Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska

Data: 2010-05-24 19:07:44
Autor: zumaszedszyjmiedwieżonok
Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska
Biorę odpowiedzialność za wszystko co powyżej napisane. Jestem przygotowana do dowiedzenia podanych faktów.

poproszę o nazwisko, imię i adres do korespondęcji

jk

Data: 2010-05-24 19:11:23
Autor: Andrzej Lawa
zumaszedszyjmiedwieżonok pisze:
Biorę odpowiedzialność za wszystko co powyżej napisane. Jestem
przygotowana do dowiedzenia podanych faktów.

poproszę o nazwisko, imię i adres do korespondęcji

jk

1. co to jest "korespondĘcja"? ;->
2. prosisz kobietę o przysłanie danych... a e-mail jakiś fałszywy ;-P

Data: 2010-05-24 19:18:30
Autor: zumaszedszyjmiedwieżonok
Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska
2. prosisz kobietę o przysłanie danych... a e-mail jakiś fałszywy ;-P

lol, kolega oporny z czytania?
na liście poirsze o pondanie, usuń NOPSAM

jk

Data: 2010-05-24 19:30:42
Autor: Jacek Skowroński
Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska
PT zumaszedszyjmiedwieżonok scripsit:

> 2. prosisz kobietÄ™ o przysÅ‚anie danych... a e-mail jakiÅ› faÅ‚szywy ;-P  lol, kolega oporny z czytania?
na liście poirsze o pondanie, usuń NOPSAM

LOL, kolega oporny z pisania?

Nawet jak z twojego adresu e-mail usunie siÄ™ NOSPAM, to i tak dalej jest
niepoprawny.

--
Jacek SkowroÅ„ski                                        http://jacek.alauda.pl

Data: 2010-05-25 00:07:30
Autor: Andrzej Lawa
Odradzam us³ugi mec. Dariusza Chyba zGdañska
Jacek Skowroñski pisze:
PT zumaszedszyjmiedwie¿onok scripsit:

2. prosisz kobietê o przys³anie danych... a e-mail jaki¶ fa³szywy ;-P
lol, kolega oporny z czytania?
na li¶cie poirsze o pondanie, usuñ NOPSAM

LOL, kolega oporny z pisania?

Nawet jak z twojego adresu e-mail usunie siê NOSPAM, to i tak dalej jest
niepoprawny.

Có¿, on jest ¿yw± (?) ilustracj± tego, do czego prowadzi alkohol w
nadmiarze - nawet jak pisze, to jest to be³kot ;-> (z e-mailem w³±cznie ;) )

Data: 2010-05-25 09:47:40
Autor: Artur M. Piwko
Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska
In the darkest hour on Mon, 24 May 2010 19:18:30 +0200,
zumaszedszyjmiedwieżonok <zumaszedszyjmiedwie¿onok@USUNBusaba.com> screamed:
2. prosisz kobietę o przysłanie danych... a e-mail jakiś fałszywy ;-P

lol, kolega oporny z czytania?
na liście poirsze o pondanie, usuń NOPSAM

Widzisz gdzieś NOSPAM w "zumaszedszyjmiedwie¿onok@USUNBusaba.com"?
O "¿" prawie nie wspomnę...

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
[ 09:46:57 user up 12448 days, 21:41,  1 user, load average: 0.98, 0.28, 0.98 ]

          God made machine language; all the rest is the work of man.

Data: 2010-05-24 19:31:47
Autor: MZ
W dniu 2010-05-24 19:11, Andrzej Lawa pisze:

1. co to jest "korespondĘcja"? ;->
2. prosisz kobietę o przysłanie danych... a e-mail jakiś fałszywy ;-P
Uprasza siÄ™ o niekarmienie trola-"osobliwego".

--
MZ

Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska