Odprawa i dodatkowa p³aca - czy wp³ynie na zwrot e merytury?

Data: 2009-10-30 13:16:00
Autor: Wojciech Urban
Odprawa i dodatkowa p³aca - czy wp³ynie na zwrot e merytury?
Witam,

Mam tak± sytuacjê - mia³em naliczon± i wyp³acon± emeryturê od wrze¶nia
2009 r. Pracowa³em do koñca pa¼dziernika 2009 i otrzyma³em odprawê
zgodnie z regulaminem w zak³adzie pracy oraz kilkukrotne dodatkowe
wynagrodzenie z tytu³u przej¶cia na wcze¶niejsz± emeryturê.

Moje pytanie jest takie - czy istnieje mo¿liwo¶æ, ¿e bêdê musia³
zwróciæ otrzyman± emeryturê po rozliczeniu dochodów za bie¿±cy rok?
Nie mia³em zawieszonej emerytury w momencie, gdy otrzyma³em odprawê i
dodatkow± ekstra p³acê. Zatem te dochody wliczaj± siê jak rozumiem do
kwoty dochodu w okresie pobierania emerytury...

Nie znam siê na przepisach ZUS, ale mam wra¿enie, ¿e przekroczê jakie¶
progi/limity i bêdê musia³ zwracaæ ¶rodki do ZUS.

Jak s±dzicie, czy tak faktycznie bêdzie?

Dziêki za wyja¶nienia.

Pozdrawiam,
Wojciech Urban

Odprawa i dodatkowa p³aca - czy wp³ynie na zwrot e merytury?