Odruch wymiotny

Data: 2011-07-07 01:51:43
Autor: robertbig
Odruch wymiotny
W dniu czwartek, 7 lipca 2011, 00:28:01 UTC+2 użytkownik  obserwator napisał:
robertbig <robe...@wp.pl> napisaďż˝(a): > Wyzwa=B3es osrywator w ka=BFdym poscie ka=BFdego przeciwnika od bolszewik> > =F3e itp.
> Nie bedziesz sobie jednak za duzo pozwala=B3.
> Odpowiesz za swoje s=B3owa .
> Huj z toba sam sie prosi=B3es.

czy ja zmieniam twojego nicka i cie non stop wyzywam?

Ty ciagle obrzucasz
inwektywami osoby ktore ciebie nie zaczepiaja. Ty atakujesz z pianan na mordzie, tych ktorzy ujawniaja prawde o waszych klamstwach.

Terroryzujesz w ten sposob dyskusje, bo sie boisz prawdy.

Nazwalem cie kacapem, bo nim jestes. Jestes przybyszem na polskie ziemie, a nie Polakiem.

Polacy nigdy nie popierali komunizmu i sowietow. Sowieci wymordowali Polakow
tych, ktorzy bronili Polski przed ta zaraza.

Zaden Polak po doswiadczeniu dobrodziejstw PRL-u nie bedzie go wychwalal.

Moze to robic tylko ktos,kto Polakiem nie jest.
Ktos kto jest zainteresowany powrotem do przeszlosci i umozliwieniem przywrocenia dominacji okupanta,nad Polska.

Sowieci pozostawili w Polsce spora armie swoich wiernych towarzyszy, ktorzy nadal gnebia polskie spoleczenstwo.

Tylko ostatni idiota, bedzie wypisywal takie brednie jak ty w czasach,kiedy
dotarcie do faktow historycznych nie jest juz tak utrudnione.

To jednaknadal nie czasy PRL-u kiedy komusza swolocz notorycznie oklamywala spoleczenstwo i nieprawomyslnych najpierw mordowala, a pozniej jak juz sie umocnila, to stosowala inne metody niszczenia przeciwnikow politycznych.

Kim ty jestes, to przeciez jest ewidentne.

Lepiej żebys miał papiery żeś niepoczytalny.
Bo raczej jesteś. Zobaczymy.

Data: 2011-07-07 13:56:32
Autor: Leprechaun
Odruch wymiotny

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:79ec04d9-d3d2-4575-a820-6bb80726756bglegroupsg2000goo.googlegroups.com...
> [...]

Kim ty jestes, to przeciez jest ewidentne.

Lepiej żebys miał papiery żeś niepoczytalny.

Ten MATOŁ Obsrywator to prowokator! Straszy zbieraniem kwitów i doniesieniem do słuzb!

BomBel

Odruch wymiotny