Odradzam usƂugi mec. Dariusza Chyba z GdaƄ ska

Data: 2010-05-24 19:04:28
Autor: NN
Odradzam usƂugi mec. Dariusza Chyba z GdaƄ ska
Odradzam usƂugi mec. Dariusza Chyba z GdaƄska.

Mecenas Dariusz Chyb w znanej mi sprawie prĂłcz subiektywnego lekcewaĆŒÄ…cego podejƛcia ZANIEDBAƁ SPRAWY FORMALNE, ktĂłrych dopatrzyƂa się osoba nie będąca nawet prawnikiem a sąd drugiej instancji potwierdziƂ to zmieniając wyrok.

Jak na wƂoĆŒony nakƂad siƂ czy pomoc procesową ĆŒyczy sobie niebotyczne stawki. Odradzam korzystanie z jego usƂug.

Biorę odpowiedzialnoƛć za wszystko co powyĆŒej napisane. Jestem przygotowana do dowiedzenia podanych faktĂłw.
--
pzdr

Data: 2010-05-24 19:07:44
Autor: zumaszedszyjmiedwieĆŒonok
Odradzam usƂugi mec. Dariusza Chyba z GdaƄska
Biorę odpowiedzialnoƛć za wszystko co powyĆŒej napisane. Jestem przygotowana do dowiedzenia podanych faktĂłw.

poproszę o nazwisko, imię i adres do korespondęcji

jk

Data: 2010-05-24 19:11:23
Autor: Andrzej Lawa
zumaszedszyjmiedwieĆŒonok pisze:
Biorę odpowiedzialnoƛć za wszystko co powyĆŒej napisane. Jestem
przygotowana do dowiedzenia podanych faktĂłw.

poproszę o nazwisko, imię i adres do korespondęcji

jk

1. co to jest "korespondĘcja"? ;->
2. prosisz kobietę o przysƂanie danych... a e-mail jakiƛ faƂszywy ;-P

Data: 2010-05-24 19:18:30
Autor: zumaszedszyjmiedwieĆŒonok
Odradzam usƂugi mec. Dariusza Chyba z GdaƄska
2. prosisz kobietę o przysƂanie danych... a e-mail jakiƛ faƂszywy ;-P

lol, kolega oporny z czytania?
na liƛcie poirsze o pondanie, usuƄ NOPSAM

jk

Data: 2010-05-24 19:30:42
Autor: Jacek SkowroƄski
Odradzam usƂugi mec. Dariusza Chyba z GdaƄska
PT zumaszedszyjmiedwieĆŒonok scripsit:

> 2. prosisz kobietę o przysƂanie danych... a e-mail jakiƛ faƂszywy ;-P  lol, kolega oporny z czytania?
na liƛcie poirsze o pondanie, usuƄ NOPSAM

LOL, kolega oporny z pisania?

Nawet jak z twojego adresu e-mail usunie się NOSPAM, to i tak dalej jest
niepoprawny.

--
Jacek SkowroƄski                                        http://jacek.alauda.pl

Data: 2010-05-25 00:07:30
Autor: Andrzej Lawa
Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba zGdańska
Jacek Skowroński pisze:
PT zumaszedszyjmiedwieżonok scripsit:

2. prosisz kobietê o przysłanie danych... a e-mail jaki¶ fałszywy ;-P
lol, kolega oporny z czytania?
na li¶cie poirsze o pondanie, usuń NOPSAM

LOL, kolega oporny z pisania?

Nawet jak z twojego adresu e-mail usunie siê NOSPAM, to i tak dalej jest
niepoprawny.

Cóż, on jest żyw± (?) ilustracj± tego, do czego prowadzi alkohol w
nadmiarze - nawet jak pisze, to jest to bełkot ;-> (z e-mailem wł±cznie ;) )

Data: 2010-05-25 09:47:40
Autor: Artur M. Piwko
Odradzam usƂugi mec. Dariusza Chyba z GdaƄska
In the darkest hour on Mon, 24 May 2010 19:18:30 +0200,
zumaszedszyjmiedwieĆŒonok <zumaszedszyjmiedwieÂżonok@USUNBusaba.com> screamed:
2. prosisz kobietę o przysƂanie danych... a e-mail jakiƛ faƂszywy ;-P

lol, kolega oporny z czytania?
na liƛcie poirsze o pondanie, usuƄ NOPSAM

Widzisz gdzieƛ NOSPAM w "zumaszedszyjmiedwie¿onok@USUNBusaba.com"?
O "¿" prawie nie wspomnę...

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
[ 09:46:57 user up 12448 days, 21:41,  1 user, load average: 0.98, 0.28, 0.98 ]

          God made machine language; all the rest is the work of man.

Data: 2010-05-24 19:31:47
Autor: MZ
W dniu 2010-05-24 19:11, Andrzej Lawa pisze:

1. co to jest "korespondĘcja"? ;->
2. prosisz kobietę o przysƂanie danych... a e-mail jakiƛ faƂszywy ;-P
Uprasza się o niekarmienie trola-"osobliwego".

--
MZ

Data: 2010-05-24 20:45:10
Autor: .B:artek.
W dniu 24-05-2010 19:04, NN pisze:
Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska.

Mecenas Dariusz Chyb w znanej mi sprawie prócz subiektywnego
lekceważ±cego podej¶cia ZANIEDBAŁ SPRAWY FORMALNE, których dopatrzyła
siê osoba nie bêd±ca nawet prawnikiem a s±d drugiej instancji
potwierdził to zmieniaj±c wyrok.

Jak na włożony nakład sił czy pomoc procesow± życzy sobie niebotyczne
stawki. Odradzam korzystanie z jego usług.

Biorê odpowiedzialno¶æ za wszystko co powyżej napisane. Jestem
przygotowana do dowiedzenia podanych faktów.

Zamiast wylewaæ żale na grupach:
1) jest s±d dyscyplinarny dla radców prawnych (i adwokatów) przy każdej izbie (radzie),
2) możesz ż±daæ zwrotu kasy, któr± zapłaciła¶ tej osobie - na pewno wygrasz taki proces, jeżeli masz racjê

--
..B:artek.

Data: 2010-05-24 20:48:48
Autor: SDD
Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska

Użytkownik "NN" <nn@nn.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htebj0$285$1news.onet.pl...
Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska.

Jak to chyba? To w koncu z Gdanska czy nie z Gdanska?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-24 22:34:36
Autor: GK
NN <nn@nn.pl> napisał(a):
Odradzam usƂugi mec. Dariusza Chyba z GdaƄska. (...)

Super, ale google nie znajduje ani radcy, ani adwokata o takim imieniu i nazwisku; nie ma go także w spisach prowadzonych przez Izbê i Radê. O co tu chodzi?

GK

Data: 2010-05-25 01:25:18
Autor: RadoslawF
Odradzam usƂugi mec. Dariusza Chyba z G daƄska
Dnia 2010-05-25 00:34, UĆŒytkownik  GK napisaƂ:
NN <nn@nn.pl> napisaƂ(a):
Odradzam usÄčïżœugi mec. Dariusza Chyba z GdaÄčïżœska. (...)

Super, ale google nie znajduje ani radcy, ani adwokata o takim imieniu i nazwisku; nie ma go takĆŒe w spisach prowadzonych przez Izbę i Radę. O co tu chodzi?

Masz kiepskie google.
http://www.chyb.pl/

Pozdrawiam

Data: 2010-05-25 03:07:22
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On May 25, 12:25 am, RadoslawF <radosla...@wp.pl> wrote:
Dnia 2010-05-25 00:34, Użytkownik  GK napisał:

> [...]
> nazwisku; nie ma go także w spisach prowadzonych przez Izbê i Radê. O co tu

kliknalem w english, hahahaha

Data: 2010-05-30 16:27:06
Autor: GK
Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska
RadoslawF <radoslawfl@wp.pl> napisał(a):
Masz kiepskie google.
http://www.chyb.pl/

Google ok, obsługuj±cy (ja) do niczego, bo szukał "Dariusz Chyba" nie "Dariusz Chyb".

GK

--

Odradzam usƂugi mec. Dariusza Chyba z GdaƄ ska