Odpowiedzialnosc za zawiadomienia ( policji), bez przyczyny.

Data: 2014-03-08 13:21:26
Autor: Marek Wisniewski
Odpowiedzialnosc za zawiadomienia ( policji), bez przyczyny.
Wlasnie mi sklepowa w mojej wiosce opowiedziala, ze byl u niej policjant, z powodu zawiadomienia o zaklocanie porzadku, przeciwko jej mezowi, corce, oraz niej samej.
Gdzie jest maz ?
Nie ma go, bo pojechal na posterunek , wezwany na zlozenie zeznan w innej sprawie.
Taak, taak, widzialem go przed wyjazdem.Gdzie jest corka ?
Corka jest w domu, bo sie od paru dni przygotowuje do egzaminu.
Zgloszono trzaskanie drzwiami.
Przeciez Pan widzi, ze drzwi sa na oscierz otwarte, bo jest cieplo.

Czy taki policjant ma w swoich obowiazkach myslenie, czy tylko wykonanie zadania spowodowanego niesnaskami pomiedzy sasiadami ?

Jesli nie dojdzie do oskarzenia, to kto zaplaci za interwencje ?

Data: 2014-03-09 01:53:44
Autor: Robert Tomasik
Odpowiedzialnosc za zawiadomienia ( policji), bez przyczyny.
Uzytkownik "Marek Wisniewski" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f40bb2ef-61ff-4293-9908-0b62e7ceb7e2googlegroups.com...
[...]

Podatnicy.

A co do samej interwencji, to pewnie ja ktos zglosil. Mozna by dowcipnisia ukarac, ale jak stwierdzic, ze faktycznie ktos nie trzaskal?

Odpowiedzialnosc za zawiadomienia ( policji), bez przyczyny.