Odpowiedzialność prokurenta w sp zoo

Data: 2018-08-18 16:22:24
Autor: Stokrotka
Odpowiedzialność prokurenta w sp zoo
Czy to znaczy, że prokurent znaczy tyle co dyrektor i nie troszkę więcej?
Jak np taki prokurent do spraw produkcji kupi maszyny złe i po zawyżonej cenie, to nie będzie za to odpowiadał?
A jeśli ja będę udziałowcem tej firmy, to od kogo mogę wymagać tej odpowiedzialności za te maszyny lub za zawyżoną cenę maszyn?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-08-18 18:04:17
Autor: ń
Odpowiedzialność prokurenta w sp zoo
Nie wtrącaj się w rozmowy dorosłych, pls.

-- -- -
Jak np taki prokurent do spraw produkcji kupi maszyny złe i po zawyżonej cenie

Data: 2018-08-18 21:27:26
Autor: Stokrotka
Odpowiedzialność prokurenta w sp zoo

Nie wtrącaj się w rozmowy dorosłych, pls.

Ja tak młodo wygladam.
Podlizujesz się.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)