Odrobina benzyny w dieslu

Data: 2017-05-20 07:31:03
Autor: Shrek
Odrobina benzyny w dieslu
W dniu 19.05.2017 o 23:17, Maciek pisze:

Nie napierdzielać się proszę :/

Jakie szkody może wyrządzić 0,6 proc. benzyny w dieslu z common railem?

Żadne?

Opowiesz jednak historię kryjącą się za tym pytaniem? ;)

Shrek

Data: 2017-05-20 09:11:35
Autor: Maciek
Odrobina benzyny w dieslu
Dnia Sat, 20 May 2017 07:31:03 +0200, Shrek napisał(a):

Opowiesz jednak historię kryjącą się za tym pytaniem? ;)

Noc, Orlen na zadupiu i zmęczony człowiek który całe życie jeździł na
benzynie. Proza życia :)

Ze mi sie popierdzieliło, zorientowałem sie w momencie naciskania dźwigni
pistoletu, więc wlało się tylko 0,3 l. Szans na spuszczenie zero, do domu
15 km, więc rozcieńczyłem, tankując do pełna i poleciałem na skrzydłach
Vervy ON. Silnik pracował absolutnie normalnie.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-05-20 09:26:45
Autor: Shrek
Odrobina benzyny w dieslu
W dniu 20.05.2017 o 09:11, Maciek pisze:
 Silnik pracował absolutnie normalnie.

Sam widzisz - nic się nie stało.

Shrek

Data: 2017-05-20 14:29:06
Autor: Kris
Odrobina benzyny w dieslu
W dniu sobota, 20 maja 2017 09:11:30 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

15 km, więc rozcieńczyłem, tankując do pełna i poleciałem na skrzydłach
Vervy ON. Silnik pracował absolutnie normalnie.
Do 1,9 jtd z prawie 10 litrów raz wlałem zanim się zorientowałem.
Dolałem chyba ze 20 litrów ON i pojechałem dalej.
Ze dwa lata temu to było i do dzisiaj silnik chodzi

Odrobina benzyny w dieslu