Odpowiedz dla p. Merty .Michalkiewicz o cyrku.......

Data: 2009-09-07 11:43:39
Autor: Karol
Mariusz Merta <gumisiu1@wp.pl> napisał(a):

> Ja nie wypowiadalem sie na temat Kataru czy innych dzialan obecnego rzadu=
,
> wiec po kiego licha Pan ten temat wmieszl do tego watku?

nie wiem czy pan zauwa=BFy=B3...ale ja si=EA wypowiadam na temat kompetencj=
tego=BF (nie)rz=B1du...
zacz=B1=B3em od por=F3wnania, chyba mi wolno...nieprawda=BF ?

oczywiscie, ze panu wolno sie wypowiadac, ale ja zauwazylem, ze w tej chwili
w Polsce jest cala masa ludzi ktorzy lubia krytykowac, a jak trzeba cos
sensownego zrobic, to juz trudniejsza sprawa.

potem poruszy=B3em spraw=EA "sukcesu" ze strony rosji...to si=EA przek=B3ad=
na ich g=B3os w tej sprawie
czy pan te=BF zauwa=BFy=B3 ? czy pali pan g=B3upa i udaje, =BFe z moskwy ci=
ep=B3y
deszczyk pada  kiedy
moskale opluwaj=B1 Polsk=EA ?

te nieprzychylne wypowiedzi ze strony rosyjskiej, pojawily sie chyba wczoraj
(to niestety wiem tylko z przegladu polskiej prasy internetowej), wiec tez
jestem zaskoczony.

> Ale skoro pan zaczal poruszac inne kwestie, to prosze napisac co pan by z=
robil
> gdyby to pan zostal premierem Polski w obecnej sytuacji na swiecie?

gdybym by=B3 premierem na miar=EA tuska i z jego "sukcesami" ?

to ju=BF panu m=F3wi=EA, poda=B3bym si=EA do dymisji...
zrezygnowa=B3 z polityki i zacz=B1=B3 kopa=E6 w pi=B3k=EA w jakiej=B6 lidze
okr=EAgowej...

panie Mariuszu, prosze zauwazyc, ze tak naprawde w Polsce nie ma dobrego
polityka, a Tusk i PO w sumie cos jednak usiluja robic.

Pozatym, sytuacja w USA nie wyglada rozowo i mozna ja obecnie przyrownac do
tej, ktora miala miejsce w bloku komunistycznym, przed calkowita jego zapascia.

ciekawe czy grad jutro poleci ?

chyba nie...

od tych sukces=F3w to w g=B3owie si=EA kr=EAci...

nie jest az tak zle, takie sprawy zawsze lepiej widac jednak z pewnej
odleglosci...to zupelnie podobnie jak z obrazem...
trzeba go ogladac z pozycji kilku metrow:)

Data: 2009-09-07 08:06:46
Autor: Mariusz Merta
[...]

proszę pana...o ile mnie pamięć nie nie myli to sikorski kiedyś
prosił, żeby nie przeszkadzać...
nie wiem jak inni, nie mam zwyczaju wypowiadać się w czyimiś imieniu
nie proszony...
wziąłem to sobie do serca i...nie przeszkadzałem...
koń jaki jest każdy widzi :-)

> [...]

(to niestety wiem tylko z przegladu polskiej prasy internetowej), wiec tez

no co pan nie powie, taaaaaki sukcessss i jest pan zaskoczony ??!!!
bo ja wcale...poza tym, moskiewskie gadzinówki pracowały przed tym
"sukcesem" pełną parą
na jakim świecie pan żyje ?

> [...]

panie Mariuszu, prosze zauwazyc, ze tak naprawde w Polsce nie ma dobrego
polityka, a Tusk i PO w sumie cos jednak usiluja robic.

jest paru niezłych...tyle, że przyprawiono im gębę oszołomów  etc.
a z ty, że (kon)donek chcą coś zrobić :-)))) panie szanowny, np. co
zrobili w sprawie tarczy ? :-))))
oprócz tego, że sikorski robił wszystko, żeby przypadkiem nie okazało
się, że to sukces kaczora...
"usiłują coś robić..." proszę pana, a co zrobili ???!!! pewnie, też są
zaskoczeni jak pan...przez rosjan... :-))

Pozatym, sytuacja w USA nie wyglada rozowo i mozna ja obecnie przyrownac do
tej, ktora miala miejsce w bloku komunistycznym, przed calkowita jego zapascia.

no pewnie, że nie wygląda różowo, zrobiono skok na kasę żeby ratować
oszustów bankowych
i wybrano preziem kryptokomuszka...to jak ma być dobrze, ten kraj stoi
przed chyba największą próbą
w swojej historii, ciekawe czy ją przezwycięży, moim zdaniem tak...ale
nie dzięki obamie czy bankom...

> ciekawe czy grad jutro poleci ?

chyba nie...

no, pewnie, że nie...w końcu po takim sukcesie gospodarczym :-))))
a tak serio, to tusk ma gucio do powiedzenia w całym tym cyrku...

> od tych sukces=F3w to w g=B3owie si=EA kr=EAci...

nie jest az tak zle, takie sprawy zawsze lepiej widac jednak z pewnej
odleglosci...to zupelnie podobnie jak z obrazem...
trzeba go ogladac z pozycji kilku metrow:)

proszę pana, dobry obraz to dobry obraz, staje się dziełem sztuki
zaraz po namalowaniu i jest nim tak długo jak istnieje...
a kicz pozostaje kiczem, obojętnie czy patrzy się nań z bliska czy z
dalszej perspektywy...
wiem jedno, że gdyby podobną wtopę zaliczyły kaczory to wrzaski o
dymisji, rządu, premiera i prezydenta zrównałby z ziemia Himalaje...
za dobrze pamiętam podejście "niezależnych" mediów kiedy dach hali się
zawalił...albo ptasia grypa...
a właśnie ptasiej grypy, pamiętam jak widziałem w telewizorni,
spryskiwanie "obszaru zamkniętego" w Toruniu
facio ubrany w kombinezon spryskiwał ów obszar a nad nim ptaszek
przelatywał...
moja znajoma z Torunia, powiadomiła mnie wtedy dramatycznym głosem,
Toruń ma obszar zamknięty...na co ja, nie bez ironii
"a czy wszystkie wróble w okolicy o tym wiedzą ? " ona na to,
"przynajmniej coś robią..."
proszę pana, ten zwrot, "coś robić..." chyba zacznę strzelać kiedy go
usłyszę...
bo widzi pan...ogromny pożar lasu i może pan podejść i lać wodę z
konewki ogrodowej... a potem chwalić się, że coś pan zrobił...
a może pan wykonać właściwe zadania zlecone przez kogoś kto wie co
robi...ale przykład działania (nie)rządu tuska w materii
stoczni nie rokuje dobrze...
poza tym ktoś trzeźwo zauważył, że sprawa dużego deficytu budżetowego
na przyszły rok może być pułapką medialną na PiS...
dlatego najlepsze wyjście dla PiS będzie nie zabierać głosu... ale
zaraz podniosą się głosy...że nie zabierali głosu i dopuścili do tak
wysokiego deficytu...
na zakończenie fraszka śp. Biskupa krasickiego

Pies szczekał na złodzieja, całą noc się trudził,
obili go nazajutrz, że pana obudził.
Spał smaczno drugiej nocy, złodzieja nie czekał,
ten dom skradł, obili go nazajutrz, za to, że nie szczekał.

Poczekam na dalsze "sukcesy" w polityce zagranicznej...
szczególnie mnie ciekawi, czy niemcy i rosjanie zaproszą tuska na
otwarcie
rury gazowej pod Bałtykiem...czy to też pan poczyta za sukces ?

Mariusz Merta

Data: 2009-09-07 15:56:39
Autor: Karol
> [...]

> w Polsce jest cala masa ludzi ktorzy lubia krytykowac, a jak trzeba cos
> sensownego zrobic, to juz trudniejsza sprawa.
prosz=EA pana...o ile mnie pami=EA=E6 nie nie myli to sikorski kiedy=B6
prosi=B3, =BFeby nie przeszkadza=E6...
nie wiem jak inni, nie mam zwyczaju wypowiada=E6 si=EA w czyimi=B6 imieniu
nie proszony...
wzi=B1=B3em to sobie do serca i...nie przeszkadza=B3em...
ko=F1 jaki jest ka=BFdy widzi :-)

uwaza pan, ze panskie *przeszkadzanie* na psp moze wplynac na to co robi PO,
PiS, SLD czy inna partie??

Fe z moskwy ci=3D

> [...]
> jestem zaskoczony.

no co pan nie powie, taaaaaki sukcessss i jest pan zaskoczony ??!!!
bo ja wcale...poza tym, moskiewskie gadzin=F3wki pracowa=B3y przed tym
"sukcesem" pe=B3n=B1 par=B1
na jakim =B6wiecie pan =BFyje ?

tak, jestem zaskoczony, bowiem w Polsce nadal wymachuje sie szabelka, zamiast
szukac rozwiazan politycznych na drodze porozumien na szczeblu dyplomatycznym.

> panie Mariuszu, prosze zauwazyc, ze tak naprawde w Polsce nie ma dobrego
> polityka, a Tusk i PO w sumie cos jednak usiluja robic.

jest paru niez=B3ych...tyle, =BFe przyprawiono im g=EAb=EA oszo=B3om=F3w  e=
tc.

na przyklad kto ?? Prosze o wskazanie personalne), bo ja z oddali, takiego polityka jakos nie widze. Ale byc moze ja sie myle, wiec prosze mi takiego
polskiego polityka pokazac palcem.

a z ty, =BFe (kon)donek chc=B1 co=B6 zrobi=E6 :-)))) panie szanowny, np. co
zrobili w sprawie tarczy ? :-))))
opr=F3cz tego, =BFe sikorski robi=B3 wszystko, =BFeby przypadkiem nie okaza=
=B3o
si=EA, =BFe to sukces kaczora...
"usi=B3uj=B1 co=B6 robi=E6..." prosz=EA pana, a co zrobili ???!!! pewnie, t=
e=BF s=B1
> [...]

do
> tej, ktora miala miejsce w bloku komunistycznym, przed calkowita jego zap=

no pewnie, =BFe nie wygl=B1da r=F3=BFowo, zrobiono skok na kas=EA =BFeby ra=
towa=E6
oszust=F3w bankowych
i wybrano preziem kryptokomuszka...to jak ma by=E6 dobrze, ten kraj stoi
przed chyba najwi=EAksz=B1 pr=F3b=B1
w swojej historii, ciekawe czy j=B1 przezwyci=EA=BFy, moim zdaniem tak...al=
nie dzi=EAki obamie czy bankom...

Obama nie jest *kryptokomuszkiem*. Obama jest kontynuuatorem polityki Busha.

> chyba nie...

no, pewnie, =BFe nie...w ko=F1cu po takim sukcesie gospodarczym :-))))

..to nie jest tylko wina PO . To sa stare sprawy.

a tak serio, to tusk ma gucio do powiedzenia w ca=B3ym tym cyrku...

nie moge sie wypowiadac na ten temat, bo Tuska znam tylko z *literatury*
internetowej.

> nie jest az tak zle, takie sprawy zawsze lepiej widac jednak z pewnej
> odleglosci...to zupelnie podobnie jak z obrazem...
> trzeba go ogladac z pozycji kilku metrow:)

prosz=EA pana, dobry obraz to dobry obraz, staje si=EA dzie=B3em sztuki
zaraz po namalowaniu i jest nim tak d=B3ugo jak istnieje...
a kicz pozostaje kiczem, oboj=EAtnie czy patrzy si=EA na=F1 z bliska czy z
dalszej perspektywy...

pan uwaza, ze lepiej jednak widac pod latarnia?

wiem jedno, =BFe gdyby podobn=B1 wtop=EA zaliczy=B3y kaczory to wrzaski o
dymisji, rz=B1du, premiera i prezydenta zr=F3wna=B3by z ziemia Himalaje...
za dobrze pami=EAtam podej=B6cie "niezale=BFnych" medi=F3w kiedy dach hali =
si=EA
zawali=B3...albo ptasia grypa...
a w=B3a=B6nie ptasiej grypy, pami=EAtam jak widzia=B3em w telewizorni,
spryskiwanie "obszaru zamkni=EAtego" w Toruniu
facio ubrany w kombinezon spryskiwa=B3 =F3w obszar a nad nim ptaszek
przelatywa=B3...
moja znajoma z Torunia, powiadomi=B3a mnie wtedy dramatycznym g=B3osem,
Toru=F1 ma obszar zamkni=EAty...na co ja, nie bez ironii
"a czy wszystkie wr=F3ble w okolicy o tym wiedz=B1 ? " ona na to,
"przynajmniej co=B6 robi=B1..."
prosz=EA pana, ten zwrot, "co=B6 robi=E6..." chyba zaczn=EA strzela=E6 kied=
y go
us=B3ysz=EA...
bo widzi pan...ogromny po=BFar lasu i mo=BFe pan podej=B6=E6 i la=E6 wod=EA=
konewki ogrodowej... a potem chwali=E6 si=EA, =BFe co=B6 pan zrobi=B3...
a mo=BFe pan wykona=E6 w=B3a=B6ciwe zadania zlecone przez kogo=B6 kto wie c=
robi...ale przyk=B3ad dzia=B3ania (nie)rz=B1du tuska w materii
stoczni nie rokuje dobrze...
poza tym kto=B6 trze=BCwo zauwa=BFy=B3, =BFe sprawa du=BFego deficytu bud=
=BFetowego
na przysz=B3y rok mo=BFe by=E6 pu=B3apk=B1 medialn=B1 na PiS...
dlatego najlepsze wyj=B6cie dla PiS b=EAdzie nie zabiera=E6 g=B3osu... ale
zaraz podnios=B1 si=EA g=B3osy...=BFe nie zabierali g=B3osu i dopu=B6cili d=
o tak
wysokiego deficytu...

tak, to prawda, dokladnie tak by bylo....ale prosze mi w takim razie
wytlumaczyc, dlaczego pan Michalkiewicz, na ktorego wypowiedzi czesto sie pan
powoluje, nie tylko, ze nie pisze pozytywnie o Kaczynskim, ale prawie wcale o obecnym prezydencie, ani o PiS sie nie wypowiada???

na zako=F1czenie fraszka =B6p. Biskupa krasickiego

Pies szczeka=B3 na z=B3odzieja, ca=B3=B1 noc si=EA trudzi=B3,
obili go nazajutrz, =BFe pana obudzi=B3.
Spa=B3 smaczno drugiej nocy, z=B3odzieja nie czeka=B3,
ten dom skrad=B3, obili go nazajutrz, za to, =BFe nie szczeka=B3.

Poczekam na dalsze "sukcesy" w polityce zagranicznej...
szczeg=F3lnie mnie ciekawi, czy niemcy i rosjanie zaprosz=B1 tuska na
otwarcie
rury gazowej pod Ba=B3tykiem...czy to te=BF pan poczyta za sukces ?

a prowadzil ktos w Polsce wczesniej lepsza polityke zagraniczna? jesli tak, to
kto?

--

Odpowiedz dla p. Merty .Michalkiewicz o cyrku.......