Odpowiedzialność za sytuację w Polsce spoczywa na wszystkich poprzednich premierach

Data: 2015-01-13 20:53:07
Autor: El Comandante
Odpowiedzialność za sytuację w Polsce spoczywa na wszystkich poprzednich premierach
Tusk o sytuacji w górnictwie: odpowiedzialność spada na wszystkich premierów

Odpowiedzialność za sytuację w Polsce spoczywa na wszystkich poprzednich premierach - przyznał szef Rady Europejskiej Donald Tusk, pytany o sytuację polskiego górnictwa. Nie wykluczył, że sektor ten mógłby zostać wsparty z funduszu inwestycyjnego UE.

Polscy dziennikarze w Strasburgu pytali byłego premiera o pojawiające się zarzuty, że to jego gabinet zostawił premier Ewie Kopacz sprawę górnictwa. - Odpowiedzialność za sytuację w Polsce spoczywa zawsze na wszystkich poprzednikach, więc oczywiście ja też jestem osobą, która nigdy nie uciekała od odpowiedzialności - odpowiedział Tusk.

http://finanse.wp.pl/kat,1033689,title,Tusk-o-sytuacji-w-gornictwie-odpowiedzialnosc-spada-na-wszystkich-premierow,wid,17175297,wiadomosc.html

He, he, he, banda oprawców i sprzedawczyków okrągłostołowych zaczyna się sypać...

Odpowiedzialność za sytuację w Polsce spoczywa na wszystkich poprzednich premierach