Odpowiedzialność sklepu za dedepozyty

Data: 2010-03-17 12:31:57
Autor: Wro
Odpowiedzialność sklepu za dedepozyty
Dzień dobry. W jednym z artykułów w gazecie znalazłem opinię, że sklep
odpowiada za zawartość szafek depozytowych, niezależnie od tego jak wielki
jest napis, że odpowiedzialności nie ponosi. Czy to prawda? Może ktoś zna
adekwatny przepis.

Data: 2010-03-17 16:52:57
Autor: .B:artek.
W dniu 17-03-2010 13:31,  Wro pisze:
[...]

Prawda. A w artykule tym nie było to wskazane? Nie ma tego chyba nigdzie napisanego wprost. Po pierwsze art. 835 Kodeksu cywilnego. Po drugie, art. 385(3) pkt 2 Kodeksu cywilnego. Zastrzeżenie, że sklep nie odpowiada za utrzymanie zawartości szaf depozytowych jest istotnym ograniczeniem odpowiedzialności z tytułu niewłaściwego wykonania umowy.

--
..B:artek.

Data: 2010-03-23 07:31:19
Autor:
B:artek. <maila@nie.ma.i.nie.bylo.pl> napisał(a):
> [...]

Prawda. A w artykule tym nie było to wskazane? Nie ma tego chyba nigdzie napisanego wprost. Po pierwsze art. 835 Kodeksu cywilnego. Po drugie, art. 385(3) pkt 2 Kodeksu cywilnego. Zastrzeżenie, że sklep nie odpowiada za utrzymanie zawartości szaf depozytowych jest istotnym ograniczeniem odpowiedzialności z tytułu niewłaściwego wykonania umowy.

Muszę to jeszcze przetrawić, bo nie jestem prawnikiem, ale wielkie dzięki.

Odpowiedzialność sklepu za dedepozyty