Odrobina benzyny w dieslu

Data: 2017-05-19 23:17:42
Autor: Maciek
Odrobina benzyny w dieslu

Nie napierdzielać się proszę :/

Jakie szkody może wyrządzić 0,6 proc. benzyny w dieslu z common railem?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-05-19 23:39:27
Autor: jerzu.xyz
Odrobina benzyny w dieslu
On Fri, 19 May 2017 23:17:42 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl>
wrote:

Jakie szkody może wyrządzić 0,6 proc. benzyny w dieslu z common railem?

Pewnie żadne. Do CR nie lałem, ale do TDDi z pompą VP44 lałem w zimie
benzynę jako dodatek :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-05-20 00:17:22
Autor: Maciek
Odrobina benzyny w dieslu
Dnia Fri, 19 May 2017 23:39:27 +0200, jerzu.xyz@irc.pl napisał(a):

Pewnie żadne. Do CR nie lałem, ale do TDDi z pompą VP44 lałem w zimie
benzynę jako dodatek :)

W starszych nic się nie działo.
A tu, po prostu nie wiem. 0,3 litra benzyny na 55-litrowy bak ropy...
Wydaje się, że to nic, ale pewności nie mam.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-05-20 07:31:03
Autor: Shrek
Odrobina benzyny w dieslu
W dniu 19.05.2017 o 23:17, Maciek pisze:

Nie napierdzielać się proszę :/

Jakie szkody może wyrządzić 0,6 proc. benzyny w dieslu z common railem?

Żadne?

Opowiesz jednak historię kryjącą się za tym pytaniem? ;)

Shrek

Data: 2017-05-20 09:11:35
Autor: Maciek
Odrobina benzyny w dieslu
Dnia Sat, 20 May 2017 07:31:03 +0200, Shrek napisał(a):

Opowiesz jednak historię kryjącą się za tym pytaniem? ;)

Noc, Orlen na zadupiu i zmęczony człowiek który całe życie jeździł na
benzynie. Proza życia :)

Ze mi sie popierdzieliło, zorientowałem sie w momencie naciskania dźwigni
pistoletu, więc wlało się tylko 0,3 l. Szans na spuszczenie zero, do domu
15 km, więc rozcieńczyłem, tankując do pełna i poleciałem na skrzydłach
Vervy ON. Silnik pracował absolutnie normalnie.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-05-20 09:26:45
Autor: Shrek
Odrobina benzyny w dieslu
W dniu 20.05.2017 o 09:11, Maciek pisze:
 Silnik pracował absolutnie normalnie.

Sam widzisz - nic się nie stało.

Shrek

Data: 2017-05-20 14:29:06
Autor: Kris
Odrobina benzyny w dieslu
W dniu sobota, 20 maja 2017 09:11:30 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

15 km, więc rozcieńczyłem, tankując do pełna i poleciałem na skrzydłach
Vervy ON. Silnik pracował absolutnie normalnie.
Do 1,9 jtd z prawie 10 litrów raz wlałem zanim się zorientowałem.
Dolałem chyba ze 20 litrów ON i pojechałem dalej.
Ze dwa lata temu to było i do dzisiaj silnik chodzi

Data: 2017-05-20 11:00:37
Autor: Budzik
Odrobina benzyny w dieslu
Użytkownik Maciek docktor@poczta.onet.pl ...

Nie napierdzielać się proszę :/

Jakie szkody może wyrządzić 0,6 proc. benzyny w dieslu z common railem?

Zadne...
Benzyna w dieslu jest nieszkodliwa nawet w sporo wyzszych stezeniach.

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2017-05-20 14:03:04
Autor: Maciek
Odrobina benzyny w dieslu
Dnia Sat, 20 May 2017 11:00:37 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Zadne...
Benzyna w dieslu jest nieszkodliwa nawet w sporo wyzszych stezeniach.

W starych dieslach to była prawda, natomiast o common railach krążą inne
opinie, tylko że sprawa zawsze dotyczy większej zawartośc benzyny kilka
albo i dziesięć procent.

W starym dieslu z pompą sekcyjną nie było różnicy mędzy czystym ON, ON z
kilkoma litrami benzyny czy ON z fryturą - próbowałem, na wszystkim klepał
tak samo.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-05-22 14:48:57
Autor: Kamil 'Model'
Odrobina benzyny w dieslu
W dniu 2017-05-19 o 23:17, Maciek pisze:

Nie napierdzielać się proszę :/

Jakie szkody może wyrządzić 0,6 proc. benzyny w dieslu z common railem?

Nic nie będzie. Na zimę nawet można zalać z 5l na pełen zbiornik aby nie zamarzł ON w zbiorniku...

Odrobina benzyny w dieslu