Odpowiedzialnosc

Data: 2010-09-30 18:36:40
Autor: Robert Rędziak
Odpowiedzialnosc
On Thu, 30 Sep 2010 09:55:10 +0200, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Lodzianie - naprawde nieudolny byl, czy podgryzal kierownika wyzszego stopnia, czy kolicja rzadzaca sie rozpadla na czas wyborow ? :-)

 Generalnie w obszarze zarządu dróg w Łodzi panowała i panuje
 żenada do potęgi n-tej. Przykład ostatni: jednoczesny remont
 ulicy Pabianickiej i Rzgowskiej czyli wylotówek na
 Pabianice/Łask oraz na Tuszyn/Częstochowę.

 Tylko teraz powstaje pytanie: na ile jest to realna kara za
 grzeszki, a na ile medialne posunięcie przed zbliżającymi się
 wyborami.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-09-30 20:56:13
Autor: Marcin Stankiewicz
Odpowiedzialnosc
Dnia Thu, 30 Sep 2010 18:36:40 +0000 (UTC), Robert Rędziak na
pl.misc.samochody napisał(a):

 Tylko teraz powstaje pytanie: na ile jest to realna kara za
 grzeszki, a na ile medialne posunięcie przed zbliżającymi się
 wyborami.

Zgaduję : ktoś wyżej postawiony mieszka w okolicy i ma dość tego
bałaganu ;-)

"Nieskończoność i wieczność stanowią największą i jedyną pewność. Sören
Kierkegaard"

Data: 2010-09-30 22:34:16
Autor: Sylwester Łazar
Odpowiedzialnosc
 żenada do potęgi n-tej. Przykład ostatni: jednoczesny remont
 ulicy Pabianickiej i Rzgowskiej czyli wylotówek na
 Pabianice/Łask oraz na Tuszyn/Częstochowę.
No fakt.
Jechałem Pabianicką w zeszłym tygodniu - tragedia.
Z powrotem jechałem następnego dnia od Częstochowy i nie widziałem remontów
od strony Tuszyna,
ale za to ten wschodni objazd na Warszawę był okropny.
Znów korek.
Faktycznie u Was w Łodzi to już tak samo jak wszędzie :-)
S.

Data: 2010-09-30 22:50:31
Autor: Marcin Stankiewicz
Odpowiedzialnosc
Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:34:16 +0200, Sylwester Łazar na pl.misc.samochody
napisał(a):

Jechałem Pabianicką w zeszłym tygodniu - tragedia.
Z powrotem jechałem następnego dnia od Częstochowy i nie widziałem remontów
od strony Tuszyna,

Zaczął się 18-go.

Faktycznie u Was w Łodzi to już tak samo jak wszędzie :-)

Powiedz to tirmanom psioczącym "że tą Łódź, to powinno się zaorać" ;-)

"Jeżeli nie masz do powiedzenia nic ciekawego ani nic ważnego, to nie daj
się skłonić do mówienia [137] . H_ Jackson Brown, - P S Kocham Cię"

Data: 2010-10-01 12:48:14
Autor: Qlfon
Odpowiedzialnosc
napisał(a):

[...]

Zaorać to może nie, ale ktoś kto na Włókniarzy synchronizuje światła to powinien jakiś pług na plecy dostać. Czerwona fala...
A Pabianicką objechałem na ślepo równolegle skręcając przed Statoilem w prawo jakimiś dróżkami osiedlowymi wyjechałem za korkiem chyba przed wiaduktem jakimś. To było w ub. sobotę.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-10-01 11:58:58
Autor: Robert Rędziak
Odpowiedzialnosc
On Fri, 01 Oct 2010 12:48:14 +0200, Qlfon <rav@life.pl> wrote:

Zaorać to może nie, ale ktoś kto na Włókniarzy synchronizuje światła to powinien jakiś pług na plecy dostać. Czerwona fala...

 To się nazywa ,,uspokojenie ruchu'' i chyba jest częścią
 większego planu p.t. 60km/h i fotoskody.

Data: 2010-10-01 15:32:36
Autor: Qlfon
Odpowiedzialnosc
W dniu 2010-10-01 13:58, Robert Rędziak pisze:
[...]

Jak słyszę to uspokojenie ruchu to mi się DK94 między Krakowem a Olkuszem przypomina i mi ciśnienie rośnie. Podobnie Puławy-Parchatka-Kazimierz Dln. TO może jest fajne jak się jeździ 15kkm rocznie ale dla mnie (14 mies i 78kkm) to jest jakaś masakra:(
A ze skodami to tam macie fajnie, czasem dwie chodzą po Włókniarzy każda w inną stronę:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-10-01 13:30:22
Autor: Marcin Stankiewicz
Odpowiedzialnosc
Dnia Fri, 01 Oct 2010 12:48:14 +0200, Qlfon na pl.misc.samochody
napisał(a):

Zaorać to może nie, ale ktoś kto na Włókniarzy synchronizuje światła to powinien jakiś pług na plecy dostać. Czerwona fala...

Poniekąd uzasadnione. Włókniarzy robi za obwodnicę Łodzi, ale problem
polega na tym, że później wlatuje się do Zgierza, albo na
Pabianice/Katowice. Tam drogi są już o trochę mniejszej przepustowości. Aby uniknąć zakorkowania wylotów na amen, korkują Włókniarzy po trochu. Co oczywiście jest jak pudrowanie syfa, ale jakieś tam efekty daje.
A Pabianicką objechałem na ślepo równolegle skręcając przed Statoilem w prawo jakimiś dróżkami osiedlowymi wyjechałem za korkiem chyba przed wiaduktem jakimś. To było w ub. sobotę.

Alternatywnych dróg jest trochę - ale to trzeba *przed* wyjazdem popatrzeć
na mapie jak to objechać, nie bać się płyt betonowych/lekkiego off-road'u,
i dobrze opisać trasę "pierwsza w prawo, druga w lewo, itd." No i
oczywiście dla pojazdów pow. 3.5 t nie ma alternatywy :)

"Dla rządu przed wyborami drogi jest wyborca. Po wyborach drożeje wszystko
inne. Jean Rigaux."

Data: 2010-10-01 15:38:43
Autor: Qlfon
Odpowiedzialnosc
napisał(a):

[...]

No to fakt, Zgierz potrafi wyprowadzić z równowagi. Kiedyś z Lublina na Poznań czy dalej latałem tak by zahaczyć o Łódź (sentyment mam bo tam kiedyś mieszkałem) a teraz robię wszystko by unikać dużych miast. I prawdę mówiąc strategia unikania dróg "czerwonych" przynosi znacznie mniej stresującą jazdę: fotografów prawie brak, videorejestratorów też a i ruch mniejszy. Minusem jest konieczność przelatywania przez jakieś mieściny ale koniec końców wolę to niż gonić szybko od korka do korka.

[...]

Ja nie wiedziałem, ale jak zobaczyłem co się dzieje na Pabianickiej to pierwsza w prawo i "tam musi być jakaś cywilizacja":) A i off-road był przy okazji...

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-09-30 23:50:15
Autor: jerzu
Odpowiedzialnosc
On Thu, 30 Sep 2010 18:36:40 +0000 (UTC), Robert Rędziak
<rekin@gm.wkurw.org> wrote:

Przykład ostatni: jednoczesny remont
ulicy Pabianickiej i Rzgowskiej czyli wylotówek na
Pabianice/Łask oraz na Tuszyn/Częstochowę.

Taa... Dojechałem do Tuszyna, na CB wrzeszczą że korek. No to w
Kruszowie odbijam w lewo, śmigam przez jakieś wioski, wylatuje w
Pabianicach zadowolony i... wpadam w korek na Pabianickiej. No żesz...
:))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-01 08:08:45
Autor: J.F.
Odpowiedzialnosc
On Thu, 30 Sep 2010 18:36:40 +0000 (UTC),  Robert Rędziak wrote:
[...]

We wrocku zamkneli dwa mosty od drogi na warszawe naraz, jedyne dwa
mosty mozna by niemal rzec, a prezydent ma ciagle niestety duze szanse
:-(

Tylko teraz powstaje pytanie: na ile jest to realna kara za
grzeszki, a na ile medialne posunięcie przed zbliżającymi się
wyborami.

Jak sie doczytuje to u was zmiany od poczatku tego roku, nowa miotla
po kolei zamiata.

J.

Odpowiedzialnosc