Odsetki będ± bez podatku?

Data: 2011-08-22 09:47:27
Autor: Zbynek Ltd.
Odsetki będ± bez podatku?
Elo

Jak dowiadujemy się z notki
http://podatki.onet.pl/odsetki,19923,4826585,1,prasa-detal
jest projekt zniesienia w ogóle podatku od odsetek lokat dla osób
fizycznych.

No cóż, zbliżaj± się wybory i trzeba pokazać marchewkę.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się
wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2011-08-22 09:55:36
Autor: zlotowinfo
Odsetki będ± bez podatku?
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j2t1hb$q0t$1news.onet.pl...
[...]

a po wyborach przypomn± sobie o poprzednim projekcie

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-08-22 01:46:01
Autor: krzysztofsf
Odsetki będ± bez podatku?
On 22 Sie, 09:55, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
U ytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl> napisa w
> [...]

> fizycznych.

a po wyborach przypomn sobie o poprzednim projekcie

Pewno jeszcze zaczna ponownie zapowiadac rezygnacje z abonamentu
rtv :P

Data: 2011-08-22 10:58:02
Autor: Piotr P.
Odsetki będą bez podatku?
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:
[...]

I reformÄ™/likwidacjÄ™ KRUS :)

Data: 2011-08-22 11:02:09
Autor: MarekZ
Odsetki będą bez podatku?
Użytkownik "Piotr P." <p.pankowskiWYTNIJTO@gmail.comTOTEZ> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e521a22$1@news.home.net.pl...

Pewno jeszcze zaczna ponownie zapowiadac rezygnacje z abonamentu
rtv :P

I reformÄ™/likwidacjÄ™ KRUS :)

Nie będzie także podatku od zysków kapitałowych oraz obniżą grawitację o dziesięć procent.

Data: 2011-08-22 12:27:47
Autor: Waldek
Odsetki będą bez podatku?

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:j2t49e$c00$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Ale wessanie 200mld z OFE nie jest juz takie abstrakcyjne ;) - patrz Fedak

Data: 2011-08-22 18:47:14
Autor: Piotr C.
[OT] Odsetki będą bez podatku?
On 2011-08-22 12:27, Waldek wrote:
Ale wessanie 200mld z OFE nie jest juz takie abstrakcyjne ;) - patrz Fedak

No tu już ją kompletnie poj....ło. Dzisiaj sie zagotowałem rano jak to przeczytałem. Będzie piz... jedna "inwestować w rozwój kraju" - bo MOJE pieniądze się marnują na giełdzie. Won!

P.

Data: 2011-08-22 19:07:22
Autor: MarekZ
[OT] Odsetki będą bez podatku?
Użytkownik "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j2u16i$4rd$1@inews.gazeta.pl...
On 2011-08-22 12:27, Waldek wrote:
[...]

A ja jak ten uparty osioł od lat powtarzam: tej kasy i tak nie zobaczycie, ona i tak nie jest dla was.

W tym kontekście otwarte postawienie sprawy nie jest takie złe. Można ją jednym ruchem na coś przeznaczyć, tak żeby cokolwiek z tego jeszcze było, albo będzie ona powoli konsumowana przy użyciu, że tak powiem, rynków finansowych oraz stanowionego prawa, a po pewnym czasie, w efekcie i tak dostaniecie zamiast niej jakiś kolejny "zapis-solenną-obietnicę", na jakimś kolejnym "koncie". Mówiąc kolokwialnie łatwiej zapierdolić ją w całości powoli i stopniowo niż na raz. Więc może spróbować ją zużyć na raz?

Nie ma żadnej możliwości, aby ta kasa została ocalona, więc po co ciągnąć tę farsę. OFE i tak będą znacjonalizowane. Dopiero po zużyciu tej kasy będzie miał szansę upaść socjalizm, niewykluczone, że w formie czegoś w rodzaju wojny. No chyba, że rzeczywiście wypali gaz łupkowy, albo miedź czy węgiel nagle podrożeje realnie o 200%.

Data: 2011-08-22 19:49:47
Autor: Krzysztof Halasa
[OT] Odsetki będą bez podatku?
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes:

[...]

To jest prawda. Zreszta dokladnie tak samo bedzie z kasa z ZUSu itp.
Ludzie beda dostawac emerytury (i inne renty) w takiej wysokosci, by nie
umrzec z glodu (jesli bedzie na to kasa), a pracujacy beda oddawac tak
duzo, ze gdyby mieli oddawac wiecej, to by sumarycznie oddawali mniej
(co nie znaczy, ze skladki sa w maksimum - wiadomo tylko, ze pozniej nie
ma juz maksimum).

Jesli ktos liczy na godziwa emeryture z OFE, ZUSu, KRUSu itp, to obawiam
sie ze sie mocno przeliczy.

Kwestia tego "itp" - w tym sie moze duzo zawierac.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-08-22 19:12:22
Autor: !sp
[OT] Odsetki będą bez podatku?

Użytkownik "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> napisał w wiadomości news:j2u16i$4rd$1inews.gazeta.pl...
No tu już ją kompletnie poj....ło. Dzisiaj sie zagotowałem rano jak to przeczytałem. Będzie piz... jedna "inwestować w rozwój kraju" - bo MOJE pieniądze się marnują na giełdzie. Won!

Poj..ło tych co uwierzyli dawno temu twórcom OFE, że OFE dla dobra ludności
Ludność jest głupia i sama nie potrafi odłożyć na starość? Cudowni politycy pokażą jak zwykle hołocie miejsce w szeregu.
Ex premier dzisiaj pokazał tubylcom warszawskim, gdzie ich ma. Jakiś szofer prawidłowo jadący nadział się na limuzynę łobuzka.
Ilu BORowikow wyleci na zbity pysk? Którzy zapłacą szoferowi citroena za straty? Szofer do pierdla?
Następny płemieł będzie cacy.Głosujmy.

Data: 2011-08-22 19:21:08
Autor: Piotr C.
[OT] Odsetki będą bez podatku?
On 2011-08-22 19:12, !sp wrote:
Poj..ło tych co uwierzyli dawno temu twórcom OFE, że OFE dla dobra ludności
Ludność jest głupia i sama nie potrafi odłożyć na starość?

Zastanów się czy ci wszyscy zadłużający się w providencie na nowy telewizor są w stanie pomyśleć o czymkolwiek w dalszej perspektywie, nie mówiąc o emeryturze. Więc jednak uważam że obowiązkowa emerytura powinna być, bo potem te z..by wyjdą na ulice za 30 lat. Ale myślę że to powinno być oszczędzanie w indywidualnych funduszach.

P.

Data: 2011-08-22 19:58:44
Autor: Krzysztof Halasa
[OT] Odsetki będą bez podatku?
"Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> writes:

[...]

Nie ma szans zeby to bylo skuteczne. Skuteczne moze byc tylko cos, co
nie jest obowiazkowe.

Mysle ze niestety najmniej zlym rozwiazaniem jest branie od wszystkich
(na zdrowych zasadach, w minimalnej potrzebnej wysokosci) i oplacanie
emerytur itp. w minimalnej wysokosci, wystarczajacej do zycia.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-08-22 22:31:43
Autor: george
[OT] Odsetki będą bez podatku?

"Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> wrote in message news:j2u369$bco$1inews.gazeta.pl...
On 2011-08-22 19:12, !sp wrote:
[...]

a nie lepiej powiedzec wszystkim z góy że żadnej "emerytury" i ze mogą liczyc jedynie na głodową rentę od państwa za minimalna stawkę ubezpieczenia i nic wiecej ?

george

Data: 2011-08-22 22:37:10
Autor: m4rkiz
[OT] Odsetki będą bez podatku?
george wrote:
[...]
a nie lepiej powiedzec wszystkim z gĂły ĹĽe ĹĽadnej "emerytury" i ze mogÄ…
liczyc jedynie na głodową rentę od państwa za minimalna stawkę ubezpieczenia
i nic wiecej ?

i ktos by na taka partie zaglosowal? 'lud' chce obietnic dobrobytu a nie prawdy

Data: 2011-08-22 23:41:11
Autor: mvoicem
[OT] Odsetki będą bez podatku?
(22.08.2011 23:37), m4rkiz wrote:
george wrote:
[...]

Gdyby ludowi jakoś przystępnie wytłumaczyć, że to by znaczyło że będzie miał więcej gotówki tu i teraz, to kto wie, może kiedyś ... ?

p. m.

Data: 2011-08-23 08:29:33
Autor: george
[OT] Odsetki będą bez podatku?

"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:j2ui66$97n$1dont-email.me...
george wrote:
[...]

ale przeceż chyba jasne jest że aktualne pokolenie pracujących bedzie dokładnie w takiej sutuacji niezeleznie od tego co powie Tusk i Kaczyński ?
Ale masz racje system jest zepsuty na każdym poziomie. Tu juz nie ma co naprawiać...

george

Data: 2011-08-23 09:08:01
Autor: Jarek Andrzejewski
[OT] Odsetki będ± bez podatku?
On Mon, 22 Aug 2011 22:37:10 +0100, "m4rkiz"
<m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote:

a nie lepiej powiedzec wszystkim z góy że żadnej "emerytury" i ze mog±
liczyc jedynie na głodow± rentę od państwa za minimalna stawkę ubezpieczenia
i nic wiecej ?

i ktos by na taka partie zaglosowal? 'lud' chce obietnic dobrobytu a nie prawdy

oczywi¶cie.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-08-23 09:10:31
Autor: Kamil Jońca
[OT] Odsetki będ± bez podatku?
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> writes:

[...]

I byłoby to więcej niż próg wej¶cia do sejmu?
Bo to że 3 osoby zagłosuj± to trochę mało.

KJ

Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
-- W.Churchill

Data: 2011-08-23 09:38:15
Autor: Jarek Andrzejewski
[OT] Odsetki będ± bez podatku?
On Tue, 23 Aug 2011 09:10:31 +0200, kjonca@poczta.onet.pl (Kamil
Jońca) wrote:

[...]

A tego to nie wiem, ale nie jestem zwolennikiem tezy "im większa
liczba tym słuszniejsza racja" i nie mam zamiaru marnować głosu tylko
dlatego, że jest próg :-)
BTW: ostatnio nawet PSL to postuluje (co oczywi¶cie nie oznacza, że
namawiam do głosowania na nich).
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-08-23 09:52:21
Autor: Kamil Jońca
[OT] Odsetki będ± bez podatku?
On Tue, 23 Aug 2011 09:10:31 +0200, kjonca@poczta.onet.pl (Kamil
Jońca) wrote:

[...]

I byłoby to więcej niż próg wej¶cia do sejmu?
Bo to że 3 osoby zagłosuj± to trochę mało.

A tego to nie wiem, ale nie jestem zwolennikiem tezy "im większa
liczba tym słuszniejsza racja"

Oczywi¶cie.

i nie mam zamiaru marnować głosu tylko
dlatego, że jest próg :-)

Co rozumiesz pod pojęciem "marnować"?

BTW: ostatnio nawet PSL to postuluje (co oczywi¶cie nie oznacza, że
namawiam do głosowania na nich).

Tzn co postuluje?
KJ

Data: 2011-08-23 10:14:31
Autor: Jarek Andrzejewski
[OT] Odsetki będ± bez podatku?
On Tue, 23 Aug 2011 09:52:21 +0200, Kamil Jońca
<kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

i nie mam zamiaru marnować głosu tylko
dlatego, że jest próg :-)

Co rozumiesz pod pojęciem "marnować"?

głosowanie na partię, z której postulatami się nie zgadzam

BTW: ostatnio nawet PSL to postuluje (co oczywi¶cie nie oznacza, że
namawiam do głosowania na nich).

Tzn co postuluje?

minimaln± emeryturę za jednakowe, niewysokie składki.

Data: 2011-08-23 22:15:12
Autor: Krzysztof Halasa
[OT] Odsetki będą bez podatku?
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> writes:

minimalną emeryturę za jednakowe, niewysokie składki.

Obawiam sie ze jednakowe sa nierealne, najmniej zarabiajacy nie byliby
w stanie placic.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-08-23 23:01:42
Autor: Adam Płaszczyca
[OT] Odsetki będą bez podatku?
Dnia Tue, 23 Aug 2011 22:15:12 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

minimaln± emeryturę za jednakowe, niewysokie składki.

Obawiam sie ze jednakowe sa nierealne, najmniej zarabiajacy nie byliby
w stanie placic.

Realne, realne. Taka emerytura to by była nawet bez składek. Po prostu -
należy się jako zasiłek i tyle. I żadnych składek. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-08-25 20:51:11
Autor: Krzysztof Halasa
[OT] Odsetki będą bez podatku?
Adam PĹ‚aszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> writes:

Realne, realne. Taka emerytura to by była nawet bez składek. Po prostu -
należy się jako zasiłek i tyle. I żadnych składek.

W tym sensie oczywiscie tak, ale z czegos trzeba to pokryc.
Np. z podatkow, po co komplikowac system.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-08-23 09:51:36
Autor: bzdreg
[OT] Odsetki będą bez podatku?
W dniu 2011-08-23 09:10, Kamil Jońca pisze:
Jarek Andrzejewski<ptja.pl@gmail.com>  writes:
i ktos by na taka partie zaglosowal? 'lud' chce obietnic dobrobytu a nie prawdy

oczywiście.

I byłoby to więcej niż próg wejścia do sejmu?
Bo to że 3 osoby zagłosują to trochę mało.

KJ

Zobacz ile w sondażach *internetowych* (czyli wśród ludzi w 90% myślących) ma JKM.

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-08-23 10:04:24
Autor: Kamil Jońca
[OT] Odsetki będą bez podatku?
W dniu 2011-08-23 09:51, bzdreg pisze:
[...]

Obawiam się, że próbka w internetowych sondażach jest niereprezentatywna nie tylko względem myślenia/niemyślenia, ale np. posiadania dzieci, bycia niepełnosprawnymi, tudzież cierpienia na nieuleczalną chorobę.
A takie rzeczy mocno zmieniajÄ… optykÄ™.

No i poza tym czasami w przypadku sondaży internetowych mam wątpliwości co do ich rzetelności.
KJ

Data: 2011-08-23 10:14:37
Autor: bzdreg
[OT] Odsetki będą bez podatku?
W dniu 2011-08-23 10:04, Kamil Jońca pisze:
W dniu 2011-08-23 09:51, bzdreg pisze:
Zobacz ile w sondażach *internetowych* (czyli wśród ludzi w 90%
myślących) ma JKM.

Obawiam siÄ™, ĹĽe prĂłbka w internetowych sondaĹĽach jest niereprezentatywna
[...]

To nie są "sondaże", ale powiedzmy "statystyki internetowe". Choćby tutaj:
http://imageshack.us/photo/my-images/684/wybory.gif/

A niżej podpisany, to emeryt, posiadający niepracującą (na bezrobociu) córkę, za to 3 niepełnosprawne starsze kobiety pod opieką. I popierający JKM oczywiście!

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-08-23 10:16:01
Autor: Jarek Andrzejewski
[OT] Odsetki będ± bez podatku?
On Tue, 23 Aug 2011 10:04:24 +0200, Kamil Jońca
<kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

No i poza tym czasami w przypadku sondaży internetowych mam w±tpliwo¶ci co do ich rzetelno¶ci.

a wierzysz w "gazetowe"?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-08-23 10:20:37
Autor: Kamil Jońca
[OT] Odsetki będ± bez podatku?

<kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

No i poza tym czasami w przypadku sondaży internetowych mam w±tpliwo¶ci co do ich rzetelno¶ci.

a wierzysz w "gazetowe"?

Różnie. Niektóre. Przy czym jednak jest mniejszy rozrzut między
sondażami "gazetowymi" a póĽniejszymi wynikami wyborów.

KJ
Zuzanka najwyraĽniej pełni obowi±zki Albina Siwaka w tej ekipie...
(C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

Data: 2011-08-23 11:35:33
Autor: Jarek Andrzejewski
[OT] Odsetki będ± bez podatku?
On Tue, 23 Aug 2011 10:20:37 +0200, kjonca@poczta.onet.pl (Kamil
Jońca) wrote:

Różnie. Niektóre. Przy czym jednak jest mniejszy rozrzut między
sondażami "gazetowymi" a póĽniejszymi wynikami wyborów.

Hmmm, je¶li widzę różnicę 10 punktów między dwoma "instytutami", a
każdy z nich twierdzi, że ma bł±d 3%, to jako¶ moje zaufanie
topnieje...
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-08-23 11:51:13
Autor: Kamil Jońca
[OT] Odsetki będ± bez podatku?

Jońca) wrote:

[...]

Ale to jednak mniej niż "90% dla JKM". Zaprzeczysz? Poza tym (o ile ja
pamiętam statystykę) to owe 3% to nie jest "bł±d" tylko "ryzyko, że
podane wyniki nie s± prawdziwe". Ale mogę bredzić, więc się nie
upieram. KJ

"Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
  na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek GłódĽ.

Data: 2011-08-23 12:00:03
Autor: MarekZ
[OT] Odsetki będ± bez podatku?
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:878vqkh2we.fsf@alfa.kjonca...

[...]

Te 3% to jest konkretnie połowa szeroko¶ci jakiego¶ tam przedziału ufno¶ci. Pytanie jest wła¶nie jakiego. Standardem jest przedział ufno¶ci 95%-owy, ale można stosować dowolny inny, np. 90%-procentowy albo 50%-owy (to umożliwia podanie wyniku, który nie brzmi ¶miesznie - np. 10% plus/minus 15%, przy zachowaniu niższej liczebno¶ci próby).

Dla 95%-procentowego przedziału ufno¶ci wynik 10% z błędem 3% czytamy tak:

Z prawdopodobieństwem 95% rzeczywista warto¶ć szacowanego wskaĽnika mie¶ci się w przedziale od 7% do 13%. No a z prawdopodobieństwem 5% jest poza tym przedziałem.

Data: 2011-08-23 12:05:21
Autor: Kamil Jońca
[OT] Odsetki będ± bez podatku?
[...]

Tak, przypomniało mi się po wysłaniu. :) KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie

Data: 2011-08-23 09:51:34
Autor: bzdreg
[OT] Odsetki będą bez podatku?
W dniu 2011-08-22 23:37, m4rkiz pisze:
george wrote:

[...]

No bo jak 80% władzy ma durny motłoch, który w myśl zasady Pareto stanowi 20% potencjału intelektualnego społeczeństwa, to jest jak jest.

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-08-23 09:51:23
Autor: bzdreg
[OT] Odsetki będą bez podatku?
W dniu 2011-08-22 22:31, george pisze:

a nie lepiej powiedzec wszystkim z gĂły ĹĽe ĹĽadnej "emerytury" i ze mogÄ…
liczyc jedynie na głodową rentę od państwa za minimalna stawkę
ubezpieczenia i nic wiecej ?

george

To właśnie proponował Gwiazdowski, jak był prez. RN ZUS.
I tak ma być, aby zatkać gęby socjalistom (no-bo nikt nie będzie umierał z głodu) i równocześnie dać "żyć" ludziom pobierając jedynie minimalne składki z przeznaczeniem na minimalne emerytury. A jak ktoś chce zadbać o siebie, to da sobie radę. Choćby - dzieci napłodzi i *STOSOWNIE* wychowa.

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-08-22 15:56:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Odsetki będ± bez podatku?

"MarekZ" j2t49e$c00$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Pewno jeszcze zaczna ponownie zapowiadac rezygnacje z abonamentu

I reformę/likwidację KRUS :)

Nie będzie także podatku od zysków kapitałowych oraz obniż± grawitację o dziesięć procent.

W łikendy -- o piętna¶cie procent. ;)

Mój program wyborczy:

 -- renty i emerytury dziesięciokrotnie wyższe od europejskich

 -- autostrady ł±cz±ce każdy dom w Polsce (s± już zaawansowane
    prace zwi±zane z poszukiwaniem czwartego wymiaru rzeczywisto¶ci)

 -- dopłata do mieszkań; kupuj±cy nie tylko nie zapłaci, ale
    nawet otrzyma kilkaset tysięcy złotych na drobne wydatki,
    na przykład na piwo

 -- zniesienie akcyzy paliwowej, a nawet zast±pienie jej
    rz±dowymi dopłatami do paliwa

[a poważniej? mój program? -- nierealny... wychowanie dzieci i młodzieży
w tak zwanej prostocie, jedynej prawdzie -- rzeczywisto¶ci, w uczciwo¶ci,
w zamiłowaniu do pracy oraz nauki... po dziesięcioleciach :) ten program
może przynie¶ć zyski]

Data: 2011-08-22 13:33:07
Autor: z
Odsetki będą bez podatku?
Piotr P. pisze:

I reformÄ™/likwidacjÄ™ KRUS :)

Z całym szacunkiem dla "szanownych biznesmenów"
Nie macie bladego pojęcia o krusie i dochodach, świadczeniach, życiu rolników.
Powtarzacie tylko te wyuczone cytaty służące tylko skłóceniu lemingów.
Krus trzeba rozszerzyć a zlikwidować ZUS. Ta garstka bogatych rolników (którą trzeba oczywiście ukrócić) to pikuś w porównaniu z tym marnotrawstwem i złodziejstwem w Zusie.
Poczytajcie sobie ile kasy państwo wydaje na głowę.

PS. Soooory za uogĂłlnienie ale podstawowa wiedza przy urnie nadal potrzebna. :-)

Data: 2011-08-22 14:16:30
Autor: wromek
Odsetki będ± bez podatku?
Z całym szacunkiem dla "szanownych biznesmenów"
Nie macie bladego pojęcia o krusie i dochodach, ¶wiadczeniach, życiu rolników.
Powtarzacie tylko te wyuczone cytaty służ±ce tylko skłóceniu lemingów.
Krus trzeba rozszerzyć a zlikwidować ZUS. Ta garstka bogatych rolników (któr± trzeba oczywi¶cie ukrócić) to piku¶ w porównaniu z tym marnotrawstwem i złodziejstwem w Zusie.
Poczytajcie sobie ile kasy państwo wydaje na głowę.

PS. Soooory za uogólnienie ale podstawowa wiedza przy urnie nadal potrzebna. :-)

pisze pi x drzwi:

liczba rolnikow w PL ok. 2,5 mln - doplata do KRUS 25 mld pln
liczba pracujacych poza rolnictwem ok. 15 mln - doplata do ZUS ok. 70 mld pln.
wnioski sa chyba jasne? ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-08-22 14:51:35
Autor: z
Odsetki będ± bez podatku?
wromek pisze:

liczba rolnikow w PL ok. 2,5 mln - doplata do KRUS 25 mld pln
liczba pracujacych poza rolnictwem ok. 15 mln - doplata do ZUS ok. 70 mld pln.
wnioski sa chyba jasne? ;)

http://podatki.wp.pl/kat,98674,title,KRUS-nie-jest-idealny-ale-ZUS-jest-gorszy,wid,11377751,wiadomosc.html?ticaid=1ce36&_ticrsn=3
Tak wiem pierwszy z google link i niewiarygodny ;-)
A teraz mi napiszesz o dopłatach. ;-)
Załamka

Data: 2011-08-22 15:25:40
Autor: reik
Odsetki będ± bez podatku?
W dniu 2011-08-22 14:16, wromek pisze:
pisze pi x drzwi:

liczba rolnikow w PL ok. 2,5 mln - doplata do KRUS 25 mld pln
liczba pracujacych poza rolnictwem ok. 15 mln - doplata do ZUS ok. 70 mld
pln.
wnioski sa chyba jasne? ;)

Wypadało by jeszcze przemnożyć ilo¶ć osób zapisanych przez ¶redni± płacon± przez nie składkę i porównać zakres otrzymywanych w zamian ¶wiadczeń. Wtedy dopiero można wysnuwać wnioski.

r.

Data: 2011-08-22 15:47:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Odsetki będ± bez podatku?

"krzysztofsf" 1d985215-5e5a-4f71-b743-8eac67a3e788@q1g2000vbj.googlegroups.com

a po wyborach przypomn sobie o poprzednim projekcie

Pewno jeszcze zaczna ponownie zapowiadac rezygnacje z abonamentu

I szklance mleka w każdej szkole dla każdego ucznia. :)
[uczennice miały zaopatrywać się w mleko we własnym zakresie?]

Odsetki będ± bez podatku?