Odporność szyb reflektora na nitro?

Data: 2012-03-12 09:33:55
Autor:
Odporność szyb reflektora na nitro?
Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomości news:jjieis$76b$1inews.gazeta.pl...
Jest sobie reflektor Hella w aucie VAG. Przeczyściłem rozpuszczlnikiem nitro szybę od przodu i wszystko było w porządku. Gdy to samo zrobiłem od środka - nitro rozpuściło szybkę.
I teraz pytanie:
- czy to znaczy że na zewnatrz szyba jest czymś zabezpieczona co chroni poliwęglan przed nitro?
- czy może na zewnątrz jest goły poliwęglan więc jest odporny na nitro, natomiast od środka jest czymś zaimpregnowany i właśnie uzywajac nitro zniszczyłem impregnat?

Ja do czyszczenia takich powierzchni używam izopropylenu - sprawdza się świetnie. Poliwęglanowe reflektory bardzo dobrze się polerują, ale należy je potem zabezpieczyć lakierem - i to nie akrylowym, a poliuretanowym. Zwróć uwagę na jakiej bazie jest lakier, bo może sie okazać, że też rozpuszcza plastik.

--
MW

Odporność szyb reflektora na nitro?