Odpowiedzialni za pompowanie Palikota

Data: 2011-10-07 19:36:07
Autor: abc
Odpowiedzialni za pompowanie Palikota
Jeśli pojutrze Janusz Palikot wejdzie do Sejmu a za kilka tygodni wejdzie do
rządu, jeśli za kilka miesięcy będziemy dyskutowali, czy podoba nam się
ustawa o legalizacji związków homoseksualnych, a do dyskursu publicznego
wejdzie kwestia mordowania osób starych i chorych z powodu ich wieku i stanu
zdrowia, to odpowiedzialnych za to wskażmy już teraz, kilka godzin przed
ciszą wyborczą.

Władze Platformy Obywatelskiej przez długie miesiące tolerowały i w pełni
akceptowały w swoich szeregach osobę, której zachowanie łamało wszystkie
standardy obowiązujące wcześniej.

Nie zapobiegały, a być może inspirowały, szkalowanie i wyszydzanie
politycznych konkurentów, produkowanie podłych insynuacji, używanie
wulgarnego języka. (...)

Bezprecedensowa kariera Janusza Palikota nie byłaby możliwa, gdyby nie
gigantyczne, metodyczne i długotrwałe wsparcie "niezależnych" mediów -
rozgłośni radiowych, stacji telewizyjnych, kolorowej i "poważnej" prasy.

Gdyby nie wsparcie "publicznego" radia i "publicznej" telewizji.

Gdyby nie wydawcy i "niezależni" dziennikarze, którzy setki, tysiące razy
zapraszali Janusza Palikota i opisywali jego działania, poświęcali mu czas
antenowy i pierwsze strony gazet.

Którzy ekscytowali się świńskim łbem, publicznym piciem wódki, knajackim
zachowaniem, wyszydzaniem i szkalowaniem innych.

Jeśli za kilkanaście godzin za sprawą Janusza Palikota zmarszczymy ze
zdziwienia brwi, to wiedzmy, że to nie zasługa samego Janusza Palikota, ale
tych wszystkich, którzy przez ostatnie lata ciężko pracowali na jego sukces.

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/palikot_-_wiwisekcja_przypadku_15947

Data: 2011-10-07 10:49:49
Autor: J-23
Odpowiedzialni za pompowanie Palikota
On 7 Paź, 19:36, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Je li pojutrze Janusz Palikot wejdzie do Sejmu a za kilka tygodni wejdzie do
rz du, je li za kilka miesi cy b dziemy dyskutowali, czy podoba nam si
ustawa o legalizacji zwi zk w homoseksualnych, a do dyskursu publicznego
wejdzie kwestia mordowania os b starych i chorych z powodu ich wieku i stanu
zdrowia, to odpowiedzialnych za to wska my ju teraz, kilka godzin przed
cisz wyborcz .

W adze Platformy Obywatelskiej przez d ugie miesi ce tolerowa y i w pe ni
akceptowa y w swoich szeregach osob , kt rej zachowanie ama o wszystkie
standardy obowi zuj ce wcze niej.

Nie zapobiega y, a by mo e inspirowa y, szkalowanie i wyszydzanie
politycznych konkurent w, produkowanie pod ych insynuacji, u ywanie
wulgarnego j zyka. (...)

Bezprecedensowa kariera Janusza Palikota nie by aby mo liwa, gdyby nie
gigantyczne, metodyczne i d ugotrwa e wsparcie "niezale nych" medi w -
rozg o ni radiowych, stacji telewizyjnych, kolorowej i "powa nej" prasy.

Gdyby nie wsparcie "publicznego" radia i "publicznej" telewizji.

Gdyby nie wydawcy i "niezale ni" dziennikarze, kt rzy setki, tysi ce razy
zapraszali Janusza Palikota i opisywali jego dzia ania, po wi cali mu czas
antenowy i pierwsze strony gazet.

Kt rzy ekscytowali si wi skim bem, publicznym piciem w dki, knajackim
zachowaniem, wyszydzaniem i szkalowaniem innych.

Je li za kilkana cie godzin za spraw Janusza Palikota zmarszczymy ze
zdziwienia brwi, to wiedzmy, e to nie zas uga samego Janusza Palikota, ale
tych wszystkich, kt rzy przez ostatnie lata ci ko pracowali na jego sukces.

Wi cejhttp://fronda.pl/news/czytaj/tytul/palikot_-_wiwisekcja_przypadku_15947

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

 Palikota ma racje - religie do kosciolow wroc nam panie

Data: 2011-10-07 20:35:23
Autor: pluton
Odpowiedzialni za pompowanie Palikota
Palikota ma racje - religie do kosciolow wroc nam panie

Idiota. Jak religia bedzie w kosciele, to jeszcze ludzie
zaczna tam chodzic, i co ?

Nullification

Data: 2011-10-07 13:14:48
Autor: J-23
On 7 Paź, 20:35, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Palikota ma racje - religie do kosciolow wroc nam panie

Idiota. Jak religia bedzie w kosciele, to jeszcze ludzie
zaczna tam chodzic, i co ?

Nullification

wolisz jak ludzie chodza do szkoly panstwowej bo tam jest religia? i
to jest przejaw twojej madrosci?

Data: 2011-10-07 22:24:20
Autor: pluton
> [...]

zaczna tam chodzic, i co ?

wolisz jak ludzie chodza do szkoly panstwowej bo tam jest religia? i

Ty bys nie poznal ironii nawet jakby wyszla na golasa z krzakow
i kopnela cie w dupe.

Nullification

Data: 2011-10-07 22:27:59
Autor: u2
W dniu 2011-10-07 22:14, J-23 pisze:
wolisz jak ludzie chodza do szkoly panstwowej bo tam jest religia? i
to jest przejaw twojej madrosci?

Pump-it up idiot.

Data: 2011-10-07 19:42:33
Autor: wolim
Odpowiedzialni za pompowanie Palikota
Tylko WOLNA POLSKA!
Bez krzyży w szkołach i instytucjach państwowych!!!

Data: 2011-10-07 19:45:25
Autor: u2
W dniu 2011-10-07 19:42, wolim pisze:
Tylko WOLNA POLSKA!
Bez krzyży w szkołach i instytucjach państwowych!!!

No to wypierdalaj :)

Data: 2011-10-07 19:48:30
Autor: abc
Odpowiedzialni za pompowanie Palikota
Tylko WOLNA POLSKA!
Bez krzyży w szkołach i instytucjach państwowych!!!

Krzyż musi być w szkołach i instytucjach państwowych, bo przecież to nie są
chlewy. W chlewach wstawcie sobie popiersia Palikota.

Data: 2011-10-07 20:37:31
Autor: wolim
W dniu 2011-10-07 19:48, abc pisze:
Tylko WOLNA POLSKA!
Bez krzyży w szkołach i instytucjach państwowych!!!

Krzyż musi być w szkołach i instytucjach państwowych, bo przecież to nie są
chlewy. W chlewach wstawcie sobie popiersia Palikota.

A to ten wasz Jezus gdzie się narodził? Nie w chlewie?

Data: 2011-10-07 20:43:51
Autor: u2
W dniu 2011-10-07 20:37, wolim pisze:
A to ten wasz Jezus gdzie się narodził? Nie w chlewie?

Nie debilu, w oborze.

Data: 2011-10-07 20:47:35
Autor: u2
W dniu 2011-10-07 20:43, u2 pisze:
W dniu 2011-10-07 20:37, wolim pisze:
A to ten wasz Jezus gdzie się narodził? Nie w chlewie?

Nie debilu, w oborze.

A dokladniej w stajence. Dopiero teraz Duch Swiety mię oświecił :)

Data: 2011-10-07 20:58:53
Autor: u2
W dniu 2011-10-07 20:52, wolim pisze:
A dokladniej w stajence. Dopiero teraz Duch Swiety mię oświecił :)

O ROTFLU

A nie Mann-itou ? :)

Data: 2011-10-07 21:02:29
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e8f4bee$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-10-07 20:52, wolim pisze:
A dokladniej w stajence. Dopiero teraz Duch Swiety mię oświecił :)

O ROTFLU

A nie Mann-itou ? :)

Masz jeszcze coś do powiedzenia debilu?

http://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

BomBel

Data: 2011-10-07 20:57:18
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e8f4947$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nawpierdalałeś sie opieńków?

BomBel

Data: 2011-10-07 20:56:39
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e8f4867$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-10-07 20:37, wolim pisze:
A to ten wasz Jezus gdzie się narodził? Nie w chlewie?

Nie debilu, w oborze.

Sam jesteś debil. Od kiedy to jesteś taki wierzący? Za czasów PRL lizałes dupska komuchom, a teraz juz jesteś nawrócony bo stoisz nad grobem? Pfu! Tacy są najgorsi.

BomBel

Data: 2011-10-07 20:49:22
Autor: Leprechaun

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:j6ndm8$o0r$1usenet.news.interia.pl...
Tylko WOLNA POLSKA!
Bez krzyży w szkołach i instytucjach państwowych!!!

Zlikwidować skrzyżowania!

BomBel

Data: 2011-10-07 20:59:45
Autor: u2
[...]

Won z wonem !

BTW Pardon Cheek Loon Woon.

Data: 2011-10-07 19:55:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-07 19:36, abc pisze:
Jeśli pojutrze Janusz Palikot wejdzie do Sejmu a za kilka tygodni wejdzie do
rządu, jeśli za kilka miesięcy będziemy dyskutowali, czy podoba nam się
ustawa o legalizacji związków homoseksualnych,

Doprawdy, dziwne troski tłuką się po głowach niektórych ludzi.. Przecież tych tzw. psów ogrodnika to powinno się leczyć u psychiatry. - To ludzie chorzy.

Data: 2011-10-07 19:56:01
Autor: Lorn
Odpowiedzialni za pompowanie Palikota
http://www.youtube.com/watch?v=lx5muLLPkMM

;->

Data: 2011-10-07 18:01:02
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=lx5muLLPkMM

... i m.innymi dzieki takim jak ci panowie, dzisiaj w USA komunizm zaczyna sie
powoli panoszyc. --

Data: 2011-10-07 18:07:21
Autor: obserwator
Odpowiedzialni za pompowanie Palikota

 Lorn <ateagina@poczta.fm>.

Polecam dzisiejszy watek na grupie:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2150304&pid=2150318&MID=%3Cj6n3d3%24lqg%241%40inews.gazeta.pl%3E

...oraz koniecznie trzeba przesluchac wyklady Biezmienowa dla Amerykanow
aby zrozumiec sens tych obecnych zamieszek.

Data: 2011-10-07 20:33:21
Autor: pluton
[...]

Spierdalaj, my sie tu modlimy, a ty nam dupe zawracasz.

Nullification

Data: 2011-10-07 21:00:45
Autor: Psot

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e8f38a5$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Palikot zdobywa wyborców bo mówi ludzkim językiem.Bynajmniej nie mówi jak pokurcz który się naczytał dzieł hitlera i napuszcza brygady militarne na obywateli.Bynajmniej również nie jak te SLD czy PO, PSL marionetki gotowe zawrzeć układ nawet z diabłem aby się dorwać do wymarzonych stołków za wszelkką cenę i obłapić potem co się da za wszelką cenę...Miernoty i przyklepiujące najgorze warianty dla Polski dla stołka, sławy [?] i parcia na szkło...
Każdy światły widzi, że Palikot porusza tematy których unikały elyty bo dbały o stołki.. Temat kleru to jaja jak berety...Wbrew Konstytucji kler rządzi krajem , zagarnia majątki i budżet jak swoje, stanowi prawo i unika prawa -- -w majestacie prawa...bo prawo udaje głuchotę, ślepotę i omdlenia.Może tak wprowadzić w Polsce wolnośc i przestrzegać Konstytucji? Wyprowadzić religię ze szkół i nie przekazywać miliardów z budżetu państwa na kler...z moich cięzko zarobionych pieniędzy i wbrew mnie...
Wiem, że grupa pokurcza dostaje apopleksji oglądając Palikota...Bo kler [a pokurcz jest sługą Watykanu i Rydzyka] straci swoją pozycję i przestaną płynąć miliardy z naszych zarobków do kieszeni kleru...To będzie boleć. I nie tylko ich.. Senat który chce rozwiązać. Legalizacja marihułany [czy jak ją zwą -sam nie używam i nie jestem bojownikiem w tej matrrii] to wejście w grupy które mają interes w delegalizacji...
Innymi słowy -Palikot porusza tematy których unika "lizusowski" polityk dla kariery. Albo ona mma wizję faktycznej zmiany na plus, albo go ktoś wyśmienicie prowadzi- wydaje mi się, że warto zaryzykować

A jako-że zaraz cisza wyborcza a autor wątku pluł się na Palikota to hasło które przed chwilą wymyśliłem

Nie chcesz dymać kota ?! Głosuj  na Palikota !

Psot

Data: 2011-10-07 19:25:08
Autor:
Psot <psot@TNIJno.pl> napisał(a):
A jako-że zaraz cisza wyborcza a autor wątku pluł się na Palikota to hasło które przed chwilą wymyśliłem

Nie chcesz dymać kota ?! Głosuj  na Palikota !

Urban czy inny esbek cie tu przyslal czy sam swirokot?

Podaj konkretne wyliczenia jak to kosciol Polakow, a jak to robia komuchy a
teraz mafia z PO & spolka od tzw. transformacji ustrojowej

Swirokt to ma wyliczone?  Jednym slowem UDOWODNIJ to co piszesz.

Data: 2011-10-07 21:48:53
Autor: u2
W dniu 2011-10-07 21:36, wolim pisze:
Nie chcesz dymać kota ?! Głosuj na Palikota !

True, true...

To dlaczego pali chuj placi alik-menty ? :)

Data: 2011-10-07 21:54:20
Autor: wolim
W dniu 2011-10-07 21:48, u2 pisze:
W dniu 2011-10-07 21:36, wolim pisze:
Nie chcesz dymać kota ?! Głosuj na Palikota !

True, true...

To dlaczego pali chuj placi alik-menty ? :)

Ty też jesteś za legalizacją marihuany?

Data: 2011-10-07 21:58:53
Autor: u2
W dniu 2011-10-07 21:54, wolim pisze:
o dlaczego pali    chuj placi alik-menty ? :)

Ty też jesteś za legalizacją marihuany?

Zdechnij szczurze !

Data: 2011-10-08 08:52:28
Autor: Psot

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:j6nldb$5ic$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie jestem za legalizacją, ale również nie jestem za zakazem.Zwisa mi to i jestem poza tematem.Ale interesuje mnie paramedycyna i zebrałem sporo informacji o marihuanie. Z moich informacji wynika, że jest to ziele które pomaga w wielu kłopotach zdrowotnych [płuca,autyzm i kupa innych], nie powoduje uzależniena [!?],nie powoduje wpływu na mózg który można przypisać narkotykom,nie można jej przedawkować....i mam sporo informacji, że pewnym grupom zależy na zakazie z bliżej nieokreślonych powodów [kasa?]...oraz [czego nie wyjaśniłem do końca] że można z niej produkować najlepsze na świecie tkaniny...[nie wiem dokładnie o co chodzi i nie sprawdziłem tych informacji]
Czyli jeśli ktoś pisze, że walczy z narkotykiem [maryhuaną ] to ja jej nie widzę w grupie narkotyków i zastanawiam się
Psot

Data: 2011-10-08 00:36:44
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 7 Oct 2011 19:36:07 +0200, abc napisał(a):

[...]

Należy też pamiętać, że ów Palikot niegdyś wydawał KATOLICKĄ gazetę - jego
tak gruntownie zmienne "emploi" zakrawa na wyższego rzędu mentalność
kurewską. --
XL
Tak, Wildstein ma rację. Głosuję na PiS!

Odpowiedzialni za pompowanie Palikota