Odsetki za zw³oke VAT-7

Data: 2010-03-17 10:57:20
Autor: kontener
Odsetki za zw³oke VAT-7
Witam,
nie wiem dlaczego, ale zapomnia³êm wp³aciæ podatek z tytu³u VAT-7 za miesi±c styczeñ i w³a¶nie otrzyma³em upomnienie w tej sprawie.

Nigdy mi siê to jeszcze nei zda¿y³o i muszê zap³aciæ swój podatek X z³ + 8,80z³ (koszty upomnienia) + ODSETKI liczone od dnia 26.02.2010

No i problem w tym, ¿e nie wiem jak obliczyæ odsetki (jaka jest stopa procentowa) i jak± kwotê przelaæ na konto US. Z tego co wyczyta³em to odsetki ustawowe wynosz± 13% na rok, ale czy liczy siê je tylko jako dni robocze? Proszê o pomoc :)

Data: 2010-03-17 11:10:07
Autor: K.K.
Odsetki za zw³oke VAT-7
Data: 2010-03-20 14:42:07
Autor: Iw
Odsetki za zw³oke VAT-7
[...]

Najlepiej zadzwon do US i zapytaj ile tych odsetek na dzien w ktorym zadzwonisz masz naliczone. Do jakiejs kwoty odsetek sie w ogole nie placi, ale nie pamietam jaka to kwota.

Odsetki za zw³oke VAT-7