Odporni - nieodporni

Data: 2010-03-25 17:33:02
Autor: Slawek SWP
Odporni - nieodporni
Wykonałem tytaniczną pracę umysłową, rozważyłem wszystkie znane mi "za i przeciw" i stwierdzam ponad wszelką wątpliwość, wykształciuchów w Polsce nie ma! Wykształciuchów typu: "nieodporni na media".

Uważam, że należy koniecznie poprawić metodologię przedstawioną tu:
http://myslozbrodnia.blogspot.com/2006/08/czy-z-przeciwnikami-iv-rp-warto.html

No cóż dla tych pseudo-wykształciuchów typu "nieodporni" jedyne możliwe opisanie podał redaktor:

"[...] I dlatego właśnie rządzący establishment z taką determinacją stara się skończyć z IPN-em. Już, szybko, choćby i całkiem na rympał, bo cholera wie, co jeszcze wyciągną i opublikują. Mniejsza o Jaruzelskiego i Grudzień’70. Są obszary, gdzie ujawnienie prawdy może być dla legitymizacji establishmentu, jego historycznego prawa do władzy i „rządu dusz” znacznie groźniejsze."

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/03/24/jaruzelski-i-wszystko-jasne/

--
SĹ‚awek SWP
Nim na pożarcie rzucą nas tłumom

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-03-25 12:57:20
Autor: zbig
Odporni - nieodporni
On 25 Mar, 17:33, Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>
wrote:
 Typowy przykład kurszczyzny, czyli wciskanie ciemnemu ludowi kitu.
Proszę zauważyć, ze wg autora nie warto rozmawiać tylko z tymi,
których sam autor , chyba bez ironii nazwał rozumnymi.

Data: 2010-03-25 19:41:16
Autor: abc
Odporni - nieodporni
Uważam, że należy koniecznie poprawić metodologię przedstawion± tu:
http://myslozbrodnia.blogspot.com/2006/08/czy-z-przeciwnikami-iv-rp-warto.html

Dlaczego?  Wydaje mi się, że jest poprawna.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-03-26 12:00:04
Autor: Spamer Codzienny he®sk
Odporni - nieodporni
On Thu, 25 Mar 2010 17:33:02 +0100, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

Wykonałem tytaniczn± pracę umysłow±, rozważyłem wszystkie znane mi "za i przeciw" i stwierdzam ponad wszelk± w±tpliwo¶ć, wykształciuchów w Polsce nie ma! Wykształciuchów typu: "nieodporni na media".

Uważam, że należy koniecznie poprawić metodologię przedstawion± tu:
http://myslozbrodnia.blogspot.com/2006/08/czy-z-przeciwnikami-iv-rp-warto..html

 kolejny oszolom ktory uwierzyl w wilkosc prezesa PiS.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-26 12:27:19
Autor: Slawek SWP
Odporni - nieodporni
UĹĽytkownik Spamer Codzienny  he®sk napisaĹ‚:
[...]

Spróbuj przed odniesieniem się do treści przeczytać ową treść... Słowo! To pomaga zachować szacunek osób czytających twoje odniesienie.
No! Ale mogę się mylić... Może gdzieś coś jest o Prezesie Jarosławie Kaczyńskim w moim tekście... Mógłbyś mnie - oszołoma wszakże - naprowadzić na miejsce które świadczy o popełnieniu przeze mnie błędu.

Data: 2010-03-26 13:07:53
Autor: Spamer Codzienny he®sk
Odporni - nieodporni
On Fri, 26 Mar 2010 12:27:19 +0100, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

>   kolejny oszolom ktory uwierzyl w wielkosc prezesa PiS.

Spróbuj przed odniesieniem się do tre¶ci przeczytać ow± tre¶ć... Słowo! To pomaga zachować szacunek osób czytaj±cych twoje odniesienie.
No! Ale mogę się mylić... Może gdzie¶ co¶ jest o Prezesie Jarosławie Kaczyńskim w moim tek¶cie... Mógłby¶ mnie - oszołoma wszakże - naprowadzić na miejsce które ¶wiadczy o popełnieniu przeze mnie błędu.

 na samym poczatku autor (nazwalem go oszolomem) wyraznie  napisal o "Kaczorach" i IV RP. moje zdanie - rozmawiac nalezy
 ze wszystkimi. brak takich relacji skutkuje sytuacja w ktorej
 znalazl sie brat prezesa PiS - nigdzie go juz nie chca.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Odporni - nieodporni