Odpowiedz dla Chirona o Izraelu i Zydach.

Data: 2012-07-21 14:35:18
Autor: Observatore
Odpowiedz dla Chirona o Izraelu i Zydach.
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
Otóż błąd jaki popełniasz to ten, że widzisz Żydów i Izrael jako pewną
tożsamość i na dodatek monolit.Poza tym popełniasz wiele innych błędów. Po
krótce: Wielu Żydów- i to także tych tam urodzonych- jest przekonanych, że
państwo Izrael nie powinno istnieć (z przyczyn religijnych). To naprawdę
znacząca grupa.

skad wiecie jak widze Zydow i Izrael ? Nie pytaliscie mnie do tej pory.
Jak mozna wiec dyskutowac ze mna, przypisujac mi wlasne wyobrazenia?

Ale oki, sprobuje odowiedziec na wasze wyobrazenia o moich pogladach, chociaz
to dosc karkolomne wyzwanie.

ILu jest tych Zydow w Izraelu i nie tylko, ktorzy maja poglady do ktorych sie
odnosicie ?  Pieciuset, tysiac, a moze nieco wiecej. Piszecie o bardzo malej
grupie ortodoksyjnych Zydow, ale ktora niezle rozrabia.

 W Polsce tez sa taskie grupy i one nie maja zadnego powaznego wplywu na
polityke calego panstwa.

Ponadto ta akurat grupa kwestionuje holokaust, wiec nijak tu nie pasuje
koncepcja o zadaniu odszkodowan od Polski.

 Ponadto Izrael powstał i zaraz stał się cierniem w tamtym
regionie. Musiał walczyć o swoją niepodległość z wszystkimi sąsiadami.
Niepodległość udaje mu się utrzymać wyłącznie dzięki gigantycznej wprost
pomocy USA. W USA jest oczywiście wielu przeciwników tego stanu rzeczy.
Otwarcie się określa Izrael jako mały ogon wywijający dużym psem, a senat
USA jako terytorium okupowane przez Izrael. Można chyba śmiało przyjąć, że
bez ogromnego wpływu diaspory żydowskiej na rząd USA Izrael przestał by
istnieć: korzyści, jakie płyną dla USA z jego istnienia mogły by się
amerykanom wydać niewspółmiernie małe do kosztów tego sojuszu. Ameryka bez
Izraela może spokojnie dogadać się z wieloma innymi krajami islamskimi w
tamtym regionie- jak z Arabią Saudyjską. A Izrael bez USA- podkreślę-
przestanie istnieć. Oprócz tego potężnego amerykańskiego wsparcia- walczyć
musi armia, która ma poparcie wśród swoich pobratymców.

Izrael stal sie cierniem nie dla islamistow, tylko dla sowietow, ktorzy ich tam zbroja, finansuja i podburzaja.
To Kreml chce zachowac tam swoje wplywy, wiec dziala tak jak dziala.

USA wspiera Izrael glownie z powodu wlasnych interesow, a nie izraelskich
czy naciskow zydowskich. Jankesom to po prostu pasuje.

A wy  piszac o tym ogonie ktory wywija jankesami, to zdradzacie sie, iz
jestescie czytelnikiem felietonow p. Michalkiewicza.

Pan Michalkiewicz ma swietne pioro i wiele jego tekstow mozna uznac za popisy ale literackie, ktore z realna polityka maja niewiele wspolnego.

I na koniec, dla Polski powaznym zagrozeniem zawsze byla Rosja: zarowno w
czasach caratu,sowietow jak i obecnie.

Osoby ktore napierniczaja na Izrael i Zydow sa w 100 % poplecznikami
swiadomymi lub nieswiadomymi, bezposrednimi lub posrednimi Rosji, sowietow  a
teraz neosowietow.

Propaganda antyizraelska i antyzydowska, jest tylko narzedziem skierowanym
przeciwko jankesom i USA.

Ps. zreszta to widac nawet na przykladzie tej grupy, klasyczny przyklady
bekon, klin i mkarwan.

Data: 2012-07-21 17:32:42
Autor: Chiron
Użytkownik "Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jueen6$7gr$1inews.gazeta.pl...
[...]

O ile tu rzeczywiście wypada się zgodzić- "dałem ciała". Tak, to moje wyobrażenie- powinienem to zaznaczyć. Masz rację.

[...]

Ja pisałem o powodach "wyjścia" Żydów z Izraela- to jeden z nich. Fakt, nie najważniejszy- ale jednak.

O ile to powyższe pisał ktoś przynajmniej potrafiący dyskutować, odnosić się do tego, co napisano, o tyle trudno nieodnieść mi wrażenia, że poniższe teksty pisał fanatyk, nie mający niczego na obronę swoich tez- plujący jadem i dowalający ad personam. Tak, jak radził Schopenhauer- nie możesz pokonać w dyskusji rozmówcy- dowal mu personalnie, ośmiesz jego, ludzi, których ceni etc. To erystyka. Tyle, że z prawdą ma to tyle wspólnego, co "Prawda" sowiecka.

[...]

Nie podałeś ŻADNEGO kontrargumentu: dlaczego Żydzi mieli by się trzymać w państwie, którego (jeśli to nastąpi) nie są w stanie utrzymać militarnie-i zostaną zmieceni przez sąsiadów? Jakie są nastroje wśród Żydów po przegranej w 2006roku z Partią Boga? Co zrobią,  jak nie uda się pokonanie Iranu? Co w razie, jak najpierw Syria zasypie ten malutki kraik rakietami irańskimi, a potem idący z odsieczą Iran do reszty rozpirzy Izrael? Czym jest wariant Samsona i jakie są szanse na wykorzystanie go przez Żydów? Zaproponowałem w moim przekonaniu bardzo realistyczny wariant, który był wiele razy omawiany- także w poważnych (o ile tak można ująć) czasopismach- a_Ty_nawet_nie_spróbowałeś_się_do_niego_odnieść.
Piszesz coś, co może mieć pozory sensu (jedna rzecz, IMO):
"USA wspiera Izrael glownie z powodu wlasnych interesow, a nie izraelskich
 czy naciskow zydowskich. Jankesom to po prostu pasuje."
wcale nie próbując nawet przemyśleć sobie tego, kim np jest Kissinger i jaka jest jego rola w kreowaniu polityki USA wobec Izraela. Co się stanie, jak jankesom przestanieto pasować- a_już_coraz_więcej_symptomów_tego_jest_widocznych? Dogadają się z krajami arabskimi- odpuszczą Izrael, który nie dość, że wypija z nich krew ich żołnierzy, to jeszcze (różne dane) od 20 do 80 miliardów dolarów rocznie pakują w Izrael.
Co Ty zrobiłeś? Dużo poprzednio pisałeś mi o odnoszeniu się do tekstu, a nie ad personam -i zamiast tego strzelasz we mnie tym, czym dla Ciebie jest bokun, klin i mkarwan.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 16:22:02
Autor: Observatore
> [...]

> koncepcja o zadaniu odszkodowan od Polski.

Ja pisałem o powodach "wyjścia" Żydów z Izraela- to jeden z nich. Fakt, nie najważniejszy- ale jednak.

ale ja sie odnioslem do tej czesci waszego tekstu, ktory zacytowalem,
Przecztajcie sobie, co napisaliscie, cytuje:

*Wielu Żydów- i to także tych tam urodzonych- jest przekonanych,  ze państwo Izrael nie powinno istnieć (z przyczyn religijnych).*

Zapytalem wiec, ilu?

[...]

O Matko Boska, czlowieku uspokoj sie i sam nie pluj jadem ad personam.

> [...]

Nie podałeś ŻADNEGO kontrargumentu: dlaczego Żydzi mieli by się trzymać w państwie, którego (jeśli to nastąpi) nie są w stanie utrzymać militarnie-i zostaną zmieceni przez sąsiadów? Jakie są nastroje wśród Żydów po przegranej w 2006roku z Partią Boga? Co zrobią,  jak nie uda się pokonanie Iranu? Co w razie, jak najpierw Syria zasypie ten malutki kraik rakietami irańskimi, a potem idący z odsieczą Iran do reszty rozpirzy Izrael? Czym jest wariant Samsona i jakie są szanse na wykorzystanie go przez Żydów? Zaproponowałem w moim przekonaniu bardzo realistyczny wariant, który był wiele razy omawiany- także w poważnych (o ile tak można ująć) czasopismach- a_Ty_nawet_nie_spróbowałeś_się_do_niego_odnieść.

a co was tak interesuje co zrobia Zydzi? Popatrzecie co robia ci, co rzadza
Polska. Nie martwcie sia tak Izraelem. Zydom w Izraelu bardziej zagraza demografia, ktora dzial na korzysc zamieszkujacych tam spolecznosci arabskich.

Zacznijcie sie martwic Polska i tym co wyrabiaja hierarchowie Kosciola
Katolickiego i Prawoslawengo - ktorzy jednaja sie z kagiebistami w sutannach
od Cyryla, zausznika Kremla. Przeciez to ZDRAJCY Polski. To jest dopiero
problem dla Polski, a nie Zydzi.

[...]

To sa FAKTY, a nie pozory. I to nie ja jestem fanatykiem, tylko ktos kto
wszedzie widzi Zydow, bo pojecia nie ma o polityce, wiec bredzi jak maly Jasiu.

I jeszcze bronicie tych trzech oszolomow i zydozercow? Tzreba byc wlasnie autentycznym fanatykiem, aby tych osobnikow bronic.

Data: 2012-07-21 16:28:56
Autor: Observatore
Warto przypomniec sobie co oznacza slowo FANATYK

Fanatyzm (łac. fanaticus - zagorzały, szalony) &#8211; postawa oraz zjawisko społeczne polegające na ślepej i bezkrytycznej wierze w słuszność jakichś poglądów politycznych, religijnych lub społecznych. Przejawem fanatyzmu jest skrajna nietolerancja wobec przedstawicieli odmiennych poglądów.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Fanatyzm

Data: 2012-07-21 19:16:13
Autor: Klin
W dniu 2012-07-21 18:28,  Observatore pisze:

[...]

   Szkoda, że nie dostrzegasz swojego fanatyzmu? Fanatyczna nienawiść
   do tych, których określasz sowieciarzami, ruskimi trollami
   nienawiść do ciężko chorego Jaruzela nie jesteś zdolny zobaczyć
   w nim starego cierpiącego człowieka,  a także fanatyczną
   walkę z wszelkimi t.z. objawami antysemityzmu. Sugerujesz
   wszystkim, że cię atakują ad personam a u siebie tej wady
   nie dostrzegasz choć swoim zachowaniem ją zwykle prowokujesz.
   Nie wątpię, że nawet tę moją próbę pokazania ci lustra
   uznasz za atak ad personam bo faktycznie tak to można
   zrozumieć lecz trudno inaczej wytłumaczyć ci jakie sam robisz
   błędy, że jesteś przez wielu postrzegany tu również jako fanatyk.

Data: 2012-07-21 22:22:14
Autor: Chiron
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juekva$lgm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

demografia, ktora dzial na korzysc zamieszkujacych tam spolecznosci arabskich.
No zaraz- ale to jest własnie nasz obecny temat. Oczywistym jest, że to, co się stanie z państwem Izrael- będzie miało ogromny wpływ na losy mojego kraju. Jakże się tu tym nie zajmować? Co do skali zagrożeń (dla Izraela)- to z całą pewnością demografia jest zagrożeniem, ale to gdzieś za 2 pokolenia. Konkretnym, bieżącym- jest możliwość zrównania Izraela przez Syrię i Iran. Nie ma powodu przypuszczać, żeby nie brali tego pod uwagę i- co za tym idzie- planów ewakuacji.

[...]
Problemem naszego Kościoła jest kryzys przywództwa. Z tego biorą się pozostałe problemy.

[...]

Co wiesz o Żydach? O ich zwyczajach, poziomie ich cech plemiennych, sposobie działania? Znasz może kilku osobiście? Jak blisko? Bo częstym problemem w dyskusji o Żydach jest dyletantyzm dyskutantów (niektórych) objawiający się tym, że w takiej dyskusji w miejsce narodowosci "Żyd" podstawiają "Hiszpan", "Niemiec" "Polak"- etc- i wychodzi im kompletna pierdoła.
A każdy, kto to zauważa- bywa wyzywany od żydożerców, antysemitów, ksenofobów i kogo tam jeszcze. Poza tym- nie bronię (anie też nie ganię) tych grupowiczów. Czytaj ze zrozumieniem. Napisałem:
"strzelasz we mnie tym, czym dla Ciebie jest  bokun, klin i mkarwan." To w ogóle nie jest zdanie na ich temat. To jest na temat Twojego działania.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 22:32:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juf31l$gjl$1node1.news.atman.pl...
> [...]

"strzelasz we mnie tym, czym dla Ciebie jest  bokun, klin i mkarwan." To w ogóle nie jest zdanie na ich temat. To jest na temat Twojego działania.

On oczywiście zna. Jak może nie znać Żydów w krau, w którym mieszka 38 milionów Żydów i tylko 10 tysięcy Polaków?

Data: 2012-07-21 20:41:27
Autor: Observatore
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

On oczywiście zna. Jak może nie znać Żydów w krau, w którym mieszka 38 milionów Żydów i tylko 10 tysięcy Polaków?

nie 10 000, ale podobno 1 000 z groszami, reszta sie ukrywa:))

Data: 2012-07-21 17:55:20
Autor: u2
W dniu 2012-07-21 17:32, Chiron pisze:
Jakie są nastroje wśród Żydów po przegranej w 2006roku z Partią Boga?

Jakiej przegranej ? Wszyscy wycofali sie na z gory upatrzone pozycje.

Data: 2012-07-21 22:22:48
Autor: Chiron
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:500ad0e9$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-07-21 17:32, Chiron pisze:
Jakie są nastroje wśród Żydów po przegranej w 2006roku z Partią Boga?

Jakiej przegranej ? Wszyscy wycofali sie na z gory upatrzone pozycje.
No tak, oczywiście Tak właśnie miałem napisać
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 22:29:49
Autor: u2
W dniu 2012-07-21 22:22, Chiron pisze:
[...]

Chodzi mi o Arabow, ktorzy mogli co najwyzej naskoczyc.

Data: 2012-07-21 23:10:08
Autor: Chiron
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:500b113e$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No wiesz- nie do końca. Do tej pory Izrael wysyłał do Libanu swoje siły aby "zrobić porządek". Robili dosłownie co chcieli, jak chcieli i kiedy chcieli. No i nagle- poszli i dostali w dupę. Fakt- Arabowie nie byli w stanie przeprowadzić kontrofensywy. Jednak to przecież nie był nawet Liban, tylko jedna organizacja paramilitarna- Partia Boga. Wygrali- bo obronili swoje terytorium przed Izraelem. Wiedzą już ,że są w stanie to zrobić. Mogą to powtórzyć- i mają spore szanse, że im się uda. Mimo gigantycznej przewagi Izraela. Teraz zapraszam Cię do przemyślenia sobie, jakie to miało (i ma) znaczenie psychologiczne dla Izraelczyków i dla Arabów tam zamieszkałych.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 23:58:28
Autor: u2
W dniu 2012-07-21 23:10, Chiron pisze:
[...]

Czyli jednak nie dostali w dupe.

Odpowiedz dla Chirona o Izraelu i Zydach.