Odpowiedzialny za baltycka rure jest rzad PO

Data: 2010-06-29 00:27:04
Autor: DJ MC Donald Musk
Odpowiedzialny za baltycka rure jest rzad PO
a to dlatego, ze dyplomatolki z PO nie chca rozmawiac (o niemiecko -
rosyjskiej rurze) z rzadami Danii, Szwecji, pribaltiki. Im sie nie
chce rozmawiac a rura wlasnie powstaje. Od dyplomatolki!

Data: 2010-06-29 09:30:04
Autor: DJ MC Donald Musk - GŁUPEK WIOSKOWY
Odpowiedzialny za baltycka rure jest rzad PO

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:184a7ddf-53cd-4890-b64f-a5c463d10a7ek39g2000yqd.googlegroups.com...
a to dlatego, ze dyplomatolki z PO nie chca rozmawiac (o niemiecko -
rosyjskiej rurze) z rzadami Danii, Szwecji, pribaltiki. Im sie nie
chce rozmawiac a rura wlasnie powstaje. Od dyplomatolki!

Natomiast prezes PiS chce rozmawiać o przyszło¶ci Białorusi z Putinem, carem Rosjii. Czy o przyszło¶ci naszego kraju też?

--

B±bel-ek

Data: 2010-06-29 13:48:28
Autor: cytryna
> [...]

> rosyjskiej rurze) z rzadami Danii, Szwecji, pribaltiki. Im sie nie
> chce rozmawiac a rura wlasnie powstaje. Od dyplomatolki!

No co¶ ty! O przyszło¶ci naszego Kraju z carem Putinem dyskutuje dwóch znanych
targowiczan, jeden to wnuk wehrmachtowca, a drugi oszukany hrabia ze WSI.

Data: 2010-06-29 09:32:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Odpowiedzialny za baltycka rure jest rzad PO

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:184a7ddf-53cd-4890-b64f-a5c463d10a7ek39g2000yqd.googlegroups.com...
a to dlatego, ze dyplomatolki z PO nie chca rozmawiac (o niemiecko -
rosyjskiej rurze) z rzadami Danii, Szwecji, pribaltiki. Im sie nie
chce rozmawiac a rura wlasnie powstaje. Od dyplomatolki!

Chocby rozmawiali dzien i noc - nie maja wplywu na rure.

No, gdyby Jarus byl przy wladzy, sprawe rury zalatwilby blyskawicznie.
Zagrozilby wojna przeciwko Rosji i Niemcom, a Ci zrejterowaliby w poplochu.

Data: 2010-06-29 10:55:24
Autor: Krzysztof
Odpowiedzialny za baltycka rure jest rzad PO
Od dyplomatolki!
Chyba z pisu , to chyba za ich czasow zaczeto z ta rura, a nie potrafili zatrzymac startu budowy.

K.

Data: 2010-06-29 13:16:44
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 09:27, DJ MC Donald Musk pisze:
  Im sie nie
chce rozmawiac a rura wlasnie powstaje. Od dyplomatolki!

Raczej polityka panów Kaczyńskich jest temu winna.

Data: 2010-06-29 14:04:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0ckrl$91m$1news.onet.pl...
[...]

Rura powstała między innymi na życzenie polskich polityków. Przypomnijcie, co się działo, gdy ruskie chcieli budować drugą nitkę rurociągu? O żądaniu przebiegu rurociągu przez Ukrainę zapomnieliście?

Data: 2010-06-29 20:00:30
Autor: jadrys
[...]

No jasne.. To my zaczęliśmy eskalować żądania i kręcić na wszystko nosem. Osobiście przypuszczam że działo sie to na polecenie Waszyngtonu. CIA nigdy nie zapomina o swoich płatnych agentach.
Polsce nie trzeba dekomunizacji, a rozliczenia tych pĹ‚atnych szpiclĂłw i dywersantĂłw  CIA ktĂłrzy funkcjonujÄ… w naszych kolejnych rzÄ…dach.

Data: 2010-06-29 20:03:28
Autor: u2
Odpowiedzialny za baltycka rure jest rzad PO
W dniu 2010-06-29 20:00, jadrys pisze:
No jasne.. To my zaczęli¶my eskalować ż±dania i kręcić na wszystko
nosem. Osobi¶cie przypuszczam że działo sie to na polecenie Waszyngtonu.
CIA nigdy nie zapomina o swoich płatnych agentach.
Polsce nie trzeba dekomunizacji, a rozliczenia tych płatnych szpiclów i
dywersantów  CIA którzy funkcjonuj± w naszych kolejnych rz±dach.

Z agentów CIA ostał się tylko Radek S. Reszta to agenci innych państw.

Data: 2010-06-30 14:44:06
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 20:03, u2 pisze:
[...]

W±tpię żeby Radek S. kiedykolwiek działał na zlecenie CIA na szkodę Polski. Zarówno tej dzisiejszej, jak i PRL-u.

Data: 2010-06-30 19:02:12
Autor: Pa pa5merf
Órzytkownik "jadrys" napisał:
[...]

tfoje w±tpliwo¶ci nic nie znacz±:O)

Data: 2010-06-30 19:44:56
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-30 19:02, Pa pa5merf pisze:

W±tpię żeby Radek S. kiedykolwiek działał na zlecenie CIA na szkodę
Polski. Zarówno tej dzisiejszej, jak i PRL-u.

tfoje w±tpliwo¶ci nic nie znacz±:O)

Wiesz, to raczej pewno¶ć! Widziałem jak płakał żegnaj±c się z Wojskiem Polskim. Tak zdrajca raczej by sie nie zachowywał.

Data: 2010-07-01 20:38:21
Autor: Pa pa5merf
[...]

on zafsze robi to co mu każ± w centrali, kazali płakać to płakał, kazali
robić mordkę w dziubek na pogrzebie karłuf moralnych to robił:O)

to że to czpion to oczywiste, a każady czpion dział± na szkodę kraju w
kturym działa, jedyne czego możemy się domy¶lać to czyim jest agentem, CIA,
KGB, czy Mosadu?:O)
a może fszystkich naraz, potrujny agent?:O)

Odpowiedzialny za baltycka rure jest rzad PO