Odprawa a szantaż pracodawcy

Data: 2011-10-07 12:29:32
Autor: Alpin
Odprawa a szantaż pracodawcy
W dniu 2011-10-06 12:14, Alpin pisze:
Witam Szanowne Grono.

Pozdrawiam,
Alpin

Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi, wiem już na czym stoję.

Pozdrawiam,
Alpin

Data: 2011-10-07 22:17:59
Autor: Smok Eustachy
On 07.10.2011 12:29, Alpin wrote:
W dniu 2011-10-06 12:14, Alpin pisze:
Witam Szanowne Grono.

Pozdrawiam,
Alpin

Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi, wiem już na czym stoję.
  Odezwij się jak Ci poszło chociaż.

Data: 2011-10-12 10:20:36
Autor: Alpin
W dniu 2011-10-07 22:17, Smok Eustachy pisze:
[...]

Pracodawca zaproponował przeniesienie do innego działu, czyli wariant 1-szy. Obecna umowa nie definiuje działu, jedynie wynagrodzenie, nazwę firmy, miejsce świadczenia pracy i stanowisko, zatem jakiekolwiek przeniesienie wewnętrzne nie wymaga żadnej mojej zgody, jedynie polecenia przełożonego. Pracodawca był tak wspaniałomyślny, że zapytał o moją opinię i dał do wyboru kilka działów (to olbrzymia firma).
Póki co pozostaję w firmie, chociaż niesmak pozostaje, z racji obecnego kryzysu znalezienie czegoś innego na niegorszych warunkach finansowych staje się wyzwaniem.

Pozdrawiam,
Alpin

Odprawa a szantaż pracodawcy