Odpowiednik Automatic keylock z WM dla Androida

Data: 2010-06-29 19:09:36
Autor: Tomek C
Odpowiednik Automatic keylock z WM dla Androida
Witam

Przesiadłem się z WM na Adroida i w sumie prawie wszystko to co mi
potrzeba to ¶ci±gn±łem sobie z marketu.
Brakuje mi tylko odpowiednika Automatic Keylock. Jest co¶ takiego dla
Androida? Przegl±dam market, ale nie mogę nic znaleĽć o podobnej
funkcjonalno¶ci.

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet jeżeli jeste¶ idiot± staraj się nie być głupi"
Twój komputer nudzi się?  http://www.foldingpl.prv.pl

Data: 2010-07-01 22:43:20
Autor: Piotr KUCHARSKI
Tomek C <adres@w.sigu.> wrote:
Przesiadłem się z WM na Adroida i w sumie prawie wszystko to co mi
potrzeba to ściągnąłem sobie z marketu.
Brakuje mi tylko odpowiednika Automatic Keylock. Jest coĹ› takiego dla
Androida? Przeglądam market, ale nie mogę nic znaleźć o podobnej
funkcjonalności.

A co robi Automatic keylock z WM?

p.

Data: 2010-07-05 21:35:43
Autor: Tomek C
Odpowiednik Automatic keylock z WM dla Androida
"Piotr KUCHARSKI", dnia 02-07-2010 o godzinie 00:43:20 w wiadomo¶ci
<news:1T71lqjpI2805N34.bif42.pl> napisał/a:

A co robi Automatic keylock z WM?

http://maniac.fschreiner.de/content/view/8/19/
To taki nikomu niepotrzebny gadżet :), ale przyzwyczaiłem się do niego i
nie mogę znaleĽć jego odpowiednika

Data: 2010-07-07 10:05:47
Autor: Jeremiasz
[...]

Oj nie mow, program rewelacyjny i bezkonkurencyjny, uzywalem go na wszystkich swoich fonach z WM i nie wyobrazam sobie ze mozna go nie miec:-)
Z dotykowacami dziwnie sie zachowuje, dlatego zaprzestalem.

JA

Odpowiednik Automatic keylock z WM dla Androida