Odrzucenie przelewu Elixir?

Data: 2010-04-22 22:36:44
Autor: Feromon
Odrzucenie przelewu Elixir?

Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hqnl5k$2tho$1news2.ipartners.pl...
Co moze byc przyczyna odrzucenia przelewu Elixir z Opena (Getin Noble) do Eurobanku? W Openie twierdza, ze przelew zostal odrzucony przez Eurobank. Wczesniej zwrot z lokat do EB odbywal sie bez problemow. Z tego co wiem, to banki sprawdzaja nr konta NRB a nie nazwy ulicy w adresie, itp. Generalnie nie powinno sie to zdarzyc, gdyz pieniadze kilka miesiecy temu poszly na lokate z EB i mialy wrocic na tem sam rachunek. Open mial przeciez dokladne dane rachunku EB (opcja zamkniecia lokaty na rachunek, z ktorego dokonano wplaty).

Nie wiem jak tam jest z elixirem, ale mi Polbank odrzuca transakcje robione internetowo w nocy.
Po 22giej zwykle siadywalem do rachunków.
Wkurzajace, a le juz sie nauczylem robic przelewy w dzien, wczesniej.

Feromon

Odrzucenie przelewu Elixir?