Odst膮pienie od umowy zawartej przez i nternet [umowa hostingu]

Data: 2010-11-19 18:12:09
Autor: Andrzej Lawa
Odst膮pienie od umowy zawartej przez i nternet [umowa hostingu]
W dniu 19.11.2010 17:54, KonKomp pisze:

Artyku艂 kt贸ry Pan przytoczy艂 dotyczy produkt贸w zwracanych w
nienaruszonym stanie.
Pan natomiast zalogowa艂 si臋 na serwer, u偶ywa艂 go, wi臋c serwer nie jest
"nienaruszony".
Dlatego nie mo偶e otrzyma膰 Pan ca艂o艣ci op艂aconych kwot, ale jedynie
abonament za niewykorzystany okres.

Totalne brednie. 呕e niby 贸w wirtualny serwer si臋 zu偶y艂 i teraz jest
zniszczony twoj膮 tre艣ci膮?

Oszu艣ci i kanciarze - ot co.

Data: 2010-11-19 18:22:40
Autor: KonKomp
W dniu 2010-11-19 18:12, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Dok艂adnie to samo mi przysz艂o do g艂owy, ale niestety nie jestem prawnikiem i nie mam 偶adnego artyku艂u kt贸ry by to potwierdzi艂 :-(

Dopiero po zapodaniu im artyku艂u do kt贸rego link wrzuci艂em w poprzednim po艣cie zgodzili si臋 zwr贸ci膰 cz臋艣膰 kasy, do tej pory twierdzili 偶e nic mi si臋 nie nale偶y. Tak偶e staram si臋 dr膮偶y膰 temat dalej bo tak samo uwa偶am jak szanowny pan Andrzej. Tylko potrzebne mi co艣 mocniejszego ni偶 moja interpretacja tego artyku艂u ...

Pozdrawiam,
Konki

Data: 2010-11-20 10:56:11
Autor: Icek
> [...]
> abonament za niewykorzystany okres.

Totalne brednie. 呕e niby 贸w wirtualny serwer si臋 zu偶y艂 i teraz jest

a moze kupujacy nie jest konsumentem ? a blondynka w biurze wys艂a艂a
standardow膮 odpowied藕 ale co艣 si臋 jej pomyli艂o ?

Icek

Odst膮pienie od umowy zawartej przez i nternet [umowa hostingu]