Odpowiedź na pismo z przedszkola.

Data: 2010-01-17 22:31:36
Autor: Jan Kowalski
Odpowiedź na pismo z przedszkola.
Dostałem listem poleconym pismo z przedszkola, w którym dyrekcja informujemnie, żebym dostarczył im pewne dokumenty, dokładnie chodzi o zaświadczenie od lekarza, że dziecko po dłuższej nieobecnosći jest zdrowe i może do przedszkola uczęszczać.
Nie ma tam podanej ani podstawy prawnej, ani czasu w jakim miałbym to zaświadczenie dostaczyć.
Dziecko jest jaknajbardziej zdrowe, ale ja nie mam za bardzo czasu, żeby znowu z nim po learzach latac.
Pytanie brzmi ile czasu mam na odpowiedź na to pismo?

Odpowiedź na pismo z przedszkola.