Odrobina luksusu - oświetlenie

Data: 2011-10-19 18:59:57
Autor: Motocyklista 250ccm
Odrobina luksusu - oświetlenie

Użytkownik "Wojtek Sobociński " <sobocinski@NOSPAM.vp.pl> napisał w wiadomości news:j7mbnj$ptl$1inews.gazeta.pl...
Podaruj sobie odrobinę luksusu, mówią. No więc podarowałem sobie, tzn.
zamontowałem do swojej Super Tenery xenony :). Rewelacja :D. Wreszcie

jakieś fotki posiadasz?

Data: 2011-10-20 12:53:48
Autor: Wojtek Sobociński
Motocyklista 250ccm wrote:

> [...]
> Podaruj sobie odrobinę luksusu, mówią. No więc podarowałem sobie, tzn.
> zamontowałem do swojej Super Tenery xenony :). Rewelacja :D. Wreszcie

Jak pogoda wieczorem dopisze to fotki zrobię.

Data: 2011-10-20 13:30:14
Autor: Arbiter

Użytkownik "Wojtek Sobociński " <sobocinski@NOSPAM.vp.pl> napisał w wiadomości news:j7ouk7$32l$1inews.gazeta.pl...

Jak pogoda wieczorem dopisze to fotki zrobię.

Oki to spróbuj zrobić przed ekranem coś jak tu
http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18278.Halogen.H4.Low.beam

najlepiej krótkie i długie

Data: 2011-10-22 21:31:54
Autor: Wojtek Sobociński
Zdjęcia
Arbiter wrote:

Użytkownik "Wojtek Sobociński " <sobocinski@NOSPAM.vp.pl> napisał w wiadomości news:j7ouk7$32l$1inews.gazeta.pl...

> Jak pogoda wieczorem dopisze to fotki zrobię.

Oki to spróbuj zrobić przed ekranem najlepiej krótkie i długie

Dziś wreszcie dałem radę. Zdjęcia są jakie są ale ogólne pojęcie można
sobie wyrobić. Te na drodze są robione z ręki bo nie pomyślałem o
statywie więc nie miejcie do mnie pretensji, dwóch sekund nie da się
lepiej wytrzymać ;). Na maszynie nie da się tego ustawić, sprawdzałem,
więc o przeglądzie nie ma co myśleć - w tej konfiguracji to jest raczej
zestaw offroadowy (choć jak dotąd nikt mi nie mrugał). W zimie kupimy z
kumplem kolejne cztery lampy od 125 (jedyne, które pasują idealnie w
miejsce oryginałów) i wyślemy do szlifowania (dzięki AZ :)). Zobaczymy
co z tego wyjdzie i pomyślimy ew. o soczewkach.

http://tnij.org/nxh1

Pozdrawiam

Data: 2011-10-22 23:07:22
Autor: Arbiter
Zdjęcia

Użytkownik "Wojtek Sobociński " <sobocinski@NOSPAM.vp.pl> napisał w wiadomości news:j7v5nr$8k7$1inews.gazeta.pl...

http://tnij.org/nxh1

dzieki
czy to jest mijania?
https://lh3.googleusercontent.com/-q0Q63zWqPLY/TqMX1CdLfsI/AAAAAAAABt4/8vks4VDPCSI/s800/IMG_0326.JPG

a to drogowe?
https://lh6.googleusercontent.com/-wNV_LWoSL5g/TqMX1wdTW-I/AAAAAAAABt8/ckSAj33dbQQ/s800/IMG_0327.JPG

Data: 2011-10-22 23:28:55
Autor: Wojtek Sobociński
Zdjęcia
Data: 2011-10-23 00:38:07
Autor: James
Zdjęcia
"Wojtek Sobociński " wrote...
Arbiter wrote:
czy to jest mijania?
https://lh3.googleusercontent.com/-q0Q63zWqPLY/TqMX1CdLfsI/AAAAAAAABt4/8vks4VDPCSI/s800/IMG_0326.JPG

tak

No ladnie swieci... jedyna nadzieja, ze zabiora Ci dowod rejestracyjny i zainstalujesz porzadna lampe. Nie chcialbym spotkac Cie w nocy jadac z przeciwka.

Mowie to bez zlosciwosci... zupelnie szczerze.

James

Data: 2011-10-23 12:21:45
Autor: Arbiter
Zdjęcia

Użytkownik "James" <no@ddress.for.spam> napisał w wiadomości news:j7vgki$m8p$1news.onet.pl...

No ladnie swieci... jedyna nadzieja, ze zabiora Ci dowod rejestracyjny i

Mowie to bez zlosciwosci... zupelnie szczerze.

Eee tam. Świeci beznadziejnie - to fakt. Tyle ze jesli motocykl troche oślepia to nawet dobrze - bardziej rzuca się w oczy i łatwiej go dostrzec.

Data: 2011-10-23 13:10:13
Autor: Wojtek Sobociński
Zdjęcia
Arbiter wrote:

> [...]

Eee tam. Świeci beznadziejnie - to fakt. Tyle ze jesli motocykl troche oślepia to nawet dobrze - bardziej rzuca się w oczy i łatwiej go dostrzec.

Racja, że beznadziejnie bo to po prostu chaos jest. Co prawda w lesie i
w terenie jest idealnie, rozproszenie na dół i boki pozwala swobodnie
jeździć w kompletnych ciemnościach. Co do oślepiania to nikt nie mrugał
natomiast faktem jest że mnie lepiej widać. Niektórzy na mój widok
jednak odwracają głowę drugi raz i nie wyjeżdżają (co nie zmienia faktu
że niektóre kierowniczki puszek i tak wyjeżdżają...)

Data: 2011-10-23 13:14:26
Autor: Wojtek Sobociński
Zdjęcia
James wrote:

"Wojtek Sobociński " wrote...

> tak

No ladnie swieci... jedyna nadzieja, ze zabiora Ci dowod rejestracyjny i zainstalujesz porzadna lampe. Nie chcialbym spotkac Cie w nocy jadac z przeciwka.

Najpierw mnie spotkaj i oceń na własne oczy zamiast skazywać mnie bez
procesu... A jak mi zabiorą dowód to nie muszę zmieniać lamp, wystarczy
że włożę do nich normalne halogeny (co jest bardzo proste) i już jestem
przepisowy :)

Mowie to bez zlosciwosci... zupelnie szczerze.

Hmm, całkiem bez złośliwości nie bardzo Ci wierzę ;)

Data: 2011-10-23 09:11:27
Autor: Gr4N4c1K
Zdjęcia
Dnia 22-10-2011 o 21:31:54 Wojtek Sobociński  <sobocinski@nospam.vp.pl>  napisał(a):

[...]

a znasz ofertę tej firmy? http://www.mhmtuning.com.pl/

mają dobry towar w dobrej cenie i spory wybór, może coś dopasujesz.

pozdrawiam

Data: 2011-10-23 21:51:18
Autor: Wojtek Sobociński
Zdjęcia
Gr4N4c1K wrote:

> [...]

a znasz ofertę tej firmy? http://www.mhmtuning.com.pl/

mają dobry towar w dobrej cenie i spory wybór, może coś dopasujesz.

Pogrzebałem trochę (a wybór to mają duuuży) i na razie znalazłem to o
czym już pisano czyli projektory od E30 ale poszukam jeszcze. Dzięki.

Pozdro

Odrobina luksusu - oświetlenie