Odsetki ustawowe

Data: 2010-05-05 17:52:42
Autor: Dysiek
Odsetki ustawowe
Witam

Zalozmy, ze przelalem na konto firmy duza ilosc pieniedzy. Towaru po jakims tam czasie nie otrzymalem (czas oczekiwania przekroczyl czas uzgodniony na pismie) i sprzedajacy ostatecznie zrezygnowal ze sprzedazy mi towaru. Czy moge zarzadac od niego ustawowych odsetek? Czy kalkulatory w necie policza mi je na odpowiednim poziomie?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-05-06 00:00:27
Autor: .B:artek.
Odsetki ustawowe
W dniu 05-05-2010 17:52, Dysiek pisze:
[...]

Tak.

Czy kalkulatory w necie policza
mi je na odpowiednim poziomie?

Nie wiem co to jest odpowiedni poziom w tym wypadku, ale powinny dobrze policzyć :)

--
..B:artek.

Odsetki ustawowe