Odpowiedzialność firmy za szkodę w samochodzie

Data: 2009-12-19 16:05:30
Autor: Zibi
Odpowiedzialność firmy za szkodę w samochodzie
Witam,

Przejeżdżałem samochodem w miejscu gdzie ładowarka załadowywała stara kawałkami asfaltu. Wprost przed moje auto spadł kawałek asfaltu i sponiewierało mi zderzak. Jestem umówiony w firmie wykonującej roboty na poniedziałek, podobno mają wykupione ubezpieczenie. Proszę o informację
jak formalnie to powinno wyglądać ?
Rozumiem że musi być notatka ze zdarzenia i ja powinienem zgłosić szkodę ubezpieczycielowi, następnie rzeczoznawca itp.

Proszę o porady jak powinna wyglądać procedura odzyskania pieniążków za szkodę ?

pozdrawiam
Zibi

Odpowiedzialność firmy za szkodę w samochodzie