Data: 2010-04-20 12:44:08 | |
Autor: shadik | |
Odpowiedzialność materialna pracownika | |
Hmmm.... zapomniałem chyba dodać, że klient nie ma dostępu do większości towaru. Towar podaje sprzedawca! Klient może "zawinąć" jedynie lody z zamrażarek albo warzywo. Do reszty towaru ma 80cm szeroką ladę + 1,5 metrowej szerokości "wybieg" dla sprzedającego ;) A akurat na tym asortymencie (mrożonki
+warzywa) straty są niewielkie (sprawdziłem, bo sklep jest skomputeryzowany a sprzedaż przez skaner kodów). -- |
|
Data: 2010-04-21 00:45:49 | |
Autor: Jackare | |
Odpowiedzialność materialna pracownika | |
Użytkownik "shadik" <shadik@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001b7b.4bcd8578newsgate.onet.pl...
Hmmm.... zapomniałem chyba dodać, że klient nie ma dostępu do większości No to wiesz na czym masz największe niedobory. W kluczowych miejscach instalujesz system ukrytych minikamer z zamkniętym rejestratorem niedostępnym dla pracowników. Te kluczowe miejsca to mogą być m.in. regały z odpowiednim asortymentem, magazyn, rampa dostaw towarów lub inne miejsce ich przekazywania. Towar "lubi być kradziony" zanim wejdzie do sklepu Robiłem wielokrotnie takie uryte systemy moim klientom. Efekty są porażające- pracownicy kradną znacznie więcej niż klienci.. Jeżeli w sklepie masz internet, to dostęp do zapisu i podglądu masz z domu o każdej porze dnia i nocy, także z komórki. Najważniejsze to nie informować pracowników o systemie kamer. Aby być w 100 procentach w zgodzie z prawem można umieścić w sklepie kilka atrap kamer i tabliczkę "obiekt monitorowany" i nie instalować kamer w miejscach intymnego odosobnienia (wc, łazienki, przebieralnie). System z 4 minikamerami wraz z instalacją i uruchomieniem kosztuje 2,5 - 3 tys złotych. Znajmowy miewał np na samych papierosach manko rzędu 600 zł w ciągu 2-3 dni. -- Jackare |
|