Data: 2009-12-03 07:41:59 | |
Autor: Marcin | |
Odpowiedzialność producenta programu Subiekt G T za błędy po aktualizacji | |
Użytkownik "yarcioo" <yaecioo@wp.pl> napisał w wiadomości news:hf6q1u$2ml$1atlantis.news.neostrada.pl... Mam program Subiekt GT firmy InsERT. Z subiektem i insertem też długo walczyłem - jak dla mnie mało wiarygodna firma. Mi subiekt i kasiarz nie współpracował z kasą - do tej pory zreszto nie współpracuje. Subiekt oczywiście mówi, iż to wina kasy..... Producent kasy przysłał serwisantów i podszedł na poważnie do tematu - serwisanci stwierdzili, że nie da się- cała sprzedaż stała mi w firmie kilka dni bez kasy..... Nie polecam subiekta ze względu na obsługę serwisową. Sam sobie program jest OK, ale ten serwis.... |
|
Data: 2009-12-04 00:37:43 | |
Autor: Yarcioo | |
Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji | |
Marcin pisze:
Dobry był subiekt pod dosa i wtedy ta firma się starała. Teraz to tam chyba więcej marketingowców i handlowców niż programistów. -- Darmo się pocę, aby dotrzymać kroku epoce. |
|
Data: 2009-12-07 08:44:22 | |
Autor: Alek | |
Odpowiedzialność producenta programu Subiekt G T za błędy po aktualizacji | |
Użytkownik "Yarcioo" <yarcioo@wp.pl> napisał
Mam inną obserwację. Mój znajomy przedsiębiorca używał Subiekta właśnie pod DOSem i miał z nim sporo problemów. Od producenta nie mógł uzyskać skutecznej pomocy i naprawy ewidentnych błędów w programie. Postawę Insertu streściłbym tak: skoro już kupiłeś nasz program to teraz mamy cię w dupie a ty się męcz sam. Wygląda więc na to, że w zakresie obsługi użytkowników nic się tam nie zmieniło. |
|