Odradzam NOKIA C5

Data: 2010-09-16 18:30:31
Autor: CUT_INZ
Odradzam NOKIA C5
Witam,

Jakiś czas temu pytałem co sądzicie o C5.

Teraz ja napisze. Działa super, nie wiesza się itp. Czasem się tylko wyłączy.

Co do wykonania to totalna porażka!!! Mam ją od 2 miesięcy i:
- tylna część obudowy zaczyna się wycierać.
- cała SKRZYPI
- klawisze niezbyt pewnie siÄ™ trzymajÄ….

i najlepsze. Upadek z ok 1,2m na parkiet - poszedł wyświetlacz. "Szkielet" telefonu to plastik. Można złamać tel bez większego wysiłku.

Co do wyświetlacza. Miałem wiele innych tel. Spadały niejednokrotnie na asfalt, szkło, płytki i działały bez problemów dalej. Nokia C5 upadła tylko raz.

Data: 2010-09-16 20:34:48
Autor: staszaiwa
Odradzam NOKIA C5
[...]

Zobacz co pisze pod bateri± tego telefonu - "Made in ..."

Czy jest
http://obrazki.elektroda.net/73_1192294138.gif

czy mo¿e
http://www.migsmobile.net/wp-content/uploads/2010/01/nokia-tag-china-Small.jpg

To drugie by wszystko wyja¶nia³o...

Data: 2010-09-17 18:53:02
Autor: CUT_INZ
Odradzam NOKIA C5
W dniu 16-09-2010 20:34, staszaiwa@vp.pl pisze:

[...]

Telefon pochodzi od dystrybutora Nokia Poland. Zosta³ wyprodukowany na Wêgrzech.

Data: 2010-09-20 14:50:12
Autor: bratPit[pr]
Odradzam NOKIA C5
[...]

nokia zeszła na psy, ja przynajmniej jak swoją E51 z furią cisnę o podłogę po kolejnym jej zwisie to się nie rozlatuje - no klawiatura czasem wyskoczy, poza tym żyje - na ekranie mam małą kreskę z kilku pikseli, która być może powstała po takich "lotach" i/lub "przypadkowych" upadkach,

brat

Data: 2010-09-21 06:14:09
Autor: RM
Odradzam NOKIA C5
W dniu 16.09.2010 18:30, CUT_INZ pisze:
[...]

Jak się wykonuje testy zderzeniowe telefonów to tak jest... Trzeba się liczyć z możliwością kasacji telefonu.

MiaÅ‚em kilka(naÅ›cie) telefonów i nie pamiÄ™tam przypadku, żeby telefon mi upadÅ‚, jest mi ciężko zrozumieć takÄ… ewentualność, że telefon "sam" czy "niechcÄ…cy"  upadÅ‚.

Data: 2010-09-21 11:49:34
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Odradzam NOKIA C5
On 09/21/2010 06:14 AM, RM wrote:

[...]

Miałem kilka(naście) telefonów i nie pamiętam przypadku, żeby telefon mi
upadł, jest mi ciężko zrozumieć taką ewentualność, że telefon "sam" czy
"niechcący" upadł.

Widziałeś może kiedyś człowieka rozmawiającego _idąc_? A terminal lotniczy lub duży dworzec kolejowy?

M.

Data: 2010-09-21 14:10:29
Autor: RM
Odradzam NOKIA C5
W dniu 21.09.2010 11:49, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
On 09/21/2010 06:14 AM, RM wrote:

[...]

Nie widzę związku między dworcem a spadającymi telefonami.
Jak ktoś nie ma elementarnej siły i drobiny zręczności by ok 100g przedmiot utrzymać stabilnie w ręce gdy go użytkuje to powinien dzwonić ze stacjonarnego i to najlepiej dobrze zamocowanego do podłoża oraz uważać, żeby paluchów nie połamał ;D

Data: 2010-09-21 16:08:12
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Odradzam NOKIA C5
On 09/21/2010 06:14 AM, RM wrote:

[...]

Aha, czyli nie widziałeś człowieka potrąconego przez innego w trakcie telefonowania. Ok.

M.

Data: 2010-09-21 18:22:31
Autor: RM
Odradzam NOKIA C5
On 09/21/2010 06:14 AM, RM wrote:

[...]

Dalej nie widzÄ™ zwiÄ…zku, miÄ™dzy szturchniÄ™tym, czy potrÄ…conym czÅ‚owiekiem, a upadajÄ…cymi telefonami.  Ale widzÄ™, że siÄ™ nie dogadamy.

Data: 2010-09-21 12:10:14
Autor: BearBag
Odradzam NOKIA C5

Dalej nie widzê zwi±zku, miêdzy szturchniêtym, czy potr±conym
cz³owiekiem, a upadaj±cymi telefonami.  Ale widzê, ¿e siê nie dogadamy.

choæ o tego typu rzeczy bardzo dbam to mimo uwa¿anai telefon spada mi
wysokosci metra i wiecej conajmniej kila razy w roku i za³o¿e siê ¿e
ka¿demu kto wychodzi czasem z telefonem z ³ó¿ka musi sie to te¿
zdarzaæ.
Ostatnio upad³ mi do¶æ tragicznie (na kafelki w sklepie) z oko³o
po³tora metra i to z takim rozmachem ¿e wygl±da³o to jakbym go rzuci³.
Rozpad³ sie na czêsci, wypad³a bateria i klapka, ale telefonowi o
dziwo nic sie nie sta³o, nawet nie mia³ ryski. Nokia e63.

Data: 2010-09-21 19:23:37
Autor: CUT_INZ
Odradzam NOKIA C5
W dniu 21-09-2010 18:22, RM pisze:

Dalej nie widzę związku, między szturchniętym, czy potrąconym
człowiekiem, a upadającymi telefonami. Ale widzę, że się nie dogadamy.

A ja widzę, że dajesz piękny popis swojej inteligencji.

Data: 2010-09-21 19:22:35
Autor: CUT_INZ
Odradzam NOKIA C5
W dniu 21-09-2010 06:14, RM pisze:

Miałem kilka(naście) telefonów i nie pamiętam przypadku, żeby telefon mi
upadł, jest mi ciężko zrozumieć taką ewentualność, że telefon "sam" czy
"niechcący" upadł.

Może sobie nie zdajesz sprawy, ale ludzie używają tel jako narzędzie pracy, a nie jak zabawkę z którą należy obchodzić się jak z porcelaną.

Data: 2010-09-22 08:19:26
Autor: RM
Odradzam NOKIA C5
W dniu 21.09.2010 19:22, CUT_INZ pisze:
[...]

Używam telefonu jako narzędzia, nie jako zabawki (z zabawek wyrosłem) i jakoś najwidoczniej w cudowny sposób (do tego mnie przekonujesz) żadnego do tej pory nie zniszczyłem.

Nie spinaj się, chce Ci tylko pokazać, że coś co Ty przyjmujesz za normę (upadanie telefonów, przypadkowe uszkodzenia) normą dla wszystkich nie są. Telefon to nie czołg i nawet jego wykorzystanie do pracy wymusza jako takie jego traktowanie.

Data: 2010-09-21 19:31:45
Autor: JoteR
Odradzam NOKIA C5
"RM" napisał:

jest mi ciężko zrozumieć taką ewentualność, że telefon "sam"
czy "niechcÄ…cy"  upadÅ‚.

To niezrozumienie jest naturalne wśród osób cierpiących na zaawansowaną lustrzycę, którzy nie są w stanie pochylić się na tyle głęboko, aby telefon miał szansę się wysunąć z kieszonki koszuli.

JoteR

Odradzam NOKIA C5