Odpowiedzialność producenta/dostarczyciela szczepionki za jej nieskuteczność

Data: 2020-12-30 14:19:40
Autor: A. Filip
Odpowiedzialność producenta/dostarczyciela szczepionki za jej nieskuteczność
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:
Dnia Mon, 21 Dec 2020 21:23:27 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Jaka jest odpowiedzialność producenta/dostarczyciela szczepionki jeśli
nastąpi zakażenie pomimo zaszczepienia?

A jak weźmiesz aspirynę i kac ci nie przejdzie to będziesz skarżył
Bayera?

Aspiryna jest sprzedawana jako lek na kaca?  Od kiedy?

--
A. Filip

Data: 2020-12-30 14:27:23
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 30 Dec 2020 14:19:40 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Aspiryna jest sprzedawana jako lek na kaca?  Od kiedy?

Od zawsze :)
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-30 14:43:51
Autor: A. Filip
[...]

Zacytujesz odpowiedni fragment oficjalnej ulotki? :-)

--
A. Filip

Data: 2020-12-30 16:05:27
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 30 Dec 2020 14:43:51 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

[...]

Widzisz Filipku, odpowiedziałem ci prowokacyjnie bo z góry wiedziałem że
nie podołasz wyzwaniu umysłowemu a mam  z tego zabawę kiedy ulegasz
prowokacji i okazujesz swoje braki umysłowe :)  W miarę normalny
człowiek, na podstawie doświadczenia osobistego oraz zewnętrznych
informacji wiedziałby że nie ma lekarstwa stuprocentowo skutecznego i w
związku z tym producenci robią stosowne zastrzeżenia prawne a
prawodawstwo nie przewiduje odpowiedzialności za nieskuteczność leku.  A
przykład z aspiryną i kacem to jedynie przykład, który należy uogólnić
by ogarnąć całość sprawy. Zatem, w miarę rozgarnięty człowiek nigdy by
nie wpadł na pomysł by wiązać odpowiedzialność karną z nieskutecznością
lekarstwa. Wniosek z tego taki że nie jesteś w miarę rozgarniętym
człowiekiem, cbdo :)
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-30 20:40:06
Autor: Animka
[...]

Aspiryna to lek na przeziębienie, ale może Tobie na kaca pomaga.

--
animka

Data: 2020-12-31 00:44:39
Autor: J.F.
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rsil4i$1gm6$1@gioia.aioe.org...
[...]

Aspiryna to lek o szerokim dzialaniu.
Skoro pomaga na bole glowy, to i na kaca troche pomoze.

J.

Data: 2020-12-31 02:18:16
Autor: Animka
W dniu 2020-12-31 o 00:44, J.F. pisze:
[...]

Nie biorę nigdy aspiryny, chyba, że czasami polopirynę na przeziębienie. Kaca nie miewam to nie wiem.

--
animka

Data: 2020-12-30 21:42:13
Autor: J.F.
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:15amwbwpyn4xs$.1n2hm64p4oe2j.dlg@40tude.net...
Dnia Wed, 30 Dec 2020 14:19:40 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Aspiryna jest sprzedawana jako lek na kaca?  Od kiedy?

Od zawsze :)

Nie bez racji ... ale czy powiedzmy w ostatniej dekadzie Bayer zapewnia, ze kaca likwiduje ?

A czas jakis podaje, czy tylko "zmniejsza objawy" ?

J.

Odpowiedzialność producenta/dostarczyciela szczepionki za jej nieskuteczność