Odpowiedni Plusnet w Play ?

Data: 2011-06-14 14:21:22
Autor: Aleksander
Odpowiedni Plusnet w Play ?
Witam,

Przenoszę 2 numery z Plusa do Play.
W Plusie podobała mi się skrzynka powiązana z komórką.
W momencie otrzymania maila wysłanego na ******@plusnet.pl,
otrzymuję SMSka z informacją od kogo i kawałkiem tematu.

W poczcie ustawiłem sobie przekierowanie poczty (dla kilku
najistotniejszych nadawców) na ten właśnie adres *****@plusnet.pl.

Dzięki temu, mam informację (bezpłatnie) o tym, że jakiś
ważny mail właśnie do mnie przyszedł.

Mam szanse w Play (bądź używając czegokolwiek innego)
uzyskać podobną funkcjonalność ?

Pozdrawiam,
Aleksander.

Data: 2011-06-14 15:10:21
Autor: SDD
Odpowiedni Plusnet w Play ?

Użytkownik "Aleksander" <fake@fake.fake> napisał w wiadomości news:it7jo2$1vj$1inews.gazeta.pl...

Mam szanse w Play (bądź używając czegokolwiek innego)

NIE

uzyskać podobną funkcjonalność ?

Np. w t-Mobile. Za ok 2 zl/miesiecznie dostajesz pelna skrzynke (250 MB) z powiadamianiem SMSowym.

Pozdrawiam
SDD

Odpowiedni Plusnet w Play ?