Odpowiedzialno艣膰 za tre艣膰 og艂oszenia na forum

Data: 2013-06-15 12:33:12
Autor: Liber
Odpowiedzialno艣膰 za tre艣膰 og艂oszenia na forum
Witam ponownie.
Poprzedni w膮tek zabrn膮艂 troch臋 w inn膮 stron臋 dlatego zapytam inaczej. Czy je艣li kto艣 na moim forum zamie艣ci og艂oszenie i w rezultacie oszuka kogo艣, to czy ja jako w艂a艣ciciel forum odpowiadam za tre艣膰 tego偶 og艂oszenia,czy zgodnie z Uo艢UDG wy艂膮cza si臋 moj膮 odpowiedzialno艣膰, je艣li nie otrzyma艂em wiarygodnej informacji, 偶e dane og艂oszenie to oszustwo?

Data: 2013-06-15 13:28:25
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-06-15 12:33, Liber pisze:

Czy je艣li kto艣 na moim forum zamie艣ci og艂oszenie i w rezultacie oszuka
kogo艣, to czy ja jako w艂a艣ciciel forum odpowiadam za tre艣膰 tego偶
og艂oszenia

A czy allegro (fakt nie forum) ponosi odpowiedzialno艣膰 za kanty allegrowicz贸w? Nie.

Czy operator telefoniczny ponosi odpowiedzialno艣膰 za to, 偶e kto艣 zadzwoni艂 korzystaj膮c z 艂膮czy tego偶 operatora do szpitala i w wyniku tej informacji ewakuowano szpital? Nie.

W Twoim przypadku, z informacji kt贸re zamie艣ci艂e艣, domy艣lam si臋 偶e chodzi o wykluczenie w wsp贸艂udzia艂u.

--
Krzysiek

Data: 2013-06-15 13:29:41
Autor: Krzysztof 45
Odpowiedzialno艣膰 za tre艣膰 og艂osze nia na forum
W dniu 2013-06-15 13:28, Krzysztof 45 dopowiada:
w wsp贸艂udzia艂u.
Niepotrzebne skre艣li膰 ;)
--
Krzysiek

Data: 2013-06-15 14:38:44
Autor: Liber
W dniu 15.06.2013 13:28, Krzysztof 45 pisze:
W Twoim przypadku, z informacji kt贸re zamie艣ci艂e艣, domy艣lam si臋 偶e
chodzi o wykluczenie w wsp贸艂udzia艂u.

Aha, to mo偶e by膰 to. S艂ysz膮c tu i 贸wdzie r贸偶ne historie, gdzie uczciwych ludzi niszczy aparat pa艅stwowy nie my艣la艂em, 偶e kiedy艣 mnie co艣 takiego spotka. C贸偶, zobaczymy w poniedzia艂ek.

Data: 2013-06-16 11:09:50
Autor: Kapitan 呕bik
Liber pisze:
Aha, to mo偶e by膰 to. S艂ysz膮c tu i 贸wdzie r贸偶ne historie, gdzie
uczciwych ludzi niszczy aparat pa艅stwowy nie my艣la艂em, 偶e
kiedy艣 mnie co艣 takiego spotka. C贸偶, zobaczymy w poniedzia艂ek.

Troch臋 p贸藕no to przeczyta艂em, ale mo偶e ci si臋 moja rada przyda.
Je艣li sprawa wygl膮da dziwnie jak u ciebie to jest wielce prawdopodobne 偶e naprawd臋 nie chodzi tutaj o og艂oszenie, tylko o pretekst 偶eby si臋 dobra膰 do ciebie. I nie zdziwi艂 bym si臋 gdyby okaza艂o si臋 偶e to og艂oszenie to zwyk艂a prowokacja.

Kasuj z dysk贸w wszelkie dane nie zwi膮zane z prowadzonym serwisem, czyli zdj臋cia, mp3, poczt臋 itp i wyczy艣膰 wolne miejsce, wiedz 偶e te pliki gdy trafi膮 na policj臋 nie wiesz kto i pop co b臋dzie mia艂 do nich dost臋p a komu艣 twoja prywatna korespondencja mo偶e si臋 okaza膰 bardzo przydatna. Je艣li robisz kopie zapasowe to koniecznie szyfruj.

Warto by mie膰 w czasie przeszukania dw贸ch 艣wiadk贸w, jednego tajnego na zewn膮trz, filmuj膮cego ca艂e zdarzenie a drugiego jawnego wewn膮trz, tak na wszelki wypadek 偶eby艣 potem si臋 nie zdziwi艂 jak zaczn膮 ci z mieszkania ca艂y maj膮tek ruchomy wynosi膰 a potem si臋 oka偶e 偶e protoko艂y zgin臋艂y a ty 艣wiadk贸w nie masz. Mo偶e si臋 okaza膰 偶e ci te poszukiwane aipody sami funkcjonariusze w kartonach do domu przynios膮 (tak jak to si臋 robi z podk艂adaniem narkotyk贸w) wi臋c dobrze je艣li masz 艣wiadka. Czytaj protok贸艂 i nie podpisuj je艣li nie jest zgodny z prawd膮. Zwr贸膰 uwag臋 jak b臋d膮 si臋 dobiera膰 do danych na dyskach, je艣li nie zrobi膮 tego za pomoc膮 specjalnego sprz臋tu to punkt dla ciebie.

Napisz w zwi膮zku z jak膮 dzia艂alno艣ci膮 prowadzisz to forum i jak ustalili tw贸j maj膮tek w kraju i za granic膮?
Je艣li przyjd膮 bez s膮dowego nakazu to ich nie wpuszczaj. To samo tyczy si臋 maj膮tku za granic膮, bez nakazu tamtejszych s膮d贸w odmawiaj.

Data: 2013-06-15 14:34:38
Autor: Robert Tomasik
Odpowiedzialno艣膰 za tre艣膰 og艂oszenia na forum
U偶ytkownik "Liber" <liber7465@hotmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kphft6$skt$1news.task.gda.pl...
[...]

Mo偶naby Ci postawi膰 zarzut tylko w贸wczas, gdyby mo偶na by艂o dowie艣膰, 偶e wiedzia艂e艣, albo conajmniej sie na to godzi艂e艣, 偶e facet pope艂nia oszustwo.

Data: 2013-06-15 16:05:35
Autor: Liber
Odpowiedzialno艣膰 za tre艣膰 og艂osze nia na forum
W dniu 15.06.2013 14:34, Robert Tomasik pisze:
偶e facet pope艂nia oszustwo

Co mam zrobi膰 z tym w膮tkiem TERAZ? Niby wiem, 偶e jest prowadzone post臋powanie, mam pismo z policji gdzie chc膮 jego danych w zwi膮zku z prowadzonym post臋powaniem ale czy kole艣 faktycznie oszuka艂 tego nie wiem. Dopiero jak s膮d go ukarze za oszustwo b臋d臋 mia艂 pewno艣膰, czy偶 nie?

Data: 2013-06-15 16:34:21
Autor: Robert Tomasik
Odpowiedzialno艣膰 za tre艣膰 og艂oszenia na forum
U偶ytkownik "Liber" <liber7465@hotmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kphsbb$orn$1news.task.gda.pl...
[...]

A co mo偶esz w og贸le zrobi膰? Jakie masz mo偶lwio艣ci techniczne? Generalnie pomo偶e na ile mo偶esz organom 艣cigania i 艣pij spokojnie.

Odpowiedzialno艣膰 za tre艣膰 og艂oszenia na forum