Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk

Data: 2010-08-25 15:55:47
Autor: malgosia
Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk
Po wydrukowaniu okaza³o siê ¿e co¶ jest nie tak - konkretnie

Jak sworuowany jest protokó³ odbioru?

jk

Data: 2010-08-25 07:48:16
Autor: marcin-fotograf.pl
Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk
Nie mam ¿adnego dokumentu (zamówienia, projektu, wydania,
czegokolwiek) prócz FVAT.

Sytuacja wygl±da³a nastêpuj±co:

1. Przyjecha³ handlowiec - przy nim by³ sporz±dzony 1szy projekt.
2. Wzi±³ projekt na pendrive, pojecha³,
3. Przyjecha³ za jaki¶ czas z jakimi¶ zmianami,
4. Zmiany poprawione, wzi±³ projekt, pojecha³.
pkty 3-4 powtórzone nawet nie pamiêtam ile razy.
5. w koñcu wszystko by³o OK, wzi±³ projekt pojecha³,
6. Wystawiona FVAT, zap³acono,
7. Po dwóch(?) miesi±cach dzwoni boss i mówi ¿e na wydrukach s± b³êdy.

Data: 2010-08-25 17:34:32
Autor: Robert Tomasik
Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk
U¿ytkownik "marcin-fotograf.pl" <martin.dslr@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:02cb8bb7-dfd1-4a18-a592-1649d56cc6e9z28g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Ale b³êdy wzglêdem czego? W takiej sytuacji, jak opisana, to moim zdaniem ich problem. Mo¿e chcieli z literówk±, skoro zaakceptowali.

Data: 2010-08-25 09:32:09
Autor: marcin-fotograf.pl
Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk
Ale b³êdy wzglêdem czego? W takiej sytuacji, jak opisana, to moim zdaniem
ich problem. Mo¿e chcieli z literówk±, skoro zaakceptowali.

No tak, ale nie mam kwitu na to ¿e projekt im siê podoba.
I nie wiem, czy podpisa³em fakturê, zap³aci³em = podoba mi siê z
literówk±.

Data: 2010-08-25 17:25:08
Autor: Massai
marcin-fotograf.pl wrote:

> [...]

No tak, ale nie mam kwitu na to ¿e projekt im siê podoba.
I nie wiem, czy podpisa³em fakturê, zap³aci³em = podoba mi siê z

Chcia³bym zobaczyæ jak udowadniaj± ¿e to Ty im odda³e¶ wersjê z
literówk±, a nie ¿e np. dali komu¶ ¿eby jeszcze co¶ pomajstrowa³ i to
on literówkê wprowadzi³ i tak± wersjê do drukarni oddali.

Czy ew. w drukarni co¶ nie pochrzanili.

Umowy, protoko³y odbioru itp. siê przydaj± obydwu stronom.

Tak czy inaczej - prawnie to niewiele mog± zdzia³aæ.

A co do samych literówek - sam po grafikach wszystko sprawdzam
dok³adnie, nawet na etapie produkcji ¿eby klientom nie pokazaæ projektu
np. z b³êdami ortograficznymi ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-25 18:51:08
Autor: Alek
[...]

Jak siê nie podoba to niech zg³osi reklamacjê. Pytanie na podstawie czego. Bo jak on ma do ciebie jakie¶ pretensje to on musi wykazaæ, ¿e ma po temu podstawê, np. ¿e us³uga zosta³a wykonana niezgodnie z zamówieniem.

A tak to mo¿e zamówiæ wprowadzenie *zmiany* do projektu.
Nie w±tpiê, ¿e zrealizujesz to *nowe zamówienie* od rêki i niedrogo ;)

I nie wiem, czy podpisa³em fakturê, zap³aci³em = podoba mi siê z literówk±.

Podpisanie faktury oznacza w zasadzie tyle, ¿e klient fakturê odebra³. Czasem umieszcza sie na fakturze zapisy dodatkowe (potwierdzenie odbioru towaru, zastrze¿enie w³asno¶ci itp.) i wtedy podpis za³atwia wszystkie te sprawy hurtowo. Ale domy¶lam siê, ¿e na twojej fakturze nie ma kaluzuli "kwitujê odbiór us³ugi zgodnie z zamówieniem" czy czego¶ w podobie, wiêc podpis na fakturze niczego w niniejszej sprawie nie za³atwia.

Data: 2010-08-25 19:11:48
Autor: spp
W dniu 2010-08-25 18:32, marcin-fotograf.pl pisze:
[...]

Tak to nie dzia³a ale to nie ty zleca³e¶ robotê drukarni i by³e¶ obowi±zany do dostarczenia materia³ów.
Dwa miesi±ce to wystarczaj±ca ilo¶æ czasu aby wychwyciæ b³êdy i reklamowaæ u Ciebie.

--
spp

Data: 2010-08-25 19:22:28
Autor: malgosia
Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk
Tak to nie dzia³a ale to nie ty zleca³e¶ robotê drukarni i by³e¶

ZAle¿y jak foru³uje protokó³ obopru

kl

Data: 2010-08-25 19:27:44
Autor: spp
W dniu 2010-08-25 19:22, malgosia pisze:
Tak to nie dzia³a ale to nie ty zleca³e¶ robotê drukarni i by³e¶

ZAle¿y jak foru³uje protokó³ obopru

Zw³aszcza taki którego nie by³ stron±, b±d¼ jak autor postu pisze - nie by³o.

--
spp

Data: 2010-08-25 19:59:59
Autor: MadMan
Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk
Dnia Wed, 25 Aug 2010 19:22:28 +0200, malgosia napisa³(a):

ZAle¿y jak foru³uje protokó³ obopru

A co to znaczy foru³owaæ? I co to jest obopr?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-25 20:07:11
Autor: malgosia
Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk
A co to znaczy foru³owaæ? I co to jest obopr?

czy ty okonczyles prawo?

jk

Data: 2010-08-25 20:15:03
Autor: MadMan
Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk
Dnia Wed, 25 Aug 2010 20:07:11 +0200, malgosia napisa³(a):

A co to znaczy foru³owaæ? I co to jest obopr?

czy ty okonczyles prawo?

Nie, niemniej mogê pochwaliæ siê zaliczonym egzaminem maturalnym, m. in.
z jêzyka polskiego. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-25 22:20:33
Autor: Alek
Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk
U¿ytkownik "malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> napisa³

A co to znaczy foru³owaæ? I co to jest obopr?

czy ty okonczyles prawo?

Czy ty ukoñczy³a¶ szko³ê specjaln±?

Data: 2010-08-25 15:42:51
Autor: marcin-fotograf.pl
Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk

> czy ty okonczyles prawo?

Czy ty ukoñczy³a¶ szko³ê specjaln±?

Ciekawe ;)
A czy ON, w sensie zleceniodawca mo¿e w jaki¶ sposób zmusiæ mnie do
poniesienia kosztów nak³adu?
Bo z tego co Pañstwo pisz± to siê nie zanosi...

Data: 2010-08-26 08:16:11
Autor: Alek
[...]

Musia³by ciê pozwaæ i przed s±dem udowodniæ zasadno¶æ swojego roszczenia. Z tego co dot±d napisa³e¶ nie widaæ jak móg³by tego dokonaæ.

Data: 2010-08-26 00:18:17
Autor: marcin-fotograf.pl
Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk
Dziêkujê wszystkim za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
M.

Data: 2010-08-28 00:06:56
Autor: wiechu
[...]

A w jakim formacie dosta³ plik?

pozdr

wiechu

Data: 2010-08-28 01:28:31
Autor: marcin-fotograf.pl
Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk

A w jakim formacie dosta³ plik?

Plik w formacie .pdf.

Data: 2010-08-25 16:41:08
Autor: MadMan
Odpowiedzialno¶æ za z³y wydruk
Dnia Wed, 25 Aug 2010 15:55:47 +0200, malgosia napisa³(a):

Po wydrukowaniu okaza³o siê ¿e co¶ jest nie tak - konkretnie

Jak sworuowany jest protokó³ odbioru?

Jak co jest zrobione?

--
Pozdrawiam,