[Getin TOP] Odsetki na rachunku & brak w historii

Data: 2009-04-01 11:39:28
Autor: Valdi.Pavlack
[Getin TOP] Odsetki na rachunku & brak w historii
Witam.
Czy u szanownego grona posiadaczy rachunku TOP w getinbanku występuje
sytuacja, że mają dostępne na rachunku odsetki naliczone za poprzedni
miesiąc natomiast nie widzą ich dopisania w historii rachunku TOP?

Pozdrawiam.

Data: 2009-04-01 15:40:50
Autor: Olek

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gqvbsu$1ui$1news.interia.pl...

[...]

Witam,

u mnie tak samo. Za to na ROR wszystko OK.

Pozdrawiam,

Data: 2009-04-01 16:29:39
Autor: Valdi.Pavlack
[Getin TOP] Odsetki na rachunku & brak w historii
"Olek" news:gqvreh$nt1$1mx1.internetia.pl

Witam,
u mnie tak samo. Za to na ROR wszystko OK.

Zalogowałem się przed chwilą na swoje konto. Wszystko jest OK. Jak widać
system miał jakąś "czkawkę".

[Getin TOP] Odsetki na rachunku & brak w historii