Odplyw, pralka, prysznic

Data: 2014-10-12 17:48:47
Autor: Jeffrey
Odplyw, pralka, prysznic
Monika Z wrote:
Witam,

mma problem z pralka oraz odplywem pod prysznicem. Nie wiem jak to
jest powiazane, ale po skonczonym praniu w szufladce zostaje woda w
pojemniku na plyn. Natomiast jesli chodzi o prysznic to odplyw jest
zatkany, probowalam uporac sie z tym sama, ale nie pomoglo. Ma ktos
pomysl jak sobie z tym poradzic?

Jakies porady?

Pozdrawiam
 w pralce wyciagnac pojemnik i go umyc ( czasem trzeba odkamienic zaworek - czy co tam jest)

prysznic - wrzatek - kret - wrzatek (uwaga na oczy i skóre moze pryskac)

jeffrey

Data: 2014-10-12 09:03:46
Autor: kogutek444
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu niedziela, 12 października 2014 17:48:47 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:
Monika Z wrote:

> [...]

> Pozdrawiam

 w pralce wyciagnac pojemnik i go umyc ( czasem trzeba odkamienic zaworek - czy co tam jest)

prysznic - wrzatek - kret - wrzatek (uwaga na oczy i sk�re moze pryskac)

jeffrey

I masz stopiony od temperatury syfon. Kreta trzeba systematycznie i po trochu. Kilkanaście granulek po ostatnim prysznicu i niech żre do następnego dnia. Po tygodniu będzie sztuka nówka nie śmigana i nic nie popsute. Chemia bardzo ładnie pracuje jak dać jej czas. Chamskie metody że dużo kreta i wrzątek niewiele dają a mogą bardzo zaszkodzić syfonowi i człowiekowi.

Data: 2014-10-12 21:09:03
Autor: Jeffrey
Odplyw, pralka, prysznic
Jeffrey napisał:
Monika Z wrote:

[...]

skoro tak mówisz
mnie czekanie szkodzi :P

Data: 2014-10-12 12:57:07
Autor: kogutek444
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu niedziela, 12 października 2014 21:09:03 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:
Użytkownik wrote:

> [...]

> nie popsute. Chemia bardzo ładnie pracuje jak dać jej czas. Chamskie

> metody że dużo kreta i wrzątek niewiele dają a mogą bardzo > zaszkodzić

skoro tak mówisz

mnie czekanie szkodzi :P

Pośpiech jest wskazany jedynie przy łapaniu pcheł.

Data: 2014-10-12 22:58:35
Autor: Jeffrey
Odplyw, pralka, prysznic

Jeffrey napisał:

[...]

no i przy sraczce oczywiście, pzdr

Data: 2014-10-12 14:24:50
Autor: kogutek444
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu niedziela, 12 października 2014 22:58:35 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:
Użytkownik wrote:

>>> zaszkodzić

> Pośpiech jest wskazany jedynie przy łapaniu pcheł.

no i przy sraczce oczywiście, pzdr

Jak komuś obojętne że narobi w pory to nie jest potrzebny.

Data: 2014-10-13 09:43:02
Autor: Mirek Ptak
Odplyw, pralka, prysznic

Jeffrey napisał:

Monika Z wrote:

[...]

Nie znam takich co im jest to obojętne.
Znam jednego, który sra przy cytowaniu, ale to wyjątek...
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-10-16 14:23:18
Autor: Przesmiewca
Odplyw, pralka, prysznic
kogutek444@gmail.com napisa³(a):

 Chemia bardzo ³adnie pracuje jak daæ jej czas. Chamskie

> metody ¿e du¿o kreta i wrz±tek niewiele daj± a mog± bardzo > zaszkodziæ

> syfonowi i cz³owiekowi.

Tia. Wodorotlenek sodu zaszkodzi plastikowi. Ty to masz porady
jednak wziete z dupy.

Data: 2014-10-16 05:55:48
Autor: kogutek444
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu czwartek, 16 pa¼dziernika 2014 14:23:18 UTC+2 u¿ytkownik Przesmiewca napisa³:
kogutek444@gmail.com napisa�(a):

 Chemia bardzo �adnie pracuje jak da� jej czas. Chamskie

Tia. Wodorotlenek sodu zaszkodzi plastikowi. Ty to masz porady

jednak wziete z dupy.

nasyp przyg³upie do plastikowego kubka 50 gram wodorotlenku sodu i zalej gor±c± woda. Jak wrócisz ¿e szpitala opiszesz co siê sta³o z plastikowym kubkiem. Jeste¶ dowodem na to ¿e g³upich wcale nie jest du¿o. Jeste¶cie za to tak chujowo rozmieszczenie ¿e wszêdzie was pe³no.

Data: 2014-10-16 10:37:06
Autor: dsw
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu czwartek, 16 pa¼dziernika 2014 14:55:48 UTC+2 u¿ytkownik kogut....@gmail.com napisa³:

[...]

zdefiniuj "plastikowy kubek" :>
PS,PP,PE,PET...?

wracaj±c, mi jako¶ nigdy syfonu nie spali³o robi±c sposobem Jeffreya. Ba, mojej mamie te¿ nigdy nie spali³o, a ZTCP nigdy nie robi³a inaczej ni¿ wrz±tek/kret/wrz±tek

ale my to truskawki cukrem....

Data: 2014-10-19 23:20:18
Autor: Przesmiewca
Odplyw, pralka, prysznic
[...]

Jestes jednak glupszy niz ustawa przewiduje :)
Od 30 lat tak wlasnie udrazniam rury a tym mi kazesz testowac w kubku.

Data: 2014-10-19 14:31:46
Autor: kogutek444
Odplyw, pralka, prysznic
W dniu niedziela, 19 pa¼dziernika 2014 23:20:18 UTC+2 u¿ytkownik Przesmiewca napisa³:
kogutek444@gmail.com napisa�(a):

>nasyp przyg�upie do plastikowego kubka 50 gram wodorotlenku sodu i zalej gor�c� woda. >Jak wr�cisz �e szpitala opiszesz co si� sta�o z plastikowym kubkiem. Jeste� dowodem na to �e g�upich >wcale nie jest du�o. Jeste�cie za to tak chujowo rozmieszczenie �e wsz�dzie was pe�no.

Jestes jednak glupszy niz ustawa przewiduje :)

Od 30 lat tak wlasnie udrazniam rury a tym mi kazesz testowac w kubku.

czyli jeste¶ przyk³adem ¿e g³upi ma szczê¶cie. fajn± masz robotê, od trzydziestu lat udra¿nisz rury od kanalizacji. kurs szambonurka te¿ zrobi³e¶ tylko od dziesiêciu lat egzaminu zdaæ nie mo¿esz bo za trudny.

Data: 2014-10-22 14:41:33
Autor: Przesmiewca
Odplyw, pralka, prysznic
[...]

30 lat matolku jest dowodem, ze to jest fakt a nie szczescie
ale ten tok myslenia jest tobie za trudny, za to szambonurek jak widze jest
ci prostszy do ogarnecia

Odplyw, pralka, prysznic