreta z tuszczem? i to nie chce samo si wydosta z syfonu

Data: 2014-10-12 17:48:47
Autor: Jeffrey
Odplyw, pralka, prysznic
Monika Z wrote:
[...]

 w pralce wyciagnac pojemnik i go umyc ( czasem trzeba odkamienic zaworek - czy co tam jest)

prysznic - wrzatek - kret - wrzatek (uwaga na oczy i skre moze pryskac)

jeffrey

Data: 2014-10-12 09:03:46
Autor: kogutek444
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu niedziela, 12 października 2014 17:48:47 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:
Monika Z wrote:

> [...]

prysznic - wrzatek - kret - wrzatek (uwaga na oczy i sk�re moze pryskac)

I masz stopiony od temperatury syfon. Kreta trzeba systematycznie i po trochu. Kilkanaście granulek po ostatnim prysznicu i niech żre do następnego dnia. Po tygodniu będzie sztuka nówka nie śmigana i nic nie popsute. Chemia bardzo ładnie pracuje jak dać jej czas. Chamskie metody że dużo kreta i wrzątek niewiele dają a mogą bardzo zaszkodzić syfonowi i człowiekowi.

Data: 2014-10-12 21:09:03
Autor: Jeffrey
Odplyw, pralka, prysznic
Jeffrey napisał:
Monika Z wrote:

[...]

skoro tak mówisz
mnie czekanie szkodzi :P

Data: 2014-10-12 12:57:07
Autor: kogutek444
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu niedziela, 12 października 2014 21:09:03 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:
Użytkownik wrote:

> [...]

> nie popsute. Chemia bardzo ładnie pracuje jak dać jej czas. Chamskie

> metody że dużo kreta i wrzątek niewiele dają a mogą bardzo > zaszkodzić

skoro tak mówisz

mnie czekanie szkodzi :P

Pośpiech jest wskazany jedynie przy łapaniu pcheł.

Data: 2014-10-12 22:58:35
Autor: Jeffrey
Odplyw, pralka, prysznic

Jeffrey napisał:

[...]

no i przy sraczce oczywiście, pzdr

Data: 2014-10-12 14:24:50
Autor: kogutek444
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu niedziela, 12 października 2014 22:58:35 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:
Użytkownik wrote:

>>> zaszkodzić

> Pośpiech jest wskazany jedynie przy łapaniu pcheł.

no i przy sraczce oczywiście, pzdr

Jak komuś obojętne że narobi w pory to nie jest potrzebny.

Data: 2014-10-13 09:43:02
Autor: Mirek Ptak
Odplyw, pralka, prysznic

Jeffrey napisał:

Monika Z wrote:

[...]

Nie znam takich co im jest to obojętne.
Znam jednego, który sra przy cytowaniu, ale to wyjątek...
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-10-16 14:23:18
Autor: Przesmiewca
Odplyw, pralka, prysznic
kogutek444@gmail.com napisa(a):

 Chemia bardzo adnie pracuje jak da jej czas. Chamskie

> metody e duo kreta i wrztek niewiele daj a mog bardzo > zaszkodzi

> syfonowi i czowiekowi.

Tia. Wodorotlenek sodu zaszkodzi plastikowi. Ty to masz porady
jednak wziete z dupy.

Data: 2014-10-16 05:55:48
Autor: kogutek444
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu czwartek, 16 padziernika 2014 14:23:18 UTC+2 uytkownik Przesmiewca napisa:
kogutek444@gmail.com napisa�(a):

 Chemia bardzo �adnie pracuje jak da� jej czas. Chamskie

Tia. Wodorotlenek sodu zaszkodzi plastikowi. Ty to masz porady

jednak wziete z dupy.

nasyp przygupie do plastikowego kubka 50 gram wodorotlenku sodu i zalej gorc woda. Jak wrcisz e szpitala opiszesz co si stao z plastikowym kubkiem. Jeste dowodem na to e gupich wcale nie jest duo. Jestecie za to tak chujowo rozmieszczenie e wszdzie was peno.

Data: 2014-10-16 10:37:06
Autor: dsw
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu czwartek, 16 padziernika 2014 14:55:48 UTC+2 uytkownik kogut....@gmail.com napisa:

[...]

zdefiniuj "plastikowy kubek" :>
PS,PP,PE,PET...?

wracajc, mi jako nigdy syfonu nie spalio robic sposobem Jeffreya. Ba, mojej mamie te nigdy nie spalio, a ZTCP nigdy nie robia inaczej ni wrztek/kret/wrztek

ale my to truskawki cukrem....

Data: 2014-10-19 23:20:18
Autor: Przesmiewca
Odplyw, pralka, prysznic
[...]

Jestes jednak glupszy niz ustawa przewiduje :)
Od 30 lat tak wlasnie udrazniam rury a tym mi kazesz testowac w kubku.

Data: 2014-10-19 14:31:46
Autor: kogutek444
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu niedziela, 19 padziernika 2014 23:20:18 UTC+2 uytkownik Przesmiewca napisa:
> [...]

Jestes jednak glupszy niz ustawa przewiduje :)

Od 30 lat tak wlasnie udrazniam rury a tym mi kazesz testowac w kubku.

czyli jeste przykadem e gupi ma szczcie. fajn masz robot, od trzydziestu lat udranisz rury od kanalizacji. kurs szambonurka te zrobie tylko od dziesiciu lat egzaminu zda nie moesz bo za trudny.

Data: 2014-10-22 14:41:33
Autor: Przesmiewca
Odplyw, pralka, prysznic
[...]

30 lat matolku jest dowodem, ze to jest fakt a nie szczescie
ale ten tok myslenia jest tobie za trudny, za to szambonurek jak widze jest
ci prostszy do ogarnecia

Data: 2014-10-15 17:44:39
Autor: Monika Z
Odplyw, pralka, prysznic
Dziekuje za rady, mieszkam w wynajomowanym i mysle ze od czasu budowy - 2001 rok. Poprosilam wlasciciela bo sie sanitarka zajmuje, pomoglo, ale Kret tez przyjedzie wkrotce. W pralce sprawdzilam filtr, wylalo sie troche wody, pozniej robilam pranie a woda w szufladce nadal stoi. Posty innej tematyki to juz na pric sie nadaja, jak ktos sie chce takimi uwagami wymieniac. Bez obrazy tylko prosze!

Pozdrowka

Data: 2014-10-28 12:52:32
Autor: Monika Z
Odplyw, pralka, prysznic
[...]

Z odplywem problem sie rozwiazal, natomiast pralce wymycie szufladki nie pomoglo, nigdzie nie bylo osadu. Nawet filtr sprawdzilam. Jakies inne porady?
i pytanie co do podlaczenia: sa dwa punkty podpisane lewy i prawy, pralka jest do prawego podlaczona, czy to ma jakies znaczenie?

Pozdrawiam,
Monika

Data: 2016-01-11 10:09:32
Autor: damian.dobosz
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu sobota, 11 padziernika 2014 10:59:57 UTC+2 uytkownik Monika Z napisa:
[...]

Najlepiej skorzysta z usug hydraulika, ktry przepcha zatkana rur.

Pozdraiwam
http://hydroalarm.pl/

Odplyw, pralka, prysznic