Odpowiednik bikestats dla motocykli?

Data: 2012-03-25 01:05:42
Autor: Jesse
Odpowiednik bikestats dla motocykli?
Z racji powiększenia kolekcji jednośladów o sprzęt nie napędzany siłą
mięśni szukam serwisu w którym mógłbym prowadzić logi z podroży
analogiczne jak w bikestats ( czas jazdy, średnia, itp). Pewnie
najprościej było by zrobić osobny '' rower'' na bikestats ale tego nie
chcę bo na rowerze dalej jeżdżę i chcę mieć osobno liczony dystans
roczny dla roweru i motocykla. Nie mówiąc że nie pasowało by to do
czysto rowerowego blogu.

Wiem że post bardziej nadawał by się na grupę motocykle, ale
przypuszczam że tam mniej osób będzie kojarzyło bikestats.

Data: 2012-03-25 11:18:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Odpowiednik bikestats dla motocykli?
Jesse, Sun, 25 Mar 2012 01:05:42 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Wiem że post bardziej nadawał by się na grupę motocykle, ale
przypuszczam że tam mniej osób będzie kojarzyło bikestats.

A tutaj pewnikiem wszyscy będą kojarzyć "bikestats dla motocykli"...

--
Pozdrowienia,

Odpowiednik bikestats dla motocykli?