Odratować Safrane ?

Data: 2013-02-04 16:31:47
Autor: Iguan_007
Odratować Safrane ?
On Sunday, February 3, 2013 1:22:03 AM UTC+10, _Michał wrote:
(jeszcze) Mam safrane 24v 2000r (...)

No dobrze, nie wypada ale zapytam. Czy Ty piszesz takie brednie na trzezwo? Przeczytalem kilka razy i nie wiem o co Ci tak naprawde chodzi. Chyba zreszt juz sam nie wiesz o co pytasz.  Czego wlasciwie oczekujesz od czytajacych? Zeby Ci powiedzieli czy naprawiac jakis tam samochod w ktorym "wymieniles paseczki", "przekracza 250km/h" i "ma radio Alpine"? I jeszcze jakis filmik z Youtube, wrzucony nie wiadomo po co. Masakra. Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-02-05 11:16:50
Autor: Michał
Odratować Safrane ?
On 2/5/2013 1:31 AM, Iguan_007 wrote:
[...]

-
Iguan007
Sezon caly rok:

są 4 opcje:

1. nie robić nic, niech leży (czaso oszczędne)
2. naprawić, nowy automat (relatywnie szybkie)
3. zrobić z niego rakietę - wsadzić manualną
    7s do 100, lub 5.5 (one mają 9.2)
4. oddać na złom, jak tu zalecane (chyba szkoda)

Data: 2013-02-05 11:27:42
Autor: Bydlę
Odratować Safrane ?
On 2013-02-05 01:31:47 +0100, Iguan_007 <iguan007@gmail.com> said:

On Sunday, February 3, 2013 1:22:03 AM UTC+10, _Michał wrote:
(jeszcze) Mam safrane 24v 2000r (...)

Przeczytalem kilka razy i nie wiem o co Ci tak naprawde chodzi.

To trol(*).
Nieszkodliwy.
Nie szukaj w jego tekstach czegoś, czego nigdy tam nie było i nigdy nie będzie.

(*-to łagodniejsza wersja)
--
Bydlę

Odratować Safrane ?