Odradzam SMS365.pl - to lichwiarze, spamerzy i prawdopodobnie oszuści.

Data: 2011-05-20 20:09:14
Autor: cezarys

Użytkownik "K" <no@spam.com> napisał w wiadomości news:ir5hcc$1q0$2news.onet.pl...
Odradzam SMS365.pl - to lichwiarze, spamerzy i prawdopodobnie oszuści.

Nieopatrznie przekazałem im dane osobowe. Do zawarcia umowy nie doszło. Na żądanie usunięcia danych i zaprzestania przetwarzania nie reagują. Spamują, wydzwaniają i wysyłają SMS-y reklamowe. Być może sprzedają dane osobowe.

Złamali uoodo i kw.

Zdecydowanie odradzam.
GIODO oczywiście już wie?
Teraz się zmieniło. 5 tys. może być na wejściu
CEzarys

Data: 2011-05-21 08:06:58
Autor: a a
Odradzam SMS365.pl - to lichwiarze, spamerzy i prawdopodobnie oszuści.
PRAWODOPODOBNIE OSZUSCI prawdopodobnie sprzedają dane i do tego SPAMUJĄ -;) to PRAWDOPODOBNIE pedały -;) złamali konwencje genewska ?
to i ty  coś im złam -:) ale juz tak nie płacz -:) --

Odradzam SMS365.pl - to lichwiarze, spamerzy i prawdopodobnie oszuści.