Odpowiedzialność producenta/dostarczyciela szczepionki za jej nieskuteczność

Data: 2020-12-30 20:36:41
Autor: Animka
Odpowiedzialność producenta/dostarczyciela szczepionki za jej nieskuteczność
Dnia Mon, 21 Dec 2020 21:23:27 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Jaka jest odpowiedzialność producenta/dostarczyciela szczepionki jeśli
nastąpi zakażenie pomimo zaszczepienia?

A jak weźmiesz aspirynę i kac ci nie przejdzie to będziesz skarżył
Bayera?

Pierwsze słyszę, że aspiryna jest na kaca.
Czasami zażywam tabletkę Polopiryny. W apteczce domowej mam Polopirynę Maxx. Toto jest w osłonce i nie niszczy żołądka.

--
animka

Data: 2020-12-31 11:24:54
Autor: Olin
Dnia Wed, 30 Dec 2020 20:36:41 +0100, Animka napisał(a):

Pierwsze słyszę, że aspiryna jest na kaca.

Ja też. Na kaca jest woda z ogórków.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-01-01 03:19:29
Autor: Animka
W dniu 2020-12-31 o 11:24, Olin pisze:
Dnia Wed, 30 Dec 2020 20:36:41 +0100, Animka napisał(a):

Pierwsze słyszę, że aspiryna jest na kaca.

Ja też. Na kaca jest woda z ogórków.

Nie za słono Ci po tym? :D

--
animka

Data: 2020-12-31 12:35:52
Autor: TomN
Animka w <news:rsiktq$1d2c$1gioia.aioe.org>:

[...]

Proszę podaj "swoją" definicję kaca.

Czasami zażywam tabletkę Polopiryny. W apteczce domowej mam Polopirynę Maxx. Toto jest w osłonce i nie niszczy żołądka.

ASPIRIN PRO też jest powlekana, więc YPB?

--
'Tom N'

Data: 2021-01-01 04:20:49
Autor: Animka
W dniu 2020-12-31 o 12:35, TomN pisze:
[...]

Że co? Nie mam definicji, bo kaca nie miewam :-)
Każdy kto sobie popije ma widocznie swój sposób na kaca.

Czasami zażywam tabletkę Polopiryny. W apteczce domowej mam Polopirynę
Maxx. Toto jest w osłonce i nie niszczy żołądka.

ASPIRIN PRO też jest powlekana, więc YPB?

Aspiryna to dla mnie trucizna. Jako tako raz na jakiś czas Polopiryna MAXX jak przemarznę.

--
animka

Odpowiedzialność producenta/dostarczyciela szczepionki za jej nieskuteczność