Odpowiedz dla boukuna zamieszczam tutaj, bo facet

Data: 2011-07-31 16:53:41
Autor: obserwator
Odpowiedz dla boukuna zamieszczam tutaj, bo facet

...cos pomajstrowal, aby mu nie odpowiedziec w watku.

Data: 2011-07-31 16:54:03
Autor:
Odpowiedz dla boukuna zamieszczam tutaj, bo facet

Data: 2011-07-31 16:55:01
Autor:
Prosze bardzo kim jest bekon, nie moge zamiescic odpowiedzi

...bo cos wycina tekst.

Data: 2011-07-31 19:01:05
Autor: pluton
Prosze bardzo kim jest bekon, nie moge zamiescic odpowiedzi
..bo cos wycina tekst.

udawaj, ze odpowiadasz komu innemu.

Nullification

Data: 2011-08-01 01:11:27
Autor: boukun
Prosze bardzo kim jest bekon, nie moge zamiescic odpowiedzi

Użytkownik <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j141d5$ap$1inews.gazeta.pl...

..bo cos wycina tekst.

Co się z tobą dzieje? Ja mam też w domu co robić, nie tylko cały dzień przed komputerem, tak jak większość tutaj...

boukun

Odpowiedz dla boukuna zamieszczam tutaj, bo facet