Odpuszczam ci... na okres swiat...

Data: 2009-04-07 17:24:56
Autor: Preceptor
Odpuszczam ci... na okres swiat...

 widzisz jaki jestem spolegliwy dla chrzczonych komunistow ?

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-07 17:31:46
Autor: rAzor
Użytkownik Preceptor <heOSIOŁsk> napisał:
 widzisz jaki jestem spolegliwy dla chrzczonych komunistow ?

Znaczy się, cyc może nie zasłaniać dupy dyktą przed twoimi zalotami?
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
http://www.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0&feature=related

Data: 2009-04-07 18:06:28
Autor: raff
rAzor pisze:
Użytkownik Preceptor <heOSIOŁsk> napisał:
 widzisz jaki jestem spolegliwy dla chrzczonych komunistow ?

Znaczy się, cyc może nie zasłaniać dupy dyktą przed twoimi zalotami?

Watpie. Hesk nie odpusci Bigusiowi.

Pewnie chce sie zaczaic za krzakiem.

R.

Data: 2009-04-07 18:08:17
Autor: rAzor
Użytkownik raff napisał:
rAzor pisze:
[...]

No ale po co, skoro cycek i tak ma go głęboko w dupie?

Data: 2009-04-07 22:31:51
Autor: raff
[...]

Milosc jest slepa.

R.

Data: 2009-04-08 07:02:08
Autor: Preceptor
Odpuszczam ci... na okres swiat...
On Tue, 07 Apr 2009 18:08:17 +0200, rAzor
<"dam.lewakowi.po.tej.kwadratowej.mordzie"@za.free.ehehe> wrote:

No ale po co, skoro cycek i tak ma go g??boko w dupie?

 nie wiedzialem, ze jestescie az tak blisko ;o)))]

Data: 2009-04-08 07:02:08
Autor: Preceptor
Odpuszczam ci... na okres swiat...
On Tue, 07 Apr 2009 18:06:28 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

Watpie. Hesk nie odpusci Bigusiowi.
Pewnie chce sie zaczaic za krzakiem.

 swiatecznie mu odpuszcze. ;o)
 a za krzakiem czaja sie na niego mohery.
 zrobia albo juz mu zrobily swiateczne QQ-jojo ;o)))

Data: 2009-04-08 07:02:08
Autor: Preceptor
Odpuszczam ci... na okres swiat...
On Tue, 07 Apr 2009 17:31:46 +0200, palant dolnoslaski rAzor
<"dam.lewakowi.po.tej.kwadratowej.mordzie"@za.free.ehehe> wrote:

>  widzisz jaki jestem spolegliwy dla chrzczonych komunistow ?
Znaczy si?, cyc mo?e nie zas?ania? dupy dykt? przed twoimi zalotami?

 przed twoimi nie musi...uwielbiasz to.

Data: 2009-04-07 18:17:07
Autor: Piotr
Dnia Tue, 07 Apr 2009 17:24:56 +0200, "Preceptor <he®sk>" napisał(a):

 widzisz jaki jestem spolegliwy dla chrzczonych komunistow ?

To może jajeczkami byście się stuknęli?
pz
Piotr

Data: 2009-04-08 07:02:08
Autor: Preceptor
Odpuszczam ci... na okres swiat...
On Tue, 7 Apr 2009 18:17:07 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

To mo?e jajeczkami by?cie si? stukn?li?

 z razorkiem niech sie stukna. obaj sa z rudy ;o)))