Odruch wymiotny

Data: 2011-07-06 19:10:47
Autor: Leprechaun
Odruch wymiotny
Do dziś sądziłem, że nie wszyscy PiS-owcy to MATOŁY! Okazuje się, że tak. Jesteście szkodnikami! Trzeba za wszelką cenę pozbyć się was z polityki!

BomBel

Data: 2011-07-06 19:34:12
Autor: Marek Czaplicki
Odruch wymiotny
Leprechaun pisze w wiadomości 4e14981d$0$2458$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 06 lipiec 2011 19:10:

Do dziś sądziłem, że nie wszyscy PiS-owcy to MATOŁY! Okazuje się, że tak.
Jesteście szkodnikami! Trzeba za wszelką cenę pozbyć się was z polityki!

Nie przejmowałbym się za bardzo wynurzeniami europosłów. W Wlk. Brytanii mają gorzej. Podobno jest wśród europosłów z Albionu taki, który bardzo chętnie zasiada w Parlamencie Europejskim i z obrzydzeniem mówi jaki to Związek Radzieckich Republik Europejskich reprezentuje. :)

Data: 2011-07-06 17:41:37
Autor: obserwator
Odruch wymiotny
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Nie przejmowałbym się za bardzo wynurzeniami europosłów. W Wlk. Brytanii mają gorzej. Podobno jest wśród europosłów z Albionu taki, który bardzo chętnie zasiada w Parlamencie Europejskim i z obrzydzeniem mówi jaki to Związek Radzieckich Republik Europejskich reprezentuje. :)

jak zwykle kompletnie nic nie rozumiesz i oczywiscie suportujesz kogos takiego
jak ten czolowy cham i klamca na tej grupie.

PRL- bazowal na klamstwie. Widocznie wyssales go z mlekiem matki.

Data: 2011-07-06 19:44:41
Autor: Marek Czaplicki
Odruch wymiotny
 obserwator pisze w wiadomości iv26oh$muo$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 06 lipiec 2011 19:41:

Jak zwykle zabierasz głos żeby tylko coś zamieścić. Swoje słowa oparłem na http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9902466,Nigel_Farage_laja_premiera_kraju_prezydencji__Deja.html

Data: 2011-07-06 14:18:27
Autor: Antenka
Odruch wymiotny
On 6 Lip, 19:44, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

Jak zwykle zabierasz głos żeby tylko coś zamieścić. Swoje słowa oparłem nahttp://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9902466,Nigel_Farage_l...

No wręcz uwielbiam go słuchać! Nigel Farge na prezydenta RP! :-D
Ale pojechała po kominiarzu hihihi Brawo Nigel!

Antenka

P.s. I proszę o jeszcze. Z przyjemnością się Pana ogląda i słucha! :-]

Data: 2011-07-06 18:09:36
Autor: obserwator
Odruch wymiotny
[...]

...a ty oczywiscie jestes tu od dawania prawa,kto ma sie wypowiadac a kto nie?

Kolejny raz udawdaniasz, ze nie rozumiesz tekstu pisanego. A jak ktos ma inna opinie o nim, to z wielka ochota wekslujesz temat i
chcialbys zakneblowac usta adwersarzowi. Poniewaz sam robisz to niezdarnie,  chetnie siegasz po najbardziej nawet
chamskiegoibezmyslnego palkarza na tej grupie.
Teraz wlasnie poslugujesz sie metoda suportowania
klamliwych,chamskich tekstow osobnika zdradzajacego ewidentne problemy
mentalne i komletny brak kultury osobistej, szkalujacego innych tylko
dlatego,ze kwestionuja jego brednie.

Robisz to notorycznie na tej grupie.

Juz raz z toba dyskutowalem przez 5 godzin o demokracji i nic do ciebie nie
dotarlo.

Dlaczego wlasnie popierasz na tej grupie metody palkarzy, ktorych celem nie
jest wymiana pogladow, ale szkalowanie osob ktore kwestionuja, to jest
oczywiste.  Nie masz po prostu argumentow merytorycznych, wiec w takiej sytuacji jako
facet o mentalnosci bolszewickiej, siegasz do metod niedemokratycznych, ktore polegaja np.na przemocy slownej.

Zakrzykujecie w ten sposob argumentow przeciwnika, bo macie mentalnosc
bolszewicka.

To droga ktora prowadzi do nikad i nie jest droga demokratyczna.

Data: 2011-07-06 20:12:56
Autor: Marek Czaplicki
Odruch wymiotny
 obserwator pisze w wiadomości iv28cv$sps$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 06 lipiec 2011 20:09:

[...]

Wyjmij korek. :)

Data: 2011-07-06 18:25:07
Autor: obserwator
Odruch wymiotny
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał;

(...)

...no i sam potwierdzasz,ze nie masz zadnych sensownych argumenow jak to
mentalny bolszewik, bo kolek tkwi w twojej glowie.

Data: 2011-07-06 20:27:36
Autor: Marek Czaplicki
Odruch wymiotny
 obserwator pisze w wiadomości iv29a3$2rg$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 06 lipiec 2011 20:25:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał;

(...)

..no i sam potwierdzasz,ze nie masz zadnych sensownych argumenow jak to
mentalny bolszewik, bo kolek tkwi w twojej glowie.

Może zamiast zajmować się mną napiszesz coś o plamach na Słońcu? :)

Data: 2011-07-06 18:44:53
Autor: obserwator
Odruch wymiotny
Marek Czaplicki <emcza@poczta.onet.eu> napisał(a):

Może zamiast zajmować się mną napiszesz coś o plamach na Słońcu? :)

to jest grupa publiczna o polityce, jesli nadal bedziesz wypisywal brednie i
suportowal klamstwa tobie podbnych, to ja jako zwolennik demokracji,
bede to ujawnial.

Jesli ci to nie odpowiada,to zrezygnuj z wypowiadania sie na tej grupie.

Data: 2011-07-06 20:46:39
Autor: Marek Czaplicki
Odruch wymiotny
 obserwator pisze w wiadomości iv2af5$77i$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 06 lipiec 2011 20:44:

[...]

Więc dlaczego zamiast zająć się tematem rozpisujesz się o grupowiczach?

Data: 2011-07-06 18:54:57
Autor: obserwator
Odruch wymiotny
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Więc dlaczego zamiast zająć się tematem rozpisujesz się o grupowiczach?

sprawdz kto zaczal. Az taka krotka masz pamiec?

Data: 2011-07-06 21:00:15
Autor: Marek Czaplicki
Odruch wymiotny
 obserwator pisze w wiadomości iv2b21$9eq$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 06 lipiec 2011 20:54:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Więc dlaczego zamiast zająć się tematem rozpisujesz się o grupowiczach?

sprawdz kto zaczal. Az taka krotka masz pamiec?

No to zobacz jak Ty zacząłeś dyskusję:
Jak zwykle kompletnie nic nie rozumiesz i oczywiscie suportujesz kogos takiego jak ten czolowy cham i klamca na tej grupie. PRL- bazowal na klamstwie. Widocznie wyssales go z mlekiem matki.

Z polityki to jest tylko odwołanie do Pryla. Reszta jest o mnie, czyli grupowiczu i też o innym.
 Może Ci coś wyjaśnić. Grupa dyskusyjna nie jest jakimś tam programem pod windę, ale to przede wszystkim ludzie po drugiej stronie kabla. Czy dalej chcesz zamiast dyskutować o tym co jest głównym tematem grupy, zajmować się innymi i usiłować ustawiać ich?

Data: 2011-07-06 19:09:33
Autor: obserwator
Odruch wymiotny
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): (...)

czlowieku przeczytaj ze zrozumieniem pierwszy post leperchama piszacego tutaj
pod roznymi nickami,ktorego chamstwo i oszczerstwa suportowales.

Przeczytaj takze pozostale teksty ktore ten wielonikowy troll np. dzisiaj
zamiescil.

Jaki normalny i przyzwoity czlowiek, kogos takiego suportuje?

Jednym slowem, ewidentnie kolejnyn raz poparles kogos, kto szakaluje i palkuje
bez opamietania i jeszcze chcesz udawadniac, ze to ty masz racje bo ja na te
kalumnie zareagowalem?

Uwazasz, ze ci z PO moga klamac i oczerniac i nie nalezy reagowac?

Ty sie dobrze czujesz?

Data: 2011-07-06 21:14:23
Autor: Marek Czaplicki
Odruch wymiotny
 obserwator pisze w wiadomości iv2btd$cpp$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 06 lipiec 2011 21:09:

[...]

A może coś z sensem? Twoja bieganina słowna jest nie do pojęcia. Opieprzasz mnie za to że jakiś grupowicz Ci się nie podoba? Czy ja odpowiadam za innych? Nie chcesz z nim dyskutować to nie dyskutuj. Nie chcesz ze mną - wolna droga. Męczy Cię grupa? Dwa piwa i po problemie. :)

Data: 2011-07-06 19:22:27
Autor: obserwator
Odruch wymiotny
[...]

dalej nie rozumiesz w czym problem? odpowiedz na pytanie ktore ci zadalem.

Dlaczego suportujesz oczerstwa,klamstwa i wymysly kogos takiego jak
wielonikowy troll lepercham?

Dlaczego takie zachowania akceptujesz?

Data: 2011-07-06 21:27:51
Autor: Marek Czaplicki
Odruch wymiotny
 obserwator pisze w wiadomości iv2clj$frn$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 06 lipiec 2011 21:22:

[...]

Bo jestem liberalny w swoich poglądach. Poza tym w swoim poście zwróciłem uwagę na to, że niektórzy europosłowie na swoim euro-sceptycyzmie zbijają kapitał polityczny, co nie przeszkadza im zbierać kapitał materialny. :)

Data: 2011-07-06 19:34:10
Autor: obserwator
Odruch wymiotny
> [...]

> Bo jestem liberalny w swoich poglądach. Poza tym w swoim poście zwróciłem uwagę na to, że niektórzy europosłowie na swoim euro-sceptycyzmie zbijają kapitał polityczny, co nie przeszkadza im zbierać kapitał materialny. :)

Odpowiedz na pytanie ktore zadalem. Liberalizm nie polega na suportowaniu
klamstw i oszczerstw. Palkarstwo i relatywizacja pojec to domena mentalnej
bolszewii.

Data: 2011-07-06 19:36:13
Autor: obserwator
Odruch wymiotny
 Ponadto teksty leperchama nie zawieraja absolutnie zadnych pogladow.
To tylko stek klamstw i bezpodstawnych inwektyw.

Liberaliz nie ma nic wspolnego z chamstwem i klamstwem.

Data: 2011-07-07 02:46:36
Autor: cirrus
Odruch wymiotny
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv2clj$frn$1inews.gazeta.pl...
[...]

No, a ty to sama szczera prawda, tylko że to prawda inaczej.

--
stevep

Data: 2011-07-06 19:56:16
Autor: Zennon
Odruch wymiotny

Użytkownik "Leprechaun" <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e14981d$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
Do dziś sądziłem, że nie wszyscy PiS-owcy to MATOŁY! Okazuje się, że tak. Jesteście szkodnikami! Trzeba za wszelką cenę pozbyć się was z polityki!

A skąd ja wezmę tyle miejsc w szpitalach psychiatrycznych?!?!?!

Zennon

Data: 2011-07-06 20:14:47
Autor: A. Filip
Odruch wymiotny
"Leprechaun" <polityczne.brudy@pralnia.tw> pisze:
Do dziś sądziłem, że nie wszyscy PiS-owcy to MATOŁY! Okazuje się, że
tak. Jesteście szkodnikami! Trzeba za wszelką cenę pozbyć się was z
polityki!

BomBel

Tak jak Geremka?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Żołądek pełen lekarstw i koszula łatana długo nie wytrzymują,

Data: 2011-07-07 08:18:59
Autor: Przemysław W
Odruch wymiotny

Użytkownik "Leprechaun" <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e14981d$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
Do dziś sądziłem, że nie wszyscy PiS-owcy to MATOŁY!

Na jakiej podstawie? Znasz chociaż jednego rozsądnego picowca?

Przemek

--

W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok, nie zostało
nic. Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły - stwierdził w radiu

Data: 2011-07-07 15:12:38
Autor: matusm
Odruch wymiotny

[...]

cos nie pasi esbekom i ich konfidentom???

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-07-07 13:31:46
Autor: obserwator
Odruch wymiotny
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> BomBel

cos nie pasi esbekom i ich konfidentom???

jak na tacy teraz widac, ze bardzo nie pasi:)

--

Odruch wymiotny