Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Odpowiedzialność producenta programu Subiekt G T za błędy po aktualizacji

Odpowiedzialność producenta programu Subiekt G T za błędy po aktualizacji

Data: 2009-12-03 07:41:59
Autor: Marcin
Odpowiedzialność producenta programu Subiekt G T za błędy po aktualizacji

Użytkownik "yarcioo" <yaecioo@wp.pl> napisał w wiadomości news:hf6q1u$2ml$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mam program Subiekt GT firmy InsERT.
Mam wykupiony abonament roczny an ulepszenia.
Pracuję na wersji 1.20. Wszystko dziala jak należy.
Producent przysyła płytę z "ulepszeniem" 1.21 w ramach wykupionego rocznego abonamentu.
Wgrywam "ulepszenie", pracujemy dwa tygodnie.
Przychodzi koniec miesiąca.

Wykonuję w programie zestawienia, które pokazują bzdurne wyniki na ekranie i zupełnie inne, też bzdurne na wydruku.

Z subiektem i insertem  też długo walczyłem - jak dla mnie mało wiarygodna firma. Mi subiekt i kasiarz nie współpracował z kasą - do tej pory zreszto nie współpracuje. Subiekt oczywiście mówi, iż to wina kasy..... Producent kasy przysłał serwisantów i podszedł na poważnie do tematu - serwisanci stwierdzili, że nie da się- cała sprzedaż stała mi w firmie kilka dni bez kasy..... Nie polecam subiekta ze względu na obsługę serwisową. Sam sobie program jest OK, ale ten serwis....

Data: 2009-12-04 00:37:43
Autor: Yarcioo
Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
Marcin pisze:

Użytkownik "yarcioo" <yaecioo@wp.pl> napisał w wiadomości news:hf6q1u$2ml$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mam program Subiekt GT firmy InsERT.
Mam wykupiony abonament roczny an ulepszenia.
Pracuję na wersji 1.20. Wszystko dziala jak należy.
Producent przysyła płytę z "ulepszeniem" 1.21 w ramach wykupionego rocznego abonamentu.
Wgrywam "ulepszenie", pracujemy dwa tygodnie.
Przychodzi koniec miesiąca.

Wykonuję w programie zestawienia, które pokazują bzdurne wyniki na ekranie i zupełnie inne, też bzdurne na wydruku.

Z subiektem i insertem  też długo walczyłem - jak dla mnie mało wiarygodna firma. Mi subiekt i kasiarz nie współpracował z kasą - do tej pory zreszto nie współpracuje. Subiekt oczywiście mówi, iż to wina kasy..... Producent kasy przysłał serwisantów i podszedł na poważnie do tematu - serwisanci stwierdzili, że nie da się- cała sprzedaż stała mi w firmie kilka dni bez kasy..... Nie polecam subiekta ze względu na obsługę serwisową. Sam sobie program jest OK, ale ten serwis....

Dobry był subiekt pod dosa i wtedy ta firma się starała.
Teraz to tam chyba więcej marketingowców i handlowców niż programistów.


--
Darmo się pocę, aby dotrzymać kroku epoce.

Data: 2009-12-07 08:44:22
Autor: Alek
Odpowiedzialność producenta programu Subiekt G T za błędy po aktualizacji
Użytkownik "Yarcioo" <yarcioo@wp.pl> napisał

Nie polecam subiekta ze względu na obsługę serwisową. Sam sobie program jest OK, ale ten serwis....

Dobry był subiekt pod dosa i wtedy ta firma się starała.

Mam inną obserwację. Mój znajomy przedsiębiorca używał Subiekta
właśnie pod DOSem i miał z nim sporo problemów. Od producenta
nie mógł uzyskać skutecznej pomocy i naprawy ewidentnych błędów
w programie. Postawę Insertu streściłbym tak: skoro już kupiłeś
nasz program to teraz mamy cię w dupie a ty się męcz sam.
Wygląda więc na to, że w zakresie obsługi użytkowników nic się
tam nie zmieniło.

Odpowiedzialność producenta programu Subiekt G T za błędy po aktualizacji

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona