Odpryski KNF uderzyły w klikę!

Data: 2018-11-17 11:00:07
Autor: Lepudruk
Odpryski KNF uderzyły w klikę!
http://wyborcza.pl/7,75398,24177619,grzegorz-bierecki-i-tajemnicza-lokata-jak-odprysk-afery-knf.html?disableRedirects=true#s=BoxOpImg3

"Senator Bierecki zaprzecza, że chciał założyć lokatę w banku Leszka
Czarneckiego. Owszem, nie on o to zabiegał, lecz "Fundacja Grzegorza
Biereckiego Kocham Podlasie". Bank odmówił - w obawie, że może chodzić o
"pranie pieniędzy".

"W wyborach 2015 r. Bierecki wszedł do Senatu z własnego komitetu, bo przed
wyborami został zawieszony w klubie PiS, gdy wyszedł na jaw transfer ponad
60 mln zł z fundacji SKOK do spółki senatora. Mimo to na finiszu kampanii
wsparcia Biereckiemu udzielił Jarosław Kaczyński, bo PiS i SKOK-i od lat
żyją w symbiozie, w parlamencie partia strzegła finansowego imperium
SKOK-ów. Senator wspiera zaś propisowskie media, jest w radzie nadzorczej
spółki Apella - udziałowca Fratrii, która wydaje tygodnik "Sieci" braci
Karnowskich."

Po prostu K L I K A! Łapka kocią łapkę myje!

- Lepudruk -

Data: 2018-11-17 04:55:10
Autor: bytomir.kwasigrochowy
W dniu sobota, 17 listopada 2018 11:01:24 UTC+1 użytkownik Lepudruk napisał:
[...]

Fundacja Batorego też chyba gdzieś trzyma forsę w jakim banku?

Niezły tam pożar mają, można było się spodziewać odprysków
umorzenia śledztwa ws. SKOKów nu i teraz Kaczory oberwali na własną
prośbę.

Data: 2018-11-17 07:29:16
Autor: japanizer
On Saturday, November 17, 2018 at 9:55:11 PM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]
> Karnowskich."

Fundacja Batorego też chyba gdzieś trzyma forsę w jakim banku?

Fundacja Batorego należy w 100% do rodziny senatora PiS Grzegorza Biereckiego?

Widzita obesrany nocniczku, czym bardziej kopiecie, tym mocniej w gównie jesteście ubabrani.

Data: 2018-11-17 14:20:11
Autor: bytomir.kwasigrochowy
W dniu sobota, 17 listopada 2018 16:29:17 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Fundacja Batorego należy w 100% do rodziny senatora PiS Grzegorza Biereckiego?

Widzita obesrany nocniczku, czym bardziej kopiecie, tym mocniej w gównie jesteście ubabrani.

Do kogo należy to wiem, pytałem czy też trzyma w banku.

Te 60 baniek należało do fundacji poniekąd Biereckiego czy tam
założonej przez niego, no więc pytam wg. tego samego klucza
czy  i gdzie trzyma kasę fundacja Batorego?

Data: 2018-11-17 17:11:56
Autor: japanizer
On Sunday, November 18, 2018 at 7:20:12 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:

> [...]

założonej przez niego, no więc pytam wg. tego samego klucza
czy  i gdzie trzyma kasę fundacja Batorego?

Wieta obesrany nocniczku, widzę, że taplać w swojej kupie się lubicie. Prywatne fundacje to taki stary numer pisiorków z oświadczeniami majątkowymi. "Ja bidny jak mysz, mam stary samochód od bezdomnego i 2 tys. zł w banku. Aha, no i żona jest prezesem fundacji, i brat skarbnikiem, ale prawo już nie wymaga podawania majątku fundacji."
No i teraz "fundacja", która należy do Biereckiego, a o której nic nie wiadomo, przynosi zdeponować 60 mln zł? Serio?

O, i jeszcze są takie kwiatki:

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/484920,senator-pis-grzegorz-bierecki-i-miliony-z-fundacji-ktora-kontrolowala-skok.html

  Senator PiS Grzegorz Bierecki dobrze wyszedł na kłopotach SKOK. Majątek wart   kilkadziesiąt milionów złotych z fundacji kontrolującej kasy kredytowe   popłynął do spółki polityka.   Od tego momentu SIN staje się żyłą złota. Właściciele spółki systematycznie   wyprowadzają z niej pieniądze, wypłacając sobie na przykład dywidendy. Senator   Bierecki w 2010 roku wykazał 6,5 miliona złotych dochodu, w 2012 było to już   około 9 milionów złotych - twierdzi "Gazeta Wyborcza".

Nu, i śledztwa nie będzie, bo kolega Ziobro umorzył. Wiadomo, ile wziął?

Data: 2018-11-18 10:03:05
Autor: Pajdak
fornal <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości
W dniu sobota, 17 listopada 2018 11:01:24 UTC+1 użytkownik Lepudruk napisał:
Po prostu K L I K A! Łapka kocią łapkę myje!

Fundacja Batorego też chyba gdzieś trzyma forsę w jakim banku?

I do kogo należy? ;-))))

Niezły tam pożar mają, można było się spodziewać
odprysków umorzenia śledztwa ws. SKOKów

Przyjdzie czas na odgrzanie i tego kotleta! ;-)))

nu i teraz Kaczory oberwali na własną prośbę.

Stawiam złote luidory przeciwko krugerrandom,
że PiS będzie zamiatał sprawę pod dywan.

--
Pajdak

Odpryski KNF uderzyły w klikę!