Odradzam NOKIA C5

Data: 2010-09-20 14:50:12
Autor: bratPit[pr]
Odradzam NOKIA C5
Jakiś czas temu pytałem co sądzicie o C5.
Teraz ja napisze. Działa super, nie wiesza się itp. Czasem się tylko wyłączy.
Co do wykonania to totalna porażka!!! Mam ją od 2 miesięcy i:
- tylna część obudowy zaczyna się wycierać.
- cała SKRZYPI
- klawisze niezbyt pewnie siÄ™ trzymajÄ….

i najlepsze. Upadek z ok 1,2m na parkiet - poszedł wyświetlacz. "Szkielet" telefonu to plastik. Można złamać tel bez większego wysiłku.

nokia zeszła na psy, ja przynajmniej jak swoją E51 z furią cisnę o podłogę po kolejnym jej zwisie to się nie rozlatuje - no klawiatura czasem wyskoczy, poza tym żyje - na ekranie mam małą kreskę z kilku pikseli, która być może powstała po takich "lotach" i/lub "przypadkowych" upadkach,

brat

Odradzam NOKIA C5