Odpowiedzialność materialna pracownika

Data: 2010-07-06 12:29:55
Autor: shadik
Odpowiedzialność materialna pracownika
No i zamontowałem mini kamerki... ;)). Efekt dosyć ciekawy. Jedna z pracownic systematycznie "dożywiała się" moim kosztem (śniadanka, napoje, słodkie deserki-
b.smakowała jej mieszanka teatralna ;)) + doładowania telefonu + fajki. Dziennie jakieś 15-20 zł, ale monitoring nie był systematycznie włączany, więc nie jestem w stanie podsumować jej wyczynów. Ale przejrzałem podglądy chyba z 4 dni i sytuacja się systematycznie powtarzała. Rozpieczętowała pudełko z ciastkami i chyba w ramach troski o klienta (coby przypadkiem się nie struł) pożerała kilka sztuk.
Posłałem ja na trawkę z art 52.... Jak ją udupić dokuczliwiej?

--

Odpowiedzialność materialna pracownika